Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19501 til 19520 af 34503
-
Talepapir til AT
ForumindlægHej Alle Jeg skal til AT-eksamen på onsdag, og jeg har hørt lidt forskelligt ift. hvordan mit talepapir må være. Er der nogen der ved, om der er en grænse ift. længde, og om man må skrive hele sætninger? -
Perspektivering til "Det forkerte barn" af Bjarne Reuter.
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen her snart, og ville bare høre om der var nogen der havde en idé til hvad jeg evt. kan perspektivere til nu hvor jeg har "Det forkerte barn" af Bjarne Reuter. Tak for hjælpen! :) -
Tekst om ulykkelig kærlighed
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig dansk eksamen, og skal skrive synopse. Jeg har trukket fordybelsesområdet "ulykkelig kærlighed" og skal vælge tekst, men kan ikke finde en. Nogen der kan hjælpe?? Den skal afleveres fredag -
Integralregning og Paretofordeling
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen her om lidt, og er virkelig i tvivl om, hvordan jeg skal gribe to af de her spørgsmål an. Jeg håber, at der er nogen der kan hjælpe mig på rette vej. -
Tekst eller film?
ForumindlægHej Er der nogen der kender en god historie, tekst eller film hvor der indgår temaer som trekantsdrama- venskab- eller jalousi? Jeg skal nemlig bruge det til min perspektivering til min mundtlig dansk eksamen. Tak på forhånd -
Dansk kortfilm
ForumindlægHej alle sammen. Har lidt spørgsmål til eksempler. Skal man vise mange eksempler i kortfilm til eksamen? Lige så mange som hvis jeg havde en tekst? Har nemlig kun fundet 4 eksempler, tror i jeg skal have mange flere? -
Gammel eksamensæt
ForumindlægHejsa folkens. Jeg skal snart til Fysik skriftlig eksamen på HTX Jeg vil høre om der muligvis er nogen som har eksamensættet som blev givet til htx eleverne i år 2017 og 2016 -
Svar til Fysik A 4. juni 2018
ForumindlægHej allesammen, Jeg var til Fysik A skriftlig eksamen (STX) i dag, og jeg tænkte, om der var andre herinde, der ligeledes var det og som har lyst til at sammenligne svar? -
Tema af novellen "veninder" af Kim Fupz Aakeson
ForumindlægHej alle. Jeg har lidt problemer med at finde ud af hvilket tema novellen "veninder" af kim Fupz Aakeson høre til. Nogle der kan hjælpe? det haster ret meget, da jeg skal til eksamen i det på tordag (overmorgen).. -
Perspektivering fra Fyrtøjet til Klods Hans
ForumindlægJeg skal perspektivere til Klods Hans i min fyrtøjet dansk eksamen, jeg skal op til prøven nu på mandag. Hvad kunne man snakke om i den perspektivering? Alle svar vil blive sat stor pris på. -
Alger, fotosyntese
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen og kan ikke finde noget svar nogen steder: Hvordan optager alger CO2? Er det ved hjælp af spalteåbninger i epidermis? Eller har alger ikke nogen spalteåbninger, og hvordan optager de så CO2? -
Dominerende ved neutrale betingelser (pH = 7)
ForumindlægHej Jeg er ved at læse til eksamen men der er noget som jeg er lidt i tvivl om. Hvordan kan man finde ud af hvilken form af et stof som er dominerende ved neutrale betingelser (pH = 7)? På forhånd tak. -
Metoder Fysik
ForumindlægHej SP Hvordan vil det påvirke bedømmelse af eksamen i AT, hvis jeg i faget fysik kun formidler viden, som allerede er eksiterende? (og herunder ikke anvender andre naturvidenskabelige metoder) Hilsen WEE -
Underdelinger
ForumindlægHjæææælp! Jeg skal til musik eksamen snart. Jeg har problemer med underdelinger. Hvis der spiller på 1, 1-og, 2, 2-og 3, 3-og, 4, 4-og. Er det så 8.dels underdelinger eller 4.dels???? -
Kvantiativ bestemmelse af glukose
ForumindlægNogen som har en rapport liggende, eller som kan finde et link til hvor man kan downloade opgaven? Skal snart til eksamen og var ikke i skole under forsøget, så søger lidt inspiration .. Mvh Kim Dahlsgaard -
Koldt og varmt havvand CO2 indhold
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen og kan ikke finde noget svar nogen steder: Koldt havvand kan indeholde mere co2 end varmt havvand, men hvorfor? :) -
Analyse af Valgaften
ForumindlægHej. Jeg skal arbejde med Valgaften til min dansk eksamen, men jeg har lidt svært ved at analysere perspektiv og klipningen. Er der nogen der kan hjælpe med det? Pp forhånd tak -
Enzymaktivitet
ForumindlægHej :-) Sidder og læser til eksamen og mangler at besvare dette spørgsmål: Forklar hvordan enzymaktiviteten bestemmes og forklar herunder konstanterne Km og Vmax. Tak på forhånd! :-D -
Haster,hjælpe med at analyse interview "Du er ikke din egen lykkes smed"
ForumindlægHej venligst er der der kan hjælpe mig med at analysere dette interview" du er ikke din egen lykkes smed" af Liv Mygind. Jeg skal imorgen til mundtlig eksamen og hved ikke hvordan jeg klarer det. -
psykiske problemer
Forumindlæghej jeg sidder her og er helt lost. I dansk eksamen har jeg trukket om psykiske problemer og jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme i gang. håber der er nogen der kan hjælpe.
