Almen studieforberedelse (AT)

Havet - den lille havfrue

17. marts 2019 af dansemusen1234 - Niveau: A-niveau

Hej,

Jeg skal skrive AT, hvor det overordnede emne er Havet og jeg har valgt fagene engelsk A og Dansk A. Jeg skal skrive om "Den lille havfrue" som tekst og film, hvor jeg vil kigge på, hvordan disneys film adskiller sig fra H.C. Andersens eventyr. Jeg har kigget på noget nykritisk og biografisk metode, samt filmanalyse og komparativ metode, jeg ved bare ikke helt, hvad den overordnede problemstilling skal være. 

Nogen ideer? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. juni 2019 af MatildeDahl

Hej! 
Jeg skal selv om i AT som min afsluttende eksamen, ved selvfølgelig ikke om du også skal det.. Men jeg har præcis det samme emne, fag og metoder som dig! Så ville høre om det var muligt at stikke hovederne sammen? :) 


Svar #2
16. juni 2019 af dansemusen1234

Jeg skal op her den 25:) Hvad tænker du?

Brugbart svar (0)

Svar #3
16. juni 2019 af MatildeDahl

Det skal jeg også! Tænkte at vi måske kunne hjælpe hinanden med hvad vi har fundet frem til hver især? Har selv lidt i tvivl om hvordan jeg skal udføre eksamen eksempelvis, iform at det marteriale jeg har :)

Svar #4
17. juni 2019 af dansemusen1234

Ved ikke hvor meget hjælp jeg selv har brug for, da jeg næsten er færdig med forberedelsen til eksamen, men du er da velkommen til at kontakte mig på facebook; Laura Miceli :) Jeg vil da gerne hjælpe hvis jeg kan

Skriv et svar til: Havet - den lille havfrue

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.