Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19321 til 19340 af 52987
-
Kvælstofkredsløbet, hjælp?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at gøre rede for kvælstofkredsløbet set fra jordbrugets synsvinkel, da jeg virkelig ikke kan få det til at give mening? -
Gæring
ForumindlægHej alle :-) Er kørt total død i dette spørgsmål og kan ikke rigtig finde ud af det.. Så håber virkelige der er nogen, som kan hjælpe mig.. - Redegør for den kemiske proces, der sker ved gæring af glukose? På forhold tak for hjælpen!! -
TYSK-EKSAMEN HJÆLP!!
ForumindlægHej, er der nogle der har læst "Rosen" af Milena Moser? Jeg sidder og skal op i den i morgen i mundtlig TyskB eksamen, og jeg har virkelig brug for hjælp til at forstå den? På forhånd tak!! -
syre
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp.............................. Skal give eksempler på syres reaktion med vand, men kan kun finde på HCl (aq) + H2O ---> Cl- (aq) + H3O+ (aq) På forhånd tak -
Desperat hjælp til sinus- og cosinus projekt
ForumindlægHej, Jeg skal aflevere denne opgave idag, og har desperat brug for hjælp!! Det drejer sig om opgaverne fra 11 og frem. Håber virkelig i kan hjælpe !! http://peecee.dk/?id=35864 -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
SIR-model
ForumindlægHejsa :) Er der nogle, der kan forklare, hvordan man kan bruge SIR-modeller i forhold til virkeligheden? Hvilke tal skal man indsætte? Og hvordan løser man differentialligningerne? Jeg forstår det ikke! På forhånd tak -
Hurtig geometri hjælp!
ForumindlægJeg har følgende trekant: http://img.photobucket.com/albums/v353/ElectricBoogie/Yeah/Trekant.jpg Hvordan udregner jeg vinkel D og længden mellem A og D ? Håber virkelig på lidt hjælp! -
Databog over iodtal
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en databog over iodtal, står og mangler iodtal for jomfru olie og plantemargarine. Ville virkelig være en stor hjælp da jeg står og skal aflevere opgave i morgen . -
Andengradspolynomium
ForumindlægHåber virkelig nogle vil hjælpe, har siddet og kigget på den opg i 1 time nu uden at fatte d http://peecee.dk/upload/view/192870 -
Hjælp... Svingninger
ForumindlægJeg prøver at finde et forsøg jeg kan fremstille om svingner imorgen. Men det er virkelig svært, den skal være enkel og stadig en fremstilling. Hvis i kan hjælpe mig så please hjælp :-) Tak på forhånd. -
Bestemmelse af vandkvalitet
Forumindlæg2. Hvordan bestemmer man den økologiske vandkvalitet ud fra makroindekset (se tabel 3) – beskriv, hvordan du gør og hvad resultaterne bliver. Nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål? er virkelig lost.. -
isolering
ForumindlægJeg skal isolere h i følgende udsagn. Men hvordan?? nogen der kan hjælpe? Håber jeg virkelig, for er bare lost! s(70+h)-s(70)=15 -
HJÆLP: NOGEN DER HAR NOGET MED TALS BETYDNINGER?!!
ForumindlægJeg har VIRKELIG brug for at finde noget om tals betydninger.. F.eks hvilken betydning har tallet 4!? HÅBER NOGEN VIL/KAN HJÆLPE :D -
Angst - Jutta Richter
ForumindlægHej alle, er der nogle der har læst teksten "Angst" af Jutta Richter??? Jeg forstår virkelig ikke teksten, såsom budskab osv. er der nogle der kan hjælpe? -
TYSK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej alle, er der nogle der har læst teksten "Angst" af Jutta Richter??? Jeg forstår virkelig ikke teksten, såsom budskab osv. er der nogle der kan hjælpe? mvh. Karen -
Die Entführung Milena Moser
ForumindlægHej alle:) Jeg har til en 24-timers eksamen trukket teksten Die Entführung af Milena Moser, er der evt en der har nogle noter til den tekst? Håber at der er en venlig sjæl der vil hjælpe, det ville være virkelig dejligt:) -
Fit - fysik
ForumindlægHej:) er der nogen som kan hjælpe mig med hvad værdierne a1, a2 og a3 betyder i det elektroniske program, datalyse??? Håber virkelig at nogen kan hjælpe.. -
HJÆLP PLEASE !
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til disse 2 spørgsmål! 1. Hvad bruger man mol og Unit til, når man taler om kemi? 2. hvad er foreskellen på en kemisk forbindelse og et grundstof? -
forskel på guldhornene og der er et yndigt land?
ForumindlægPleeeeeease heeelp! - Kan nogle fortælle mig, hvad forskellen på digtet 'guldhornene' og 'der er et yndigt land' er? Bare nogle punkter Det kunne virkelig være en stor hjælp, tak på forhånd .
