Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19341 til 19360 af 37418
-
At bluffe
ForumindlægOrdet 'bluffe' har vel ikke noget med at snyde at gøre, vel?Vi er ved at flytte, så mine ordbøger ligger 150 km væk :) -
Truman, Marshall og kominform
ForumindlægI mit stress af historieeksamen og de utrolige antal side har jeg ikke nået at beskæfte mig så meget med overstående emner, så skulle nogle ligge inde med lidt noter til disse emner vil jeg gerne være den glade modtager af dem. -
Mundtlig afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i dansk, mundtlig. Jeg tænkte på om der var nogen som kunne giver mig nogle gode ideer, hvordan man kunne gøre det til en god samtale. -
bedømmelse af dansk stil
ForumindlægHej alle sammen Er der en der gider at kigge mit essay igennem og give en bedømmelse af den? Jeg har ikke prøvet at skrive essay før, så er meget spændt.. håber det går jer godt i eksamenstiden og på forhånd tak! Tale og samtale "God kommunikation er lige så stimulerende som sort kaffe, og d... -
skriftlig mat
Forumindlæger der nogen der kender nogle hjemmesider eller links til matematik A til 1.g årsprøver.... det skal være den uden hjælpemidler... -
Valg af lommeregner?
ForumindlægVed ikke om det er det rigtige sted at spørge om dette.Men er der nogle der kan vejlede mig til hvilken lommeregner jeg skal investerer i?Jeg er netop startet på matB og regner med at tage matA til sommer. Herefter på KU biokemi (håber jeg:-).Kigger i øjeblikket på TI-84 og TI-89 men ved ikke om... -
Hvad skal I op i? :-)
ForumindlægHej folkens, Nu har man i dag fået offentliggjort eksamensplanerne for de skriftlige eksaminer. Ville lige høre hvad I skal op i :-)? Jeg skal op i dansk, engelsk, samfundsfag og matematik. Hav en god forlænget weekend ;-) -
Eksamensprojekt
ForumindlægHey drenge og piger! Jeg er igang med min eksamensprojekt i billedkunst. Mit overemne er identitet. Måske kunne nogen af jer, som har haft billedkunst tænke sig at dele deres ideer med mig. Jeg er slet ikke kommet igang - prøver lige nu på at finde ideer, men ja jo flere ideer, desto bedre er de... -
Overlov fra gymnasiet..??
ForumindlægHar tit tænkt på hvorfor det ikke er muligt at tage en form for overlov fra gymnasiet. Hvis man nu, bliver gravid, går psykisk ned, får stress eller kommer ud for en ulykke. Har hørt en historie om en dreng, der nær var blevet smidt ud af sit gymnasium, fordi han lå i koma, og derfor fik to ugers... -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
Trekanter, uden hjælpmid.
ForumindlægHej, håber nogen kan hjælpe En 5 m lang vippe er ophængt på midten. Når den ene ende rører jorden, er der 2 m til den stolpe, den er fastgjort til. Bestem, hvor højt punktet B er over jorden. Jeg vedhæfter tegningen. Mit problem er, at vi ikke får oplyst at stolpen er vinkelret på jor... -
Bestået/ikke bestået
ForumindlægEfter de nye regler, hvad skal gennemsnittet så være, for man har bestået stx inkl. årskarakterer og eksamenskarakterer? Regner man det ud efter den gamle skala eller den nye? Mine årskarakterer har nemlig været elendige de sidste måneder pga. fravær pga. sygdom. Mit gennemsnit (uden de eksaminer... -
Mundtlig Dansk identitet
ForumindlægHej Jeg har trukket identitet til mundtlig dansk. Mit problem er så at jeg ikke rigtigt forstår hvad det er jeg skal. Altså jeg kan vælge mellem noveller, kortfilm osv, og så skal jeg vidst identificere og perspektivere eller noget, jeg er ikke helt sikker. Jeg har spurgt min lærer flere gange, ... -
Gennemsnit+Årskarakterer?
ForumindlægBliver ens endelig snit udregner som snittet af års+eksamenskarakter? Og luge en sidste ting: Når jeg f.eks. har afsluttet kemi uden at skulel op i det, skal jeg så bare skrive årskarakterne i eksamensfeltet i dette dokument?: http://www.solroed-gym.dk/index.php?option=com_content&view=articl... -
Råd til F/K prøven FSA??
ForumindlægHej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!! -
Eksamensangst - Video 11 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Johannes Schultz-Lorentzen, Victor Ørskov og Mads Fridolin fra Frederiksbergs Gymnasium og Ørestad Gymnasium. Stem på denne video ved at sende VIDEO 11 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takstDette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se... -
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10... -
Årskarakter i 3.g
ForumindlægHey :) Har et spørgsmål ang. den skriftlige årskarakter, der gives i 3.g. Min lærer giver årskarakteren således, at den er gennemsnittet af terminsprøven og den sidste opgave, der afleveres efter terminsprøven. Terminsprøven tæller to gange i dette snit. Det vil sige, at alt det man har knoklet... -
Nogle ideer? :)
ForumindlægHej!! jeg er en pige som går i niende klasse. Jeg ved godt at skolen lige er begyndt, men jeg ville spørge om i har nogle gode ideer til forberedelsen af eksamnerne.. Jeg ved godt at det lyder åndsvagt men kunne godt lige tænke mig, at hører jer andres meninger...Er MEGA nervøs :O - Sahar... -
Tysk sidste sekund..
ForumindlægHej Alle! Nogle som kan har nogle guld-korns-tysk-sætninger, som jeg kan gøre brug af til tysk-skriftlig i morgen? PÅ forhånd tak
