Almen studieforberedelse (AT)

Lommeregner

10. august 2021 af Sukkertoppenelev111 - Niveau: A-niveau

Jeg er begyndt på HTX inde på sukkertoppen, og vi skal købe en lommeregner, derfor undrede jeg mig over hvilken(lommeregner) jeg bør købe. Jeg skal have Mat, bio, kemi, fysik, osv. (disse fag er på a og b). 

Jeg takker på forhånd.


Brugbart svar (2)

Svar #1
11. august 2021 af SuneChr

Du bør tale med underviserne i naturfagene. Det er ærgerligt senere at opdage, at man måske skulle have købt et andet apparat. Da jeg i sin tid skulle købe lærebøger, havde vi en repræsentant fra bogforlaget ude med et, for forlaget, relevant udvalg af litteratur, som han mente, vi skulle bruge. Det viste sig så senere, at nogle af bøgerne enten var blevet forældet eller slet ikke skulle bruges i undervisningen. Sådan kan det gå for en fattig og naiv studerende. Jeg håber, du får den lommeregner, du skal bruge til studiet. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. november 2022 af takforhjælpen01

kan du hjælpe mig


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. november 2022 af ChristianCNM

https://www.bog-ide.dk/produkt/847825/lommeregner-texas-ti-30xb-multi-view/116591

Har denne lommeregner og den er super god, eller kan du få Wordmat, det regner også enheder osv for dig.


Skriv et svar til: Lommeregner

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.