Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19381 til 19400 af 52987
  • kvardratnet på 0,25 km2

    Forumindlæg
    hej alle sammen, jeg har brug for hjælp til en opgave opgaven er sådan: hvorfor svarer arealet af hvert kvadrat på kvadratnettet til 0,25 km2 i virkeligheden? jeg forstår ikke opgaven og tænkte på om en kunne hjælpe?
  • Cirkler

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg sidder fast  i en opgave, håber virkelig I kan hjælpe mig. På forhånd tak. Beregn afstanden mellem punkterne med koordinatsæt (4,-9) og (56,47).
  • Bestemme ligning for tangenter

    Forumindlæg
    Bestem ligningen for den tangent til den graf : f(x) =√(x) der har f(x0) = 2 Jeg virkelig meget brug for jeres hjælp :D Tak på forhand! :D
  • Normalfordelingen - statistik

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til at gøre rede for normalfordelingen. Det er til mundtlig eksamen. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an, og hvilket eksempel jeg skal bruge? Kan I hjælpe mig?
  • Lineær programmering

    Forumindlæg
    Hej alle i kloge hoveder:) jeg skal op til mdt.matematik eksamen på onsdag, og der skal jeg kunne redegøre for Linær programmering og følsomhedsanalyse. Jeg vil virkelig gerne om i kunne hjælpe mig med hvordan jeg skal gribe dette an.? på forhånd tak!
  • Løse ligninger vha. nulreglen

    Forumindlæg
    Hej ST Sagens kerne er her at jeg virkelig ikke forstår nulreglen, og har problemer med at løse denne opgaven (vedhæftet på billede). Håber at der er nogen der kan hjælpe.
  • fysik og naturgeografi..?

    Forumindlæg
    hej sød venner har virkelig brug for jeres hjælp.... mit spørgsmål er .... 1. generel indledning omkring Klima.... hvorfor både fysik og naturgeografikan bidrage til debatten om emnet...???
  • Geometri

    Forumindlæg
    Hej Alle I kloge og søde personer. Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave. Håber at i kan hjælpe mig med den. også en god forklaring på hvordan I kommer frem til jeres facit Opgave er vedhæftet
  • Eksempel på spørgsmpl til eksamen.

    Forumindlæg
    Vores lære har været virkelig dårlig til at orrientere os om eksamen. så håber på at høre fra nogen der har været oppe i religion og om deres spørgsmål/tekst.
  • Haster, matematik

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal op til matematik i morgen, men har et lille problem. kan ikk rigtig difinere ugrupperet og grupperet observationer.... håber virkelig der er nogen der kan hjælpe
  • Opfriskende

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kender noget man kan drikke(udover kaffe) eller spise, som kan virke opfriskende på en? Jeg har tænkt mig at være vågen hele natten og terpe religion
  • Hjælp Haster !!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har en spansk oversættelse som jeg bare ikke kan finde ud af . Det er en kort uddrag af en tekst jeg skal have hjælp med . Teksten skal oversættes i preterito og imperfecto ?? Please , har virkelig brug for hjælp med denne tekst
  • Rettelse af tysk stil

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Kan jeg få en til lige hurtigt at læse min tysk stil igennem for fejl? Har virkelig brug for det. Har vedhæftet den siden her. :-) På forhånd tak
  • Udsagnsled og grundled.

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp til en dansk opgave. Jeg skal finde udsagnled og grund i denne sætning: Den 9. april 1940 er en trist dag i Danmarks historie. Jeg har i kan hjælpe mig.
  • Årstal

    Forumindlæg
    Hej Nogen der kan sige mig, hvordan man fx siger 1980'erne på tysk? Altså hvordan man får 'erne sådan at det omfatter et helt årti? Det ville virkelig være en stor hjælp:)
  • mere neutralisation - haster lidt.

    Forumindlæg
    NaOH kan neutralisere svovlsyre H2SO4, beskriv hvordan forsøget kan udføres og skrev reaktions ligningen for processen. jeg er helt lost! håber virkelig nogen kan svare!
  • At kende sandheden

    Forumindlæg
    Hej venner ! Har nogen af jer stødt på en film ved navnet 'At kende sandheden' Har virkelig brug for hjælp til en lille referat af den. Det haster. Går i 1.g på HTX.
  • Vigtigt!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har prøve imorgen, og jeg forstår virkelig ikke de her begreber, kan i hjælpe med, at skrive dem så man kan forstår dem ordenligt sprog (syntaks), fortæller, synsvinken og fremstillingsform/ fortælleelementer.
  • Hjælp Tysk eksamen i morgen - Treffpunkt Weltzeituhr

    Forumindlæg
    Nogen der har læst denne tekst og har nogle noter til den? alt form for hjælp er velkommen, jeg skal til tysk eksamen i morgen og jeg er virkelig dårlig til tysk. SÅ please hjælp. Jeg er desperat.
  • Spansk rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har forsøgt at oversætte opg. A i det vedhæftede worddokument. Jeg håber virkelig, at der er en venlig sjæl, som vil hjælpe med at rette den igennem.:-)