Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19521 til 19540 af 60468
-
---LIDT HJÆLP---
ForumindlægER der nogen som lige kunne tjekke om det jeg har oversat passer. på forhåd tak.Trophic efficiency is the precentage of production transferred from one trophic level to the next. Tropic efficiencies must always be less than production efficiencies because they take into account not only the energ... -
referat
Forumindlæghvordan skriver man et godt referat på engelsk? :) -
Utrolig billige sygeplejebøger til salg
ForumindlægHej med dig. Er du i gang eller skal igang med sygeplejeuddannelsen så har jeg et billigt køb af undervisnigsbøger til dig, som er langt under halv pris. Tjek det selv på nettet. Sygeplejens Fundament 2 Dansk sygeplejeråd 2005 ( ikke brugt), pris: 350kr. (nypris 550kr) Ernæring og diætet... -
Cellulær respiration
ForumindlægHeej! Jeg sidder med en opgave og har ekstremt brug for hjælp. Det er en slags mundtlig eksamen som vi skal op til, og en af de ting, som jeg skal snakke om, er, hvor i cellen respiration foregår og hvordan. Jeg har fundet ud af, at respiration hvis nok foregår i noget kaldet mitrokond... -
Funktioner!!
ForumindlægHej Allesammen:) Her er der endnu en svær opgave, som jeg slet ikke kan finde ud af:( Er der nogen, som kan hjælpe? Nedenstående tabel viser for nogle af årerne − 2001 2007 det årlige antal pendlere over Øresund fra Sverige til Danmark År: 2001 2003 ... -
Kan man gå op i bio anden gang?
ForumindlægJeg var oppe i bio for et par dage siden, og det gik ikke lige efter mit hoved, jeg fik 6, hvilket ikke er det fedeste!Jeg har hørt noget om at man kan gå op i bio igen i 2g, altså at få en "ommer". Men passer det? Og hvis det gør, hvordan sker det så, bliver jeg bare selvstuderende, el... -
fremlæggelsen
ForumindlægHej Jeg skal engang i næste uge op til AT-årsprøve i emnet krig, medier og teknologi i fagene samfundsfag og historie. Jeg sidder derfor og prøver at strukturere min fremlæggelse bl.a. ved hjælp af Power Point. Men da jeg har forholdsvist meget stof, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor lang ti... -
Jeres karakterblad?
ForumindlægVi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER? -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
Hvad var det Bohrs atommodel kunne forklare som de andre ikke kunne?
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen i morgen, og kom til at tænke på hvad det var Bohrs atommodel kunne forklare som de andre ikke kunne. Tak på forhånd Mvh Mia -
Om videregående uddannelse
ForumindlægJeg tænkte på hvor god skal man være til engelsk, hvis man læser jura eller økonomi på universitetet eller Ha (jur) på CBS. Skal man sådan være rimlig god eller? Ved der er fag hvor bøgerne og fag'et er på engelsk. -
eksamenskarakter i samf!
ForumindlægHej alle sammen! Vi har lige fået vores eksamens karakter. Er der muligvis nogle af jer, som vil rette min samfundsfag eksamen stx, og se hvad den ligger til? Jeg har fået en meget dårligere karakter, end hvad jeg plejer. Jeg tænkte om nogle af jer vil rette den, og fortælle mig hvad i mener den... -
Chi i anden test, opgave
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe eller forklare, hvordan følgende opgave var stx mat b eksamen skal løses? Det drejer sig om opgave 11 Link til opgavesættet: http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/... -
Dumpet 2g med et snit under 2 i årskataktere. Hvilke valgmuligheder har jeg?
ForumindlægHar brug for rådgivning Jeg går i 2g og læser på en stx gymnasium. Sagen er den at jeg har fået under 2 i gennemsnit i årskaraktere. Jeg har hørt at ens gennemsnit bliver beregnet udfra eksamen og årskaraktere. Men da jeg kun skal op i et fag til eksamen hjælper det ikke rigtig. Jeg ved ikke hva... -
Eksamensnart
Forumindlæghej. jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har svar fra den skriftlige eksamen i matematik på b-niveau stx sidste år i maj måned. altså år 2007? det ville være rart, hvis man kunne sende den til mig. jeg skal nemlig snart til eksamen og jeg sidder her og kigger på en masse matematik opg... -
Terminsprøve - Hvem laver opgaverne?
ForumindlægHey, Hvem laver opgaverne til min kommende terminsprøve i STX Matematik A? UVM eller min lærer? Jeg kan se, at UVM udgiver 3 eksamenssæt om året (Maj, Aug, Dec). Skal dette forstås som: Maj: Eksamen Aug: Syge eksamen Dec: Terminsprøve Mvh Anders -
Løsning
ForumindlægHej findes der en løsning?? til flg. link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120816%20stx122%20FYSA%20skriftelig%20opgavesaet.ashx Eksamens opgavesæt skriftlig fy... -
hjælp til mat/Kemi c/B?
ForumindlægHej. Jeg er lige blevet færdig med HF uddannelsen og jeg vil gerne hjælpe dig der skal starte på HF eller STX efter sommer og har svært ved matematik. Især HF! Jeg har mange noter og dispositioner til eksamen. Hvis du vil have hjælp så skriv lige på [email protected] Jeg kan også hjælpe lidt i ... -
Hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg går på STX i 1g. Jeg har en ap eksamen imorgen. Der står at det ikke er en XPRS eksamen. Betyder det så at den ikke komme med i afgangsbeviset, og er den mindre vigtig. Tak på forhånd :-) -
Hvad er forskellen på GL matematik A og matematik A?
ForumindlægHey alle. Er i gang med at forberede til matA terminsprøve skriftlig og evt. matA skriftlig eksamen. Sidder og kigger på nogle af de tidlgiere ekssamenssæt på uvm: http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/Opgavesaet-for-stx Og jeg undrer mig ove...
