Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 19321 til 19340 af 178711
-
FSA MATEMATIK 2014
ForumindlægEr jeg den eneste der synes, at problemløsningen var sværere end normalt?? -
hvad er forskellen på bevis og kontrol i matematik?
Forumindlæger ikke 100% sikker -
Diskret matematik - tableau-metoden
ForumindlægHej, er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at afgøre om nedenstående er gyldig (se vedhæftet) -
Matematik - funktioner regning - 3
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at regne den her? tak på forhånd -
fp9 matematik december 2017
Forumindlæghej sagen er den at jeg har en opgave for til imorgen i problemregning og jeg kan simpelhen ikke finde ud af den sidste opgave er der nogle der kan hjælpe mig dette er hvad der står "lasse påstår, at han kan beregne arealet af en dragefirkant ved at gange længden af den korteste side med ... -
Matematik - integral opgave
ForumindlægHej! Tænkte på om, der var nogen som kunne hjælpe mig med opgaven, som jeg har vedhæftet som billede.. Det ville være en stor hjælp! Forklaring undervejs vil være skønt! Takker på forhånd -
En bette matematik opgave
Forumindlægv(t)=9-9/(9t+1) m/shvor lang tid for at løbe 100m?Sådan lyder den opg. som jeg nu har brugt 60000 år på at løse har virkelig ingen anelse overhovedet hvordan man skal regne det ud eller hvad man skal regne ud? Håber der er en der vil hjælpe?! -
Diskret Matematik, Cykletyper og fortegn
ForumindlægHej derude. Jeg har lavet en opgave, men jeg er ikke sikkert hvis det er rigtigt. Vil nogen derude skrive til mig, hvis opgaven er rigtig elle ej, eller rette mine fejl? På forhånd tak. Opgaven følger. Lad og Bestem fortegnet for . Jeg bruger følgende definition: Hvis fortegnet er +1... -
Matematik minus stykker
ForumindlægHvordan lyder udregningen til sådan et stykke som dette: 39-93, 66-89, 12-77 Hvis i ville skrive udregningen til stykket ville i hjælpe meget :) På forhånd tak. -
Matematik - trekant (stumpvinklet)
ForumindlægHej jeg har en opgave, hvor jeg skal konstruér en trekant ABC. Trekant bliver en stumpvinklet. Der står så, at jeg skal tegne treakantens 3 højder. En der kan fortælle mig, hvordan jeg gør det? :-) På forhånd tak. -
Matematik. Problem regning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg kan ikke komme videre med det her spørgsmål og jeg håber i vil hjælpe mig. En elev har reflekser på sin skoletaske. Buschaufføren kan se eleves refleks på 140 meteres afstand. Busssen kører 40 km/t. 1 km/t = 0,28 m/sek Beregn hvor mange sekunder; der går,... -
Angående Matematik-opgave - HJÆLPP
ForumindlægHej Studieportalen Jeg sidder fast i denne her opgave, som står nedstående, da jeg ikke ved hvordan temperaturen måles i grader og hvilke informationer f´(3)=48 gives til temperaturudviklingen... Har vedhæftet selve opgaven!! Håber I vil hjælpe! )): -
Matematik Aflevering Hjælp hurtigt som muligt
ForumindlægHej jeg går i 7 klasse og jeg skal aflevere en aflevering (fsa 2017 dec. 9 klasse ). Men jeg har lidt problemer opgave 2.4. Spørgsmålet lyder sådan, Hvor mange flere gram fedt vil risengrøden til 4 personer komme til at indeholde, hvis Lasse bruger sødmælk i stedet for letmælk?. Og her er nogle t... -
HJÆLP - Teknisk matematik HTX
ForumindlægHej alle venlige sjæle Jeg håber i kan hjælpe med min opgave, dte drejer sig om opgave 5.23 s. 180 i bogen. Jeg ved ikke hvordan jeg skal bergene den og hvilken formler jeg skal bruge Se tegningen der er vedhæftet Tak på forhånd -
Matematik i tycho brahes tid
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med disse opgaver? -
Matematik - Regressions opgave
ForumindlægHej vil nogle hjælpe mig med at lave den, da jeg ikke helt forstår den Tak på forhånd!!! -
Vektorer, Vinkler mellem linjer, Vejen til Matematik A2, Opgave 27, Side 44, ( Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægDer er vedhæftede en fil af opgave 27 Det er ikke mulig på mit tastatur at skrive pilen over retningsvektoren r og normalvektoren n, den må man tænke sig til og helt præcis skrive retningsvektorene og normalvektoren i parentes som i bogen Jeg viser først dem jeg har løst som er a) og b) Det er... -
TYSK EKSAMENS NOTER
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op til tysk eksamen d. 4. juni. Jeg har en del noter, men mangler nogen. Håber i har noter til nogen af teksterne. DDR und die Wiedervereinigung - Der Volkaufstand vom 17. Juni 1953 - Die Schleife an Stalins Bart - Die Stasi hinter der Küchenspüle - Ein Ossi im Weste... -
Biologi eksamen - hjælp til spørgsmål!!!!
ForumindlægHejsa Står og skal til biologi eksamen B niveau imorgen, og har et par spørgsmål jeg ikke kan finde ud af :-( 1) hvordan kan mennesket ændre forholdene i naturen så selektionen ændres 2) Diskuter fordelene ved at bruge enzymer fra bakterier der lever ved højt pH og lav temp.: 3) Analy... -
Dansk eksamen skrevet for meget
ForumindlægHej alle :) Jeg står i den situation, hvor jeg har kommet til at skrive 4,4 sider til den skriftlige eksamen i dansk, hvilket er 0,4 sider for meget. Jeg er derfor meget nervøs for, at det kommer til at trække mig meget ned i karakter. Ift. opgavekravene har jeg opfyldt alle kravene, og endda pe...
