Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19501 til 19520 af 34369
  • Hvis man dumper et adgangsgivende fag?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er nysgerrig på om, hvis man dumper et fag til eksamen eller i det hele taget, om det så stadig er muligt at komme ind på en uddannelse, hvor det er et krav? Kan man tage den om eller lignende? Vh. Katrine:)
  • Indekstal - HJÆLP

    Forumindlæg
    Har fået dette spørgsmål: Forklar hvordan procentvis ændring kan findes ud fra indekstal Det er en del af min mundtlige eksamen, og matematik er bare ikke lige mig.. Nogen der kan hjælp, evt har notater eller en formelsamling ?
  • HJÆLP TIL FAMILIE-ARVERET

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har brug for hjælp til Familie-arveret eksamen, og vil høre om der er en der har tid til at undervise mig i 1-2 dage. Det er selvfølgelig mod betaling! Mvh. Jurastuderende
  • Pressefoto

    Forumindlæg
    Hey derude! jeg leder efter en god analyse model til et pressefoto. Det skal være lidt mere end de normale standard billede analyse da jeg skal bruge det til eksamen. Tak på forhånd.
  • FSA Fysik/kemi mdt. HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til hvad man fx kan starte med at sige til fysik/kemi eksamen mdt. i emnet magnetisme og atomfysik. På forhånd tak :)
  • Forsøg

    Forumindlæg
    Hejsa Kender I nogle gode forsøg til emnet salte? Skal til eksamen om nogen uger og sidder lige og kigger på mine forsøg. Jeg havde kun tre til emnet..... Tak på forhånd..
  • Kim Fupz Aakeson - Vædderen?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan give mig nogen forslag til hvad jeg kan perspektivere novellen "vædderen" med? Det er fordi jeg er igang med min synopsis op til eksamen. Please svar.
  • Europæisk middelalder og kulturmøde

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket en tekstsamling inden for emnet "Europæisk middelalder og kulturmøde". Hvis der er andre der forbereder eksamen inden for nogenlunde samme emne kan vi jo bruge denne tråd til idéer.
  • Trigonometriske funktioner: MODELLERING

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg leder efter et modellerings eksempel til trigonometriske funktioner, som kan bruges til min mundtlige eksamen. Altså f.eks. i henhold til bølgerhøjder, sol eller andet.
  • Hjælp til analyse af kortfilm

    Forumindlæg
    Hej vi er to drenge der skal op til eksamen og vi vil gerne have hjælp til at analysere en film som hedder "Koma" Håber der er nogen der gider at hjælpe eller bare give os en analyse model? :-)
  • underemne i engelsk til career

    Forumindlæg
    som overemne har jeg trukket emnet career i engelsk og jeg ved virkelig ikke hva jeg skal vælge som underemne for det skal også være noget som jeg kan undersøge. det er til min eksamen,
  • Fe3+

    Forumindlæg
    Hvad er navnet på Fe3+ og Fe2+? Jeg ved godt man kalder dem jern(lll)ioner og jern(ll)ioner, men er det bare det? Altså hvordan skal man sige navnet til en eksame, jern-tri-ioner eller jern-3-ioner?
  • "Patienten" af Mads Brenøe

    Forumindlæg
    Jeg ville lige høre om der er nogle der skulle ligge inde med en analyse af "Patienten" af Mads Brenøe, jeg skal bruge den til min dansk eksamen her om nogle uger :) på forhånd tak.
  • Mitose og meiose

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og er ved at lave min eksamen, og jeg skal forklare forskellen på mitose og meiose men kan ikke helt forklare det, nogle der kan hjælpe?
  • Tennis af kim fupz

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen på fredag, og jeg er gået helt sort, jeg prøver at få tennis ind i en berretermodel, men jeg kan slet ikke finde ud af det. Nogle der kan hjælpe mig.
  • Essay vurdering

    Forumindlæg
    Hej derude! har lige været til eksamen i skriftlig dansk - kunne godt tænke mig en vurdering, af mit essay, da jeg er ret usikker på min præstation Håber jeg kan sende den til en af jer?
  • Martin Andersen Nexø

    Forumindlæg
    Hej, jeg har om Martin Andersen Nexø til eksamen og jeg har valgt novellen Ann' mari' rejse og jeg nogle problemer med analysen.
  • Gloser veninger ?? :)

    Forumindlæg
    Hej folkens. Er der ikke nogen der har nogle gode veninger/gloser til engelsk skriflig eksamen. ville være dejligt hvis i ville dele dem, med os der er så "hreldige" at skulle op imorgen ;) På forhånd tak :)
  • løb

    Forumindlæg
    Hej:-) er der nogle der ved, hvilke muskler man bruger når man løber ? er der evt en der har lidt teori om løb? Fortæl, hvad du ved. Skal op til eksamen imorgen, og vil vide, hvilke muskler der bliver brugt og arbejdet med? håber på hjælp!
  • Karakter spørgsmål!?

    Forumindlæg
    Hvis man nu har fået 12 12 i årskarakter og går op i eksamen og får 12 ... hvad vil det betyde for mit snit? Det skal siges, at faget det drejer sig om, er på B-niveau.