Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19501 til 19520 af 52987
-
TI-89 Titanium sælges
ForumindlægTi-89 Titanium i sort+Grå med beskyttelses låg. Virkelig pæn og velholdt. Pris: 900 kr Mvh Jan Hynneke Tlf 2031 4014 -
Politik?
ForumindlægHey herinde. Jeg mangler virkeligt noget til min synopsis.Jeg må selv vælge hvad jeg vil have i politik, så har brug for en helt masse ideer, da jeg ikke er så kreativ selv!! -
færdighedregning fsa maj 2012
ForumindlægHej... Jeg har brug for matematik færdighedsregning fra maj måneden 2012. håber nogen af jer har den. Har virkelig brug for den og vil meget gerne have den senest i dag, da jeg har matematik prøve imorgen :) På forhånd tak -
Arealfunktion
ForumindlægHej! Jeg sidder lige her og skal skrive en rapport om Arealbestemmelse. Jeg skal her gøre rede for Arealfunktionen. Jeg er bare usikker på hvad en arealfunktion i virkeligheden er. Bruges det bare som en betegnelse for arealet under en kontinuert graf eller hvad? På forhånd tak. -
Ét spørgsmål!
ForumindlægSider selv med følgende opgave, og der er noget jeg VIRKELIG har tænket meget over! hvad mener rik med sin kommentar? Hvordan kan der være flere kombinationsmuligheder? https://www.studieportalen.dk/Opgaver/2801/Lightergas.aspx -
boldkast
Forumindlæghej, håber virkelig på hjælp :) en bold bliver kastet med en fart på 22 m/s til en vinkel af 28grader (til den horisontale linje). Hvor langt vil bolden horizontalt nå? på forhånd tak -
Den Store Gatsby
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive en boganmeldelse af F. Scott Fitzgerald bog den Store Gatsby. Og der skal jeg bruge en overskrift som virker som blikfang og appetitvækker på læseren, nogen ideer? :) -
Tretrinsreglen
ForumindlægHej. Jeg står med en opgave, som hedder qx^3-2. Jeg har ikke prøvet at lave en opgave med en konstant også. Hvad skal jeg gøre med den? Skal dele den op i trin. Håber virkelig I kan hjælpe :) -
haster!
ForumindlægHvilken glæde kan man have af, at indsplejse et humant gen i plasmid, og dermed i en bakteriecelle? Håber virkelig, at jeg får et svar hurtigst muligt.. -
eksamensopgave?
ForumindlægHej. Er der nogen der har en god eksamensopgave stående til erhvervsret/køberet. Jeg har virkelig brug for at se hvordan man bygger en erhvervsrets opgave op :/ Håber nogen har en stående, som vil dele :)? -
PROJEKTOPGAVE "DEN FANTASRIKE VERDEN"
ForumindlægHEJ JEG SKAL SKRIVE PROJEKTOPGAVE, OG HAR (SOM MANGE ANDRE) INGEN IDE OM HVAD MIT DELEMNE SKAL VÆRE... OVEREMNET ER " DEN FANTASTISKE VERDEN"... JEG HÅBER VIRKELIG I VIL HJÆLPE MIG MED NOGLE IDEER, BARE FYR LØS! :) -
Engelsk tale! HJÆLP!!
ForumindlægJeg skal skrive en tale på engelsk, emnet er selv valgt, og i talen skal der indgå nogle af de retoriske teknikker.. Men er virkelig i tvivl om hvad jeg skal skrive om, håber i kan hjælpe mig lidt i gang. På forhånd tak! -
Ein tag mit florian billede af opgave?
ForumindlægHej, jeg har fået en stil for hvor vi skal skrive om en dreng der hedder florian ud fra nogle billede på sådan et ark hvor der er opgaver på osv. ville bare spørge om der er nogen der har det og om de kunne sende et billede af det? det ville virkelig betyde meget :) -
fars pige
ForumindlægHej allesammen. Skal snart op i dansk, og jeg har valgt at analyserer fars pige af Vibeke Willumsen og ville være virkelig glad, hvis en ville sende mig en af deres analyse om fars pige. -
Spansk-oversættelse - KRISE
ForumindlægJeg har store problemer med den spanske grammatik så tænkte på om der var nogle som vidste hvordan man oversætte: Nu er det nok! og "Man må ikke ryge i toget" til spansk :) Håber virkelig der er nogle søde sjæle ;) -
Idealgasligningen
ForumindlægHey er jeg måske så heldig at der er nogen som ved hvornår idealgasligningen er fra? Og måske noget om dens oprindelse? Jeg har virkelig brug for hjælp:-S mvh midsk -
HJÆÆÆLP - HASTER
ForumindlægJeg har VIRKELIG brug for hjælp til følgende (vedhæftet opgave) Det drejer sig om figur 1 og tabel 2 på side 2. Er der nogen der har en besvarelse? Jeg skal aflevere om en halv time!!!!!! -
solve
Forumindlæghej . min lommeregner virker ikke. nogle der kan solve det her for mig ? 0,3255*((0,88+0,22-x)^2*(1,2-(1/2)x))-(0,55+x)^2=0 -
Tysk omskrevet til datid
Forumindlægvi har fået denne tekst vi skal omskrive til datid, vi skal omskrive de ord der er markeret med fed, er der eventuelt nogen der vil tjekke, om jeg har bøjet ordene rigtigt? det ville virkelig være lækkert (-: -
Lightergas
ForumindlægNogle der har prøvet at lave et forsøg, hvor man skal bestemme den molare masse for lightergas? Nogen der ved, hvorfor man kan bruge vand i væskefasen (og kan man bruge oktan f.eks.?) Har virkelig brug for hjælp!!
