Søgning på: srp historie musik. Resultater: 19461 til 19480 af 24890
-
Fodnoter i bilag?
ForumindlægHej alle. Jeg er netop nu i gang med at skrive min SRP - afsætning og VØ. Fagene og emnet er sådan set ganske irrellevant - da dettte handler om formalia. Problemstillingen er, at jeg simpelthen har for meget med i min SRP, så noget af det skal i billag. Det jeg har gjort er, at hele min regnsk... -
International Business på CBS via. kvote 2
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der er nogen som har erfaringer med at søge kvote 2 på IB? Jeg startede ud på gymnasiet med et snit på 4,6 og har nu arbejdet op mod 9,5, men fik dsv. en ikke så god SRP karakter tilbage på 7 og nu ser det ikke særlig positivt ud.. Jeg har derfor indset, at det er umuligt... -
Afsætning A/Psykologi B - HASTER
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg er midt i SRP forløbet og syntes ikke det går så godt. Jeg er rigtig nervøs over denne her opgave fordi den tæller så meget som den gør på ens gennemsnit og jeg har desperat brug for en god karakter i SRP fordi mit gennemsnit er utroligt dårlig (mellem 02-4) Jeg ville ege... -
Integration og separation
ForumindlægTil min SRP: Jeg har fået kastet følgende i hovedet og jeg ved _intet_ om separation (har fået at vide, at jeg skal anvende denne metode). Jeg har prøvet selv, men nu bliver jeg nødt til at appellere til jer SP'eres bløde side: Er der nogle der, skridt for skridt, vil løse og forklare (bare ... -
Hvad sker der lige?
ForumindlægJeg har som den ENESTE i klassen fået karakter for min SRP langt før tid! Så går jeg ind på vores online karaktersystem og ser at jeg har fået 7, til trods for at jeg har været meget omhyggelig med opgaven. Dagen efter går jeg ind igen og karakteren er væk, der står intet? Mon mit 7-tal bare var ... -
Kriminalitet i USA
Forumindlæg(lidt sent på natten at skrive sådan et opslag, I know) SRP i engelsk A og samfundsfag B, om Black lives Matter Jeg har hjulpet en elev med SRP, og er pludselig blevet i tvivl om vi har besvaret et af delspørgsmålene korrekt... "Der ønskes en diskussion af, hvordan kriminalitet kommer... -
Forslag til modeller
ForumindlægJeg sidder her og er igang med at skrive SRP i fagene IØ og tysk (begge på A-niveau) og min problem formulering lyder sådan her: 1. Give a short description of the situation in Germany after the second world war. 2. Describe and analyze the economical effects of the American Marshall loans given... -
Kulturforskelles betydning - oplevelsesøkonomi.
ForumindlægJeg har nu ramt muren, og ved ikke hvordan jeg skal komme videre med min SRP. Jeg har SRP-bogen, og den kan ikke hjælpe mig til dette.. Nå, men min vurdering lyder således: Vurder hvorvidt kulturforskelle kan have en betydning for virksomheders brug af oplevelsesøkonomi. Her vil jeg gerne komme ... -
Problem-formulering og stillinger
ForumindlægPænt goddag.! Jeg skriver i et øjeblik af desperation. Som så mange andre, skal jeg skrive SRP for tiden. Til sidste vejledning vender min vejleder min opgave fuldstændig på hovedet, på trods af godkendt forhåndsmateriale. Jeg har brug for INSPIRATION til en problemformulering og problemstillin... -
Stressede over at jeg måske gliver anklaget for snyd. *HJÆLP*
ForumindlægHej, jeg har afleveret SRP og synes selv den er god, men så begyndte jeg at blive bange for at jeg vil blive anklaget for snyd, på grund af at jeg har om et emne, som der er mange andre der også har. Så derfor begyndte jeg at blive paranoid og gik ind og downloadede nogle opgaver og har set at e... -
Mellemstatslig og overstatslig samarbejde, brexit
ForumindlægHej alle. I min SRP har jeg fået følgende spørgsmål: "Redegør for EU’s overstatslige og mellemstatslige samarbejde, med fokus på hvilke politikområder der har været centrale i britiske debat om Brexit". Selvom der kun er få dage til SRP-deadline, må jeg ærligt indrømme at jeg ik... -
"Det døende Barn", H.C. Andersen
ForumindlægKunne det tænkes, at der sad en der ude i cyberspace med nogle notater til dette digt, som de vil dele med mig?Moder, jeg er træt, nu vil jeg sove, Lad mig ved dit Hjerte slumre ind; Græd dog ei, det maa Du først mig love, Thi din Taare brænder paa min Kind. Her er koldt og ude Stormen truer,... -
Fransk: begynder 1.g
ForumindlægHej, er der nogen der har tid til at kigge mit fransk igennem. på forhånd tak!!:)det danske er nogenlunde sådan her:DEr er mange unge og ofte udlændinge, som spiller musik i metroen og på gaden for at tjene penge til livet. Der er også mange mennesker som bor i metroen. de er "clochards"... -
Vi søger skribenter!
ForumindlægNewMusicNet koncernen søger skribenter til anmeldelser/artikler/portrætter mm.Har du en krillen i dine fingre, og en hang til at skrive om musik, så vil vi meget gerne høre fra dig. Genremæssigt, søger vi skribenter i alle genre – dog skal du være mindst 16år.NewMusicNet råder over flg. musikmaga... -
Hjælp til opgaver med lyd og lydstyrken.
ForumindlægHjælp søde mennesker. c) Lydstyrken fra en højttaler er på 98 dB. Hvilken lydintensitet svarer det til? Hjælp: Her skal du regne den anden vej. Isoler I i formel (2). Opgave 2: Lydstyrken i hverdagen Hvad er typiske lydstyrker for almindelig samtale, hvisken, en motorsav og lyden ved e... -
Rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
Rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
rettelse af kort tuysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
rettelse af kort rysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1...
