Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19441 til 19460 af 65601
-
SRP - Fysik/Matematik
ForumindlægJeg skal skrive SRP-opgave på onsdag om en uge og jeg har stadig ikke fundet materiale til min opgave. Jeg ved, at det er ved at være sent at skrive her. Men jeg vil gerne spørge om I har nogle forslag til materiale i min opgave. Jeg har fagene: Matematik A og Fysik A, hvor jeg valgte underemne... -
eksamen 9 kl.
ForumindlægJeg mangler ideer til forsøg til brug i emnerne; Det sure, det salte og det basiske. Jordens skatte. jordens salte Er der nogen der kan hjælpe mig igang? -
årskarakter bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver matematik B bestået, jeg har haft matematik på A men dumpede skriftlig 00. Det ser sådan ud: 2g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, det er så matematik B, da jeg var i 2g. 3g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, men skriftlig fik jeg 0... -
Byggeri og energi - eksamens rapport
ForumindlægHey derude. Jeg er i en gruppe, og det går stødt fremad! Vi er færdige med vores produkt, og skriver derfor bare rapport nu. Vi har ingen eksempler på rapport opbygning, og jeg ved at der ikke er en decideret skabelon. Men alligevel kunne jeg godt tænke mig, et eller andet at sammenligne me... -
Erhvervsret eksamen - hvordan foregår den?
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op i erhvervsret om nogle uger, og jeg må sige at jeg er fuldstændig på bar bund om hvordan den eksamen foregår og hvor svært det egentlig er. Jeg har taget et GSK forløb, så har kun haft det i et halvt års tid og jeg synes emnerne er meget tunge og svære at forstå. ... -
HJÆLP SØGES EKSAMEN I MORGEN!!!
ForumindlægHey jeg skal op i afsluttende mediefag B eksamen her i morgen og er for at være ærlig. rigtig blank. Har lavet en produktion sammen med min gruppe jeg skal analysere, men filmen er bare ikke blevet som vi ville have den til at være. og nu er jeg den eneste der har trukket medie eksamen så de ... -
HJÆLP SØGES EKSAMEN I MORGEN!!!
ForumindlægHey jeg skal op i afsluttende mediefag B eksamen her i morgen og er for at være ærlig. rigtig blank. Har lavet en produktion sammen med min gruppe jeg skal analysere, men filmen er bare ikke blevet som vi ville have den til at være. og nu er jeg den eneste der har trukket medie eksamen så de ... -
Kemi C eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står og skulle snart op til Kemi C eksamen, og vi har fået offentliggjort de spørgsmål vi kan trække. Et af spørgsmålene lyder som følgende: "Mængdeberegninger - Opvarmning af natron Med udgangspunkt i en gennemgang af eksperimentet ”Opvarmning af natron” skal du re... -
NV eksamen efter ferien
ForumindlægHej alle. Sagten er, at jeg skal til NV eksamen her efter ferien. Jeg har lavet forsøg i alle fag i NV, hvor jeg tager fat i et rødbede forsøg fra biologi og kemi, hvor vi altså lagde rødbeder i ethanol, og så hvordan rødbeden gik ind og påvirkede cellemembranen. Jeg har styr på mit forsøg ... -
Humanbiologi og Cellens Kemiske Komponenter - eksamen
ForumindlægHej SP, Jeg er odontologistuderende på KU. I sidste uge var jeg oppe i 1. semestereksamen (dvs. humanbiologi og cellens kemiske komponenter). Jeg har set på vejledningsbesvarelsen, og jeg er ret sikker på, at jeg består i humanbiologi, men jeg er bange for, at jeg dumper i kemiske komponenter... -
Skriv min dansk A eksamen mod betaling
ForumindlægKære Studieportalen Jeg skal op til skriftlig dansk A (HF) i næste uge, og jeg søger dygtig person som kan skrive min skriftlige eksamen for mig (der kræves ikke fysisk fremmøde eller lignende). Dette er selvfølgelig mod betaling og med et meget gavmildt beløb. -
Spørgsmål i matematik, som jeg er i tvivl om, hvad ønskes
ForumindlægHej jeg skal op i matematik mandag. Jeg har fået spm på forhånd Jeg har nogle spørgsmål hvor der stå "gør rede for hvordan man løser potensligning" eller eksponentiel ligning eller linær ligning. Problemet er jeg ved ikke om de mener, hvordan man finder a og b. Eller om man skal sæt... -
Koffein i kroppen - matematik - eksponentiel udvikling
ForumindlægHej alle, jeg er i gang med en matematik opgave, men er i tvivl om, hvordan den skal løses. I kroppen er det hovedsageligt nyrerne og leveren, som sørger for at nedbringe koffeindholdet efter indtagelse af fx kaffe. I nyrerne sker det via filtration. I leveren nedbrydes koffeinen ved hjælp af e... -
Odense lektiehjælp: matematik 3. g A niveau
ForumindlægTil 3. g´er bosiddende i Odense søges privat lektie-hjælp til matematik niveau A. Jeg er fleksibel mht tidspunkter. Det må gerne være lørdag, men kan godt være hverdage også. God aflønning. Akut skal jeg have træning i vektorer og i brug af software Autograph. Derudover træning i både 2.g og 1. g... -
Valg af tekst til eksamen - på bar bund
ForumindlægHej! Jeg spørger lige igen: Jeg har trukket fordybelseområdet "Danmark, danskhed og danskere" i dansk 9 klasse eksamen - og jeg vil gerne høre om nogen havde en ide om hvad jeg kunne tage udgangspunkt i? Altså af tekst (noveller, artikler) osv :) Jeg må IKKE have følgende: Nationalsa... -
Uddannelser med krav om bestået gymnasial eksamen.
ForumindlægHej jer. Jeg har ledt og søgt på nettet efter uddannelser, som -kun- indebærer en bestået gymnasial eksamen, dvs. et karaktergennemsnit på 2,0. Er der overhovedet nogen som kender til uddannelser, hvor det netop kun er ønsket uden noget decideret gennemsnit? Er åben for alt. Eller også bare en te... -
Opgaver i matematik A delprøve 1
ForumindlægHej vil bare høre om nogen har en liste over de forskellige opgavetyper man kan forvente i delprøve 1 på matematik A. På forhånd tak. -
Klage over Spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægVi har fået vores skriftlige karakterer tilbage i spansk, og til vores store overraskelse er nogen af os blevet bedømt ekstremt hårdt. Jeg er ikke den bedste til grammatik, men ligger normalt til et 7-tal. Jeg har fået 02 til eksamen. Vores spansk eksamen er blevet rettet af 2 censorer. Den ene d... -
Matematik B hjælpelærer søges (privatlærer)
ForumindlægHejsa. Jeg er netop startet i 2.g på HHX. Jeg har lidt problemer med matematikken, kunne ihvertfald godt tænke mig at blive bedre, og jeg søger derfor en hjælpelærer, så jeg kan afslutte MAT B med et ''pænt'' resultat :-) Jeg bor i Horsens og det vil derfor naturligvis være en for... -
GSK mat A sommerkursus - erfaringer?
ForumindlægHej ! Jeg er i den situation, at jeg tænker på at supplere mit Mat B til Mat A på et turboforløb på GSK henover sommerferien. Netop som jeg var sikker på, at jeg skulle søge ind på Psykologi (som kun kræver mat B) er jeg blevet draget længere mod Medicin (som kræver Mat A)... Jeg er utroligt int...
