Søgning på: psykologi c. Resultater: 19381 til 19400 af 61721
-
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
Ligning - trigonometrisk
ForumindlægHvordan løser jeg følgende ligninger: a) og b) c) d) Tak. -
Eksamensprojekt
ForumindlægHvem har gode noter om stencils i billedkunst c som er gode til eksamen(1.g) ? -
Hjælp hurtigt
Forumindlæger der nogen der ved hvad romantikken er i H. C. Andersens fortælling "De røde sko" -
Længde af Median?
ForumindlægHvordan bestemmer jeg længden af en median(c)? Uden at tegne. Tak på forhånd :-) -
Projektil acceleration
Forumindlæga) = 8,47*10^11J Nogle der kan hjælpe med b) & c) -
1 problemregning
ForumindlægHej. C: Jeg har vedhæftet opgaven. Håber der er nogen der gider hjælpe mig med den. -
OPgave
ForumindlægHej. C: Jeg har vedhæftet opgaven. Håber der er nogen der gider hjælpe mig med den. -
Let opgave
ForumindlægHej. C: Jeg har vedhæftet opgaven. Håber der er nogen der gider hjælpe mig med den. -
EØ eksamen stx
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan Erhvervsøkonomi eksamen foregår på STX , c-niveau ?? -
Aldehydnavngivning
ForumindlægStoffer består af en carbonkæde på 5 C'er. På begge af de endestillede C'er er der et dobbeltbundet O. På det 2. C er der en methylgruppe, hvor der sidder et dobbeltbundet O og et H på, dvs: -CHO bundet til det 2. C. Hvordan vil I navngive det stof? frodo har fortalt mig, at stamkæden ka... -
..
ForumindlægMå man bruge C-niveau fag til at kombinere med et A fag til SRP? -
stavning
ForumindlægSkriver man sådan: a) forresten b) foresten c) for resten ?? -
Opgave 3 globtik tokyo
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med følgende opgave, a,b og c? på forhånd tak -
Tredjegradsligning
ForumindlægJeg har brug for hjælp til opgave c. & d.? Skal jeg benytte nulreglen? -
atom
Forumindlæghej hvad skal man generelt snakke om atom i fysik i niveau c der er vigtig at fortælle om -
Hjælp opgave 93 i Teknisk matmatik
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til en her opgave. Især b,c og d :D -
god køreskole?
ForumindlægHi alle! Er der nogen der kender en god men også billig køreskole på Frederiksberg (C) el. i deromkring? -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHalløj, Jeg tilbyder lektiehjælphjælp til naturvidenskabelige fag: Kemi C/B, matematik C/B/A, fysik C/B/A, statik og styrkelære C. Jeg er selv en 18-årig HTX'er og jeg bor i Midtjylland. Hvis du er interesseret eller har spørgsmål, kan du sende mig en besked eller poste her i forummet. -
Effektiv spænding help!
ForumindlægNogle der kan fortælle mig hvordan man finder den effektive eller den maksimale spænding ud fra de her resultater: Vekselstrømspænding 37.4 S = 7.328 V 7.1 S = -7.372 V Vekselstrømsmåling 0 S = 23.1 C 300 S = 27.2 C Jævnstrømsmåling 0 S = 23.9 C 300 S = 27.3 C
