Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 19481 til 19500 af 27944
  • fight club - sekundær litteratur

    Forumindlæg
    Hey Jeg ved der er nogen der har skrevet om fight club både som 3.G's opgave men også generelt i engelsk timerne. Vil derfor høre om der er nogen der har noget godt sekundær litteratur til bogen, men også filmen fight club på forhånd tak
  • Blacks and whites in USA?

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige et spørgsmål, som jeg ikke kan finde gode svar til. Jeg vil helst have svarene/links på engelsk tak :) Håber i kan hjælpe mig. Spørgsmålet er: " Are blacks and whites at last equal in the USA? "
  • Adam by Michael Lee Cohen - Analyse!?

    Forumindlæg
    Hej :) Sidder netop med min 24 timers eksamen i Engelsk og har trukket Adam by Michael Lee Cohen men er lidt på herrens mark ... Kan ikk rigtig finde en god indgangsvinkel til teksten. Er der evt. nogen der har nogle hints eller til inspiration, så ville det var fantastisk'
  • Hjælp til oversættelse af opgaveformuleringen

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har problemer med at forstå selve opgaveformulering til en engelsk opgave vi har fået for. Er der nogen som har tid til at hjælpe mig, vil jeg blive meget glad. Jeg sender den ind i jeres indbakke. Tak på forhånd.
  • Analyse af Ten Indians

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal analysere den engelske tekst "Ten Indians", der er skrevet af Ernest Hemingway. Men jeg er helt lost, jeg føler ikke, der er noget at tage fat på. Er der nogen med nogle ideer? :) På forhånd tak!
  • Hvad betyder LU i excel?

    Forumindlæg
    Skal krive noget fra supercalc ogver i excel og der er noget der hedder LU og det ser cirga sådan her ude =lu(d3;r3:r64)... jeg skal bare have den danske forkortelse af LU, men er ikke sikker på om LU er en forkortelse af noget på engelsk!
  • Afsætning SRP..Help

    Forumindlæg
    Hej så har endelig fundet ud af hvilken virksomhed jeg gerne vil skrive om i min SRP, men nu er problemet bare at jeg ved ikke hvad jeg skal tag fat i..? hvilken problemstilling/Problemformulering skal jeg have..?..Nogle der kan komme på nogne..?:) Har engelsk som bi-fag..
  • Rette grammatik ?

    Forumindlæg
    Hej, Er der en jeg kan lokke til at rette min engelsk aflevering igennem ;) - med fokus på det grammatiske, da det er her mit problem ligger :) Opgaven er lidt for lang til at ligge op her, så jeg vil hellere sende den til jer på mail :) På forhånd tak for hjælpen :)
  • The Amish people and their rights to be different

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal skrive en engelsk opgave omhandlende The Amish People and their rights to be different. Da jeg er helt blank for ideer, om hvad jeg skal skrive, håber jeg meget på, at I vil hjælpe mig! Stilen skal være på 350-500 ord. På forhånd tak!
  • Personlige stedord

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har problemer med at oversætte en engelsk sætning, fordi jeg ikke kan finde ud af om man selv er regnet med i denne sætning: "Man kalder ham Peter Punk." Hvilket ord skal jeg bruge i oversættelsen af "man"?
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    hei. Jeg kan desværre ikke finde ud af at finde '' i hvert fald'' i ordbogen. hvad skal jeg præcis kigge under.?? og hvad hedder ''i hvert fald'' på engelsk ?? // Aishuu!
  • Stardust - Analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Hejsa derude! Nogen der har lavet en analyse og fortolkning om en film ved navnet 'Stardust'? Har virkelig brug for, at komme igang:( Håber i kan hjælpe. Det er HTX-niveau Engelsk B
  • Fejlfinding i sætning

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal finde ud af hvordan denne sætning afviger fra normalt engelsk og kunne forklare det. "Ali would have eat him up" Jeg kan godt se at den er gal, men jeg forstår slet ikke hvad sætningen betyder. Nogen der kan hjælpe?
  • Stil

    Forumindlæg
    Godmorgen folkens :) Er der nogen, der har lyst til at kigge min engelsk stil igennem? Den fylder 2,5 sider. Jeg tror bare, at der er få grammatiske fejl. Ville være til stor stor hjælp :) På forhånd tak, og fortsat god søndag.
  • optagelsenprøve på en hf:)

    Forumindlæg
    Hej !:) Jeg skal til optagelsensprøve her den 5. April, og skal op til mundligt of skriftlig dansk, engelsk og matematik. (10 niveau) og fysisk og kemi ( 9 niveau ). Og ville gerne øve mig enden den dag:) Kender i nogle websider eller noget i den stil?:D
  • Going home

    Forumindlæg
    hej.. jeg skal op til en prøve eksamen imorgen i engelsk, jeg troede jeg have alle mine tekster og resumeer på plads men jeg mangler én, nemlig "going home" er der nogen af jer som har et resume af den? håber virkelig at i kan hjælpe mig
  • Terminsprøve HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej du. Jeg skal snart op til engelsk B terminsprøve, og jeg forsøger at øve mig, men jeg ved ikke hvordan man skal øve sig. Har i nogle idéer til hvordan man kan øve sig, eller sidder i muligvis med nogle gamle eksamenssæt som jeg kan se på? Så skriv i denne tråd. Tak på forhånd
  • blev sendt?

    Forumindlæg
    Heej.. Jeg sidder lige og laver en opgave og kan ikk huske hvordan man siger "blev sendt" (til Amerika) på engelsk? Håber nogen gider at svare hurtigst muligt..
  • Canteen girl - James Berry

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der har arbejdet med teksten Canteen girl af James Berry? Jeg er ikke så god til at lave referater på engelsk og ville høre om, der var nogle, der kunne give nogle gode noter eller lign. PÅ forhånd tak
  • Hjælpeverbum

    Forumindlæg
    er der nogle der kan hjælpe med disse opgaver? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på engelsk? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på tysk? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på fransk?