Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 34487
-
Die schwedenfähre?
ForumindlægNogle der kender denne tekst, Die schwedenfähre fra meine freie deutsche jugend af claudia rusch? ? ? Har trukket den til eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til forståelsen af nogle ting .. -
hvad bruger man varme fylde til?
Forumindlægjeg sidder og læser til eksamen og vil rigtig gerne vide hvad man bruger varmefylde til. hurtige svar vil der blive sat stor pris på :D på forhånd tak -
Romantisme? Hjælp hurtigt tak.
ForumindlægHey, jeg skal meget snart til eksamen i mundtlig dansk, og skal fremlægge om Fyrtøjet og romantikken i det (romantisme perioden) Er der nogen der ved hvad romantikkens strømninger er? og hvordan de kommer til udtryk i Fyrtøjet? -
'Life is a bitch' - kortfilm. Hjælp?
ForumindlægJeg har eksamen på fredag d. 20/7, og jeg ville blive utrolig glad hvis der var nogen af jer som har arbejdet med kortfilmen, som kan hjlæpe mig med hvad filmens budskab egentlig er? -
Saga gennemgang
ForumindlægHey. Hvis du træk en saga til dansk A gym. eksamen hvordan ville du så gribe den an? Og er der evt. nogen der ligger inde med en analyse model til sager? På forhånd tak :) -
Jødedom og frelsebegrebet - HJÆLP!
ForumindlægHej! :) Jeg sidder og læser til eksamen i religion. Jeg kan ikke helt forstå frelsebegrebet i jødedommen. Nogle der kan forklare dette? Og eventuelt også forklare forskellen på frelsen i jødedommen og kristendommen? På forhånd mange tak :) -
differentialkvotient
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i matematik eksamen, men har et bevis, som jeg har svært ved at forstå. Beviset er for F(x)=a*x^2. Er der nogen, som kan hjælpe mig med dette? PÅ forhånd tak. -
Dannelse af lyd og lys?
ForumindlægHej Vi skal til eksamen snart og er bl.a. blevet stilt følgende spørgsmål: Hvordan dannes lyd og lys, og hvordan udregnes hastigheden af lys- og lydbølger? :-) Vi håber, I kan hjælpe -
Dokudrama og Novellefilm
ForumindlægHey. Har mulighed for at komme op i Dokudrama eller Novellefilm til Dansk eksamen i 3.g STX, men hvordan vil i gribe sådan en opgave an, og er der evt. en som har en analyse model liggende? På forhånd tak -
Romerriget
ForumindlægHej, jeg skal op til historie eksamen her den 23. og jeg sidder og læser op lige pt. Men jeg kan ikke komme på nogle gode der omhandler romerrigtet? E der nogle der kan hjælpe lidt her? -
HASTER - analyse af sangtekster!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen og der skal jeg lave en analyse af en sangtekst og jeg kan ikke huske, hvordan det er, men noget med linjerne om de rimer osv? men hvad mere? hjælp, hjælp, hjælp. er første års på handelsskolen. tak på forhånd. -
HVAD VAR SYGEEKSAMEN TYSK SKRIFTLIG STX 2009?
ForumindlægHej alle Har nogen af jer en stil/stiloplægget til TYSK SKRIFTLIG STX 2009 - sygeeksamen og normal eksamen? Please - skal bruge det i morgen kl.8! Svar meget gerne hurtigt!!! -
Les relation humaines
ForumindlægHej derude. Jeg har lige trukket emne til min fransk eksamen i morgen. Jeg har trukket les relation humaine. Er der nogen der har nogle idéer til hvad man evt. kunne sige/komme ind på? -
Mutationer og arvegang
ForumindlægJeg har fået vores spørgsmål på forhånd til biolog eksamen og har dertil nogen spørgsmål jeg ikke helt forstår. Hvad forstås med: redegør for det molekylære grundlag for genetisk arvelighed? -
Høj- og lavpris segmenter????
ForumindlægHej skal til EØ eksamen imorgen, og studser over disse to begreber "højpris segmentet" og "lavpris segmentet", hvad vil de sige? Har om William Demant(høreapparater) hvis det er til nogen hjælp. -
Kronik
ForumindlægHey Er meget i tvivl omkring hvordan man griber en kronik an hvis man trækker den til Dansk A STX eksamen. Nogen der kan hjælpe eller evt. ligger inde med en analyse model? På forhånd tak. -
Vand, fordampningsvarme
ForumindlægHey, jeg skal til eksamen i morgen og har trukket om fordampning og smeltning, og det jeg er lidt i tvivl om er: Hvad sker der egentlig når vandet koger, og det derefter bliver til damp? Altså med molekylerne? tak! /Jakob -
Projektion i Plan
ForumindlægHejsa Jeg skal til eksamen her på mandag og jeg kan ikke huske teorien bag projektion af et punkt på en linje i planen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe og eventuelt komme med et eksempel på det? -
Symposion - Sokrates' ironi?
ForumindlægHej .. Skal til old eksamen i morgen, og jeg har svært ved at se hvor og hvorfor Sokrates bruger ironi hele vejen igennem sin tale.. Nogle som kan hjælpe lidt på vej? -
Begrebet differential kvotient
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i matematik på B-niveau på tirsdag og sidder lidt fast i de sidste spørgsmål. et af spørgsmålene lyder følgende: Gør rede for begrebet differentialkvotient, men hvordan gør man lige det ? og hvad betyder det ? på forhånd mange tak
