Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19521 til 19540 af 321608
-
Hvad hedder stoffet?
ForumindlægSyrechloridderivat af butansyre: Jeg tænker lidt at der måske er tale om 1-chlorobutane -
Bestået
ForumindlægHej, hvad er det mindste tal man må få for, at bestå et fag i gym.?:) -
Forhold?
ForumindlægHvis jeg har to tal, som 221 og 66, og jeg skal finde forholdet mellem dem, hvad gør jeg så? -
usikkerhedsanalyse
ForumindlægEr der nogen der ved hvad en usikkerhedsanalyse er, og hvis fx usikkerhedsanalysen er 30, hvad skal jeg så med det tal? -
Hvordan finder man det gyldne snit i naturfænomener (i planter og i menneskekroppen)?
ForumindlægHvordan kan man finde det gyldne snit i naturfænomener i planter? -
Hjælp. har virklig svært ved de her opgaver.
ForumindlægSkole bladet Penalhuset er blevet inspireret af artiklen i vesterby Tidende. De laver deres egne to undersøgelser viser et gennemsnit på 7,5 cigarretter pr. Person pr. dag. A. Hvor mange cigarretter ryger de adspurgte til sammen pr. Dag undersøgelse A?. B. Giv e... -
Vektorer
ForumindlægJeg mangler hjælp til denne opgave: vektor a = (-3, 5) vektor b = (7,4) vektor c = (11,6) Spørgsmålet lyder: Bestem tallene s og t, så sb + tc = a Jeg ved at konklusionen er: s = 73 / 2 og t = -47 / 2 Men jeg bliver ved med at få tal som slet ikke stemmer overens, en venlig sjæl ... -
Proportionalitetsfaktoren?? Hjælp tak.
ForumindlægHar fået sådan en opgave her: To variable x og y er enten ligefrem proportionale eller omvendt proportionale. Lad det endvidere være givet, at når x er 10, så er y 20. Og når x er 40, så er y 5. Find ud af, hvilken slags proportionalitet der er tale om. Find endvidere proportionalitetsfaktoren. A... -
Buddhist spørgsmål.
ForumindlægHej med jer Jeg har lige lidt problemer med de her spørgsmål. - Er det lettere at blive buddhist end kristen eller muslim? Hvorfor/hvorfor ikke? - Kan man tale om, at en religion er trendy? Hvorfor/hvorfor ikke? -Tror I, der vil komme endnu flere buddhister i Danmark de kommende år? Tak f... -
En freudiansk analyse af SULT af Knut Hamsun.? mulig?
ForumindlægJa som overskriften fortæller... Kan man lave en freudiansk analyse af hovedpersonen i sult.? -
Vektorer i planen
ForumindlægHej, har brug for lidt hjælp her. Jeg skal redegøre for den "Geometriske form og kordinatform"? Kan ikke lige se hvordan man gør det. Desuden skal jeg redegøre for "Vektorsum og differens". Kan nogle hjælpe med, at forklare hvad det er, eller henvise til sider, hvor det bliver... -
Emneforslag SRP - Matematik + Virksomhedsøkonomi (VØ)
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Virksomhedsøkonomi (VØ)-Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). Simple logistiske problemer Produktionsoptimering (begrænsede ressourcer) Spilteori http://fys.dk/perspektiv/per/ma... -
Råd, tips osv!?
ForumindlægHej alle sammen jeg er igang med at skri´ve en stil om hvordan jeg vil have andre skal opfatte mig, men syntes ikke rigtig at jeg rammer emnet, selvom jeg blot har skrevet ½ side. Jeg sidder derfor i en vanskelig situation. Der rimelig stor sandsynlighed for at jeg skifter emne og derimod skriver... -
Navngivning
ForumindlægHej Håber der er en som kan hjælpe mig med navngivning af disse stoffer.På forhånd tak.(alle tallene er sænkede)P4O10 H3P4OC3H6Br2H2SO4K2CrO4Ag2CrO4C5H10C4H10Cr2O7Cr(OH) 3 -
Hjælp til Disposition til Fysik/Kemi
ForumindlægHej alle. jeg skal op i fysik, første gang, og jeg kan ikke finde ud af at lave en disposition til det, fordi det ville være fedt hvis jeg havde øvet mig lidt skal op den 8. så der ikke så lang tid igen. Men skal op i meget forskeligt. -Kemien omkring os. -Magnetisme og menneskelige snilde. -Kemi... -
hjælp mig med at perspektivere!!!
Forumindlæghej, som i nok kan se, har jeg brug for hjælp til at prespektivere, .. kan simpelthen ikke komme på nogen andre tekster, der minder om de nedstående.. håber virkelig i vil hjælpe!! de rigtige mennesker af benny andersen kan perspektiveres til ?? svantens lykkelige dag af benny andersen kan perspe... -
Differentiering, flere-variable spørgsmål
ForumindlægHej, jeg har lige et spørgsmål som jeg sidder og rodder med. Opgave teksten lyder som følger: Opgave 1: Et menneske med vægten m (kg) og højden h (m) har BMI-indekset B(m,h) = m / h2 og det er en tommelngerregel, at BMI-indekset skal ligge mellem 18 og 25 for en normalvgtig person. Giv en... -
Hvordan står det til i hans tilfælde?
ForumindlægHallo!En ven har bedt mig finde ud af hvordan det står til i hans situation, som er som følger;Han har 7,5 i gennemsnit for hans årskaraktere, og lige 6,6 i gennemsnit for hans eksamenskaraktere. Det er 3.g på Gymnasium.Nu var han så oppe og fik to 5 taller hvilket trækker hans eksamenssnit lidt ... -
Determinanter
ForumindlægHej, Jeg sidder og skal redegøre for en determinant. Jeg mangler lidt en beskrivelse af hvad en determinant beskriver, og jeg synes ikke det jeg finder på nettet giver mening oppe i mit hoved, hvis jeg gerne vil redegøre for begrebet i forhold til matricer og lineær algebra. Jeg ved at determi... -
Brug af apostrof i ord
ForumindlægKære brugere af Studieportalen! Jeg har længe studset over, hvornår man benytter apostrof i ord, som eksempelvis: Pigen har kun et kæledyr. Pigen har kun ét kæledyr. Jeg vil have den is! Jeg vil have dén is! Jeg har ikke kunnet finde noget på www.sproget.dk eller forskellige retskr...
