Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 48220
-
Student
ForumindlægEr det muligt, at jeg i august måned kunne tage omeksamen? Bliver student meget snart. -
!AL GORE, AT, TALEPAPIR
ForumindlægHej.. jeg skal op d. 26.5 og er igang med udarbejde mit talepapir. Men er kommet i tvivl om hvorlang tid talepapiret skal dække over. er første del af prøven 10 min eller hvordan? -
gennemsnit
ForumindlægDet er sådan at jeg har fået 2 i skriftlig dansk jeg ska op mundtligt imorgen og jeg er så bange for at jeg ikke består. Men hvis jeg nu dumper imorgen betyder det så at faget dansk ikke er bestået? eller tæller min årskarakter også med? Jeg er virkelig nervøs -
Synopsis indledning
ForumindlægJeg er lidt lost omkring hvad en indledning i en synopsis skal indholde jeg har valgt emnet titanic og fagene historie og religion og indtil videre har jeg skrevet dette, men ved ikke op det er sådan en indledning skal være, håber nogle kan hjælpe Min indledning : Jeg har valgt dette emne... -
Hjælp !!!
ForumindlægKan jeg stadigvæk godt komme ind på for eksempel administrationsbachelor uddannelsen selvom jeg ikke har færdigt gjord min HF helt, men der imod fagene der kræve af adgangskrav for at komme ind på uddannelsen. Skal også lige siges at jeg har taget fagene som enkeltfage -
AT i dansk og psykologi - socialhistorisk analysemetode
ForumindlægHej med jer! Jeg arbejder lige nu med min allersidste AT, og har fundet en fejl i mit metodeafsnit. Overemnet er alternativer og underemnet mønsterbrud. Problemformuleringen er "Hvorfor betragtes Lisbeth Zornig som en mønsterbryder?", og jeg finder herunder ud af, at hun ses som en møns... -
Engelsk fp9 2020
ForumindlægHej Nogle der ved om der er kommet en engelsk fp9 2020 eller om der kun er en 2019? Skal have termin imorgen og er så nervøs. Er den svær? Hvad handler den om? -
Havet - den lille havfrue
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT, hvor det overordnede emne er Havet og jeg har valgt fagene engelsk A og Dansk A. Jeg skal skrive om "Den lille havfrue" som tekst og film, hvor jeg vil kigge på, hvordan disneys film adskiller sig fra H.C. Andersens eventyr. Jeg har kigget på noget nykritisk og... -
Dem/ eller den? -TYYSK ..
Forumindlæghar altid svært ved dem eller die, & svært ved, meinem, meinen, meiner, mein usw... Eksempel: Hedder det; Der Buch, Den Buch eller Dem Buch?, Det samme, passe det at det hedder 'Die Tür' (Den dør) . Hvis ja -hvorfor sætter man 'die' foran en dør, når 'die' er hunkøn ? .. ... -
HJÆLP, det haster meget
ForumindlægHej, er der en der vil hjælpe mig med tysk oversættelser? Det haster virkelig meget. Skriv gerne over indbakke! :) -
Tal
ForumindlægJeg skal kun have et lille hjælp til, hvordan man siger 16 og 1982 på tysk tak -
At rejse er at leve
ForumindlægNogle der ved, hvordan man siger dette på tysk? Det ville være en stor hjælp, kan nemlig ikke finde det selv. -
rettelse
ForumindlægHej Er der nogle som kan rette et par tyske sætninger ? -
rettelse af stil :)
ForumindlægHej er der en venlig sjæl, der ville rette min tysk stil igennem? :) -
Hjælp med sætninger.. kom nu!
ForumindlægVil i ikk nok hjælpe med nogle tyske sætninger? Er på herrens mark... -
aflevering rettelse
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der vil rette min tysk aflevering ? -
Kære læsere
ForumindlægHvordan siger man kære læsere på tysk? mvh. Thomas -
Hjælp, det haster!
ForumindlægEr der nogle der ved hvor man kan finde nogle gode tyske synopsis? Det haster meget... -
Hjælp til sætning!
ForumindlægHvordan ville i oversætte dette til tysk? vi skulle være der i tre dage -
Forklaring på symbol af ørn i nazi-verdenen
ForumindlægHvilken betydning ørnen havde som symbol for de tyske nazister?
