Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 19321 til 19340 af 34075
-
Evolutionsprincipperne
ForumindlægGodaften, jeg sidder og er igang med at læse op til eksamen, et af spørgsmålene er forklar evolutionsprincipperne, problemet er at jeg ikke ved hvad det er? Så håbede nogle af jer kloge hoveder kunne forklare mig det -
CO2 og H2O som hævemiddel?
ForumindlægHej, jeg har som eksamens spørgsmål: Hvorfor kan CO2 og H2O få en dej til at hæve? Jeg har søgt på nettet, men det har været forgæves. Nogen der kender svaret? (; -
Trykte reklamer ideer
ForumindlægHej, jeg har trukket trykte reklamer til min afgangs eksamen, og ville i den sammenhæng hører om der var nogen der havde nogle gode ideer til en god reklame? Tak på forhånd! -
Æg
ForumindlægHej. Jeg har ledt efter tilberedningsmetoder til æg hele dagen, men finder ikke det store. Skal op til kokke-eksamen snart, så lidt respons ville være veltrængt! Altså hvor mange forskellige måder er der at tilberede æg på? -
Differensreglen.
ForumindlægJeg har ledt på nettet, men jeg kan ikke finde et som forklarer det ordentligt. Er der nogle som kan bevise differensreglen, så jeg kan gøre det til min mundtlig eksamen? Tak på forhånd :) -
Respiration??
ForumindlægHej! Jeg sidder lige med nogle spørgsmål til nv eksamen og vil bare lige høre om der er en der kan fortælle mig hvilke organismer der bruger respiration samt hvilken gavn respirations processen gør? :-) -
Matematik HHX B niveau d. 26 maj 2015
ForumindlægHejsa, er der nogen der ligger inde med OPGAVE 7 spørgsmål C fra eksamen i matematik på hhx b niveau d. 26 maj 2015? Har virkelig brug for hjælp til den -
matematik hjælp
Forumindlæghej problem til min problemløsning når man skal lave sin problemløsning til matematik-eksamen, og der er vehæftet et svarark, skal man så rive det af og aflevere det sammen med sin opgave, og i så fald, hvordan skal man så vedhæfte det, er der en klipsemaskine i lokalet, eller hvordan:)? -
Hjælp til serie og parallelforbindelse. :)
ForumindlægHej med jer. Skal op til Eksamen om 6 dage så det haster lidt :) I hvilket kredsløb deler spændingen sig ? Fx giver strømforsyningen 6v bruger 2 pærer 3v hver. :) På forhånd tak -
Gode billeder at analysere
ForumindlægHalløj:) det her er første gang jeg stiller et spøgersmål her inde. Men ville høre om der er nogen der har nogen gode Kunstnere eller gode billeder man kan analysere på forhånd til eksamen?:) -
Det haster venner
ForumindlægHej folkens nogen der kan hjælpe mig skal op til eksam i fysik på tirsdag men dog har ikke styr på disse emner kulhydrater fedtstoffer og proteiner? kan i evy hjælpe mig det ville betyde meget tak på forhånd :) -
help
ForumindlægHej folkens nogen der kan hjælpe mig skal op til eksam i fysik på tirsdag men dog har ikke styr på disse emner kulhydrater fedtstoffer og proteiner? kan i evy hjælpe mig det ville betyde meget tak på forhånd : -
Bioteknologi, spansk eller dansk skriftlige eksamenssæt?
ForumindlægHej, er der nogen, som enten har eller kender til hvor man kan hente eksamenssæt i fagene Bioteknologi A, Dansk A og Spansk A? Vil nemlig gerne øve mig til eksamen i sommer. -
Praksisfællesskaber?
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag, og der skulle jeg gerne forstå begrebet "praksisfællesskaber". Men jeg forstår bare ikke helt hvad det er? Er der evt. en som kan hjælp med at forklare og uddybe det lidt?;) -
ENGELSK TERMINSPRØVE! (HTX)
ForumindlægEr der nogen der har et eksamensæt af den Engelske skriftlige eksamen B (HTX). Jeg skal til terminsprøve på mandag og vil gerne øve lidt! Har ledt på nettet og kan ikke finde en eneste til HTX B-nivuea!! Please hjælp! :) -
Samfundsfag skriftlig A digital eksamensæt
ForumindlægVores klasse skal op i en digital eksamen i samfundsfag, så jeg eftersøger nogle tidligere eksamenssæt, som kan forberede mig på dette. Gerne de aller seneste, så de er helt "up to date". -
Trekantsopgave
ForumindlægHej hvordan løses 8b i følgende: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/131206%20MatA-stx-06122013.ashx -
Reklamefilm
ForumindlægJeg har trukket reklame til mundtlig eksamen i dansk og jeg har det svært ved at finde en reklamefilm jeg kan arbejde med derfor ville jeg spørger om i har ideer til reklamefilm? -
Kvote 2 spørgsmål. (Bilag)
ForumindlægHej SP, tror i man skal vedlægge sit eksames bevis til kvote 2 ansøgningen og tror i de ligger vægt på en job anbefaling i den samlede vurdering? Mvh. Mark -
Matematik
ForumindlægHej, jeg har matematik b, og jeg afslutter det i år. Har jeg så automatisk bestået matematik c? Jeg ved nemlig jeg dumper mat b til eksamen?
