Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19321 til 19340 af 42009
-
Snake - by D.H. Lawrence
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med at analysere denne tekst? -
EKSAMEN
ForumindlægHvad er et typisk spørgsmål der kommer til eksamen (i Old)? Ikke forståelsesspørgsmål eller at uddybe, men i slutningen af eksamen - de mere abstrakte spørgsmål. Gerne jeres egne erfaringer fra eksamen. -
Totalrefleksion...
ForumindlægJeg skal til eksamen fortælle om brydning af bølger og totalreflektion.. Har godt set de fleste indlæg herinde, men det afklarer det ikke helt.. Totalreflektion beskrives i mine pairer således: "Når en lysstråle ikke kan brydes og således ikke bevæger sig ned i det nye medie er der tot... -
Macbeth/The music of chance
ForumindlægJeg er på spanden - er der nogle der har nogle gode notater til enten "The music of chance" af Paul Auster eller Shakespears "Macbeth"? -
Rettelse af klumme
ForumindlægHej :) Jeg ville spørge om en vil hjælpe med at rette min klumme? Mit Word er stoppet med at rette stavefejl og jeg er god til at over se dem. Det er en klumme om at gøre ens hverdag lidt anderledes og ikke så kedelig. Målgruppen er voksne med børn. Tusind tak på forhånd!!! - Har lige fundet et ... -
Eksamens spg.
ForumindlægNogle der kan give et eksempel på et eksamensspørgsmål? Ved godt det er et emne, og en underkategori -> som man skal lave et bevis el. lignende til. Men når man så er færdig, skal man så fortælle om emnet? eller hvad er godt? -
Eksamen i bio, c-niveau, ny ordning
ForumindlægHej, er der nogen der har været til eksamen i biologi på c-niveau efter reformen? Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvordan det foregår... Min lærer er lidt af en skovl og har ikke rigtig sagt noget brugbart om det, heh. :/ Man trækker et emne med underspørgsmål går jeg ud fra? Er der også nogl... -
Bog
Forumindlægkan jeg skrive en bog, er der nogle forfatter her tilstede som kan hjælpe mig .? på forhånd tak :-) -
Music of chance
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i engelsk i morgen og sidder nu med de sidste forsøg på at blive helt klar.. er der nogen der har en analyse af music of chance af forfatteren Paul Auster? Jeg vil også rigtig gerne modtage en analyse af City of glass af samme forfatter.. Rammen og hovedtemaet af romanen... -
behind the wall
ForumindlægHej! nogen der har en analyse eller andet om denne sang?? -
Fransk vending
ForumindlægHvad betyder "prendre de la valeur à ses propres yeux"? Jeg kan ikke finde det i ordbogen. Direkte oversat betyder det jo "at tage værdien af ens egne øjne", men det giver vist ikke rigtig mening på dansk :) -
Logistik
Forumindlægvirksomheden planlægger at øge varelageret med 2.000.000 kr. stigningen vil forbedre lagerservicegraden og øge omsætningen med 800.000 kr i det kommende år dækningsgraden udgør 40%, og lageromkostningerne udgør 10% af varelagerets værdi Beregn om det er lønsomt at udvide virksomhedens varel... -
1. eller 2. ordens reaktion
ForumindlægHejsa. Håber nogen kan hjælpe... [ClO2^-](M) [OH^-] Begyndelseshastighed (m/L*s=) _________________________________________________________ 0,05 0,100 5,75*10^-2 0,100 0,100 2,3*10^-1 0,100 0,5 1,15*10^-1 A) opskriv ligninge... -
kan du hjælpe her?
Forumindlæghej i den her kronik (http://politiken.dk/debat/ECE1706887/pressen-maa-nytaenke-den-politiske-daekning/) skal jeg se på karakteristiken, hvilket jeg har gjort... dog er jeg lidt i tvivl om jeg har fundet det væsentlige. er der derfor en venlig person, der kan kigge på, hvad der falder i øjnene... -
Det Pyhtagoræiske Komma - hjælp !
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for noget hjælp. Jeg står og skal til årsprøve i matematik (1. år, B-niveau), og jeg er virkelig lost. Vi har fået opgivet noget om Det Pythagoræiske Komma - er der nogen, der kan forklare, hvad det er? Jeg er virkelig dårlig til matematik og har for længst fortrudt... -
terminsprøve..
Forumindlægheej (: har terminsprøve i engelsk, dansk og matematik de næste 3 hverdage.. meeen ved ik rigtig hvad jeg ska øve på, udover matematikken og grammatikken som jeg har fået afvide jeg har problemer med i engelsk? nogle ideér, og evt. gode råd ? :D -
MAT B eksamen på tirs
ForumindlægHey, tænkte på , hvordan man bærer sig ad med at faa et seks tal til den mundtlige eksamen, hva skal man sige mm. -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Efter sommerferien skal jeg starter i 2.g og har tænkt mig at få en lektiehjælper til at komme hjem til mig. Er der nogen der har gode erfaringer med lektiehjælp og løn, tider osv.? -
Hvad er AMINOSYRE?
ForumindlægHey hvem der så end læser det her skal have en god og positiv dag. Men hvad er Aminosyre? -
hvad er et biprodukt ?
Forumindlæghvad er biprodukterne ved reaktionen ? Al2O3 + 12HF →2 H3AlF6 + 3H2O 2 H3AlF6 + 3 Na2CO3 → 2 Na3AlF6 + 3 H2O + 3 CO2
