Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19361 til 19380 af 36230
-
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
Som venlige, som vil rette...
ForumindlægIch wünsche zu erzähle ein bisschen wenig meinen Freund. Zuerst will ich sage, dass ein guter Freund ist eine Person, man kann sich verlassen auf. -
in all probability - Hjælp
ForumindlægHej, kan man skrive dette, eller er det ukorrekt? "It's a boy, who in all probability tries to manipulate Emma" -
Sucker
ForumindlægNogle der har lavet et essay af Teksten Sucker skrevet af Carson McCullers? -
Polar form
Forumindlæge^ix Hvis jeg skal omskrive dette til polar form vil det så blive 0(cos(x) +isin(x)) eller cos(x) + isin(x) ? -
He usually not get up.. eller??
ForumindlægHej! Jeg kom pludselig i tvivl om dette: Jeg har sætningen:'' He usually gets up at 7 in the morning''. Den skal jeg så gøre negativ, hedder det så: ''He usually not gets up at 7 in the morning'' ? eller: ''He is usually not getting up at 7 in ... -
i et Atom?
Forumindlæghej kan i hjælpe med en opgave pls. i et atom? -er der mest tomrum - halvdelen er tomrum - er der lidt afstand mellem partiklerne -ligger alle partikler tæt sammen -
On the beach
ForumindlægEr der nogen, der har læst On the Beach af Bret Easton Ellis, og kan komme med nogle hints om hvad man kan fortolke ud fra teksten? -
Hvad hedder risikosamfund, globalisering, og omstillingsparat
ForumindlægHej... Kan ikke rigtigt oversætte disse begreber 1) globalisering 2) risiko-samfund 3) behøver "omstillingsparate" arbejdere 4) et "statusløst" arbejde 5) vælger fra - hedder det dischooses?? PÅ forhånd tak -
Genitik
ForumindlægHvilke "krydsningsresultat" skal man lede efter, når man vil undersøge om en egenskab er domminerende over en anden? Beskriv nogle egenskaber hos mennesket som ikke er arvelige? Tusind tak på forhånd! -
Hurtig spørgsmål om Fagtekst
ForumindlægHej! Jeg har et hurtigt spørgsmål: Det er typisk for fagtekster, at de skrives i en bestemt tid. Hvilken? a) Præsens (nutid) b) Imperfektum (datid) c) Futurum (fremtid) Jeg mener det er Præsens. Altså Nutid. Men er det nu også rigtigt?? På forhånd, tak. -
.. og han lever lykkeligt til sinde dages ende
ForumindlægHvordan oversætter man: "Og han lever lykkeligt til sine dages ende" til fransk? Håber nogen kan hjælpe!! :) -
lidt hjælp til Ti-89 og andet
ForumindlægHej :-) Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med hvornår man skal skifte i mode til degree, radian og gradian? Degree er når man bruge sinus og cosinus ikk? Og så ville jeg lige spørge hvornår man bruger =, => eller <=>? Mange tak! -
komma
ForumindlægMåske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak. -
Våbenlov i USA
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er ved at være en deperat dreng... Jeg har i projektopgave om Våbenloven i USA, og jeg har simpelthen søgt internettet tyndt, men jeg kan simpelthen ikke finde noget fast, omkring hvad den egentlig går ud på... Håber virkelig i kan hjælpe mig her inde. MVH ... -
sollen
ForumindlægHej Jeg har lidt svært ved at oversætte sætning: I skal ikek tro på alt, hvad i hører. Jeg har prøvet: Ihr sollt nicht an alles glauben, was ihr hört ihr sollt nicht glauben an alles, was ihr hört ihr sollt nicht an alles was ihr hört glauben Hvilken af ovenstående er korrekt - el... -
søger lektiehjælp !!!!!!!
ForumindlægHej... J søger lektiehjælp til engels b niveau,., J trækker spørgsmålet 24 timer før,., så vil j gerne ha en d hjælper mig,., J bor i Kbh område,. Tak på forhånd... -
axis mundi
Forumindlægvil nogen være sød og hjælp mig om, hvad ordet axis mundi betyder? axis mundi? -
Definition af Kulturdeterminisme, Naturdeterminisme
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvad begreberne Kulturdeterminisme, Naturdeterminisme samt possibilisme betyder. På forhånd tak. -
Hvordan udtales "enjambement"?
ForumindlægHvordan udtales "enjambement"?
