Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19541 til 19560 af 156873
-
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
SRP-hjælp i samfundsfag gives
ForumindlægJeg har før fået hjælp herinde - for nogle år tilbage. Og nu er jeg endt i den situation, at jeg skal holde benet i ro i de kommende 2-3 uger. Så har pludselig en del tid til overs. Hvis der er mange, så kan jeg nok ikke hjælpe alle. .. Men jeg er frisk på at give en hjælpende hånd med he... -
Hjælp til udregning af Magnetisk flux?
ForumindlægSpolen i kortlæseren har 1000 vindinger og er kvadratisk med kantlængde 0,20 mm. Magnetfeltet i områderne på kreditkortet har størrelsen 0,10 T. De enkelte områder i magnetstriben har længden 0,40 mm. a) Bestem den maksimale magnetiske flux gennem spolen. Følgende figur viser placeringen af... -
Mundtlig?
ForumindlægHej ! Håber nogen kan svare på mit spørgsmål som lyder: Jeg skal op i skriftlig matematik, fysik og dansk. (A fag). Jeg har været oppe i 2 fag i 2.g, og har en mundtlig eksamen (AT). Så mangler jeg 2 mundtlige. Hvor stor er chancen for at jeg kommer op i mundtlig matemati... -
Betaling for uddannelse i Danmark?
ForumindlægJeg hørte her til morgen i TV-avisen, at Dansk Folkeparti er kommet med et lovforslag om, at unge som tager en akademisk uddannelse i Danmark skal forpligtes til at arbejde i Danmark. Dette skal forstås således, at hvis jeg tager en cand.polit i Danmark, så skal jeg enten arbejde i Danmark i en å... -
Hjælp til matematik opg.
ForumindlægEn nedslagskraters størrelse afhænger af den energi, der bliver udløst ved nedslaget. Sammenhængen beskrives ved formlen: Y= K * x^(1/3) En forsker studerer to forskellige kratere. Det ene krater har en diameter, der er 20 % større end det andet. Hvor mange procent større var energien, der blev... -
Hjælp til procentvis regning
ForumindlægHej alle. Jeg har fået følgende opgave: En familie udskifter sin minivindmølle med en ny, hvor vingelængden er 25% større end på den gamle mølle. Hvor mange procent større er den nye minivindmølles årlige produktion af kWh større end den gamle mølles produktion? Formlen ser således ud: E ... -
Afgangsprøve
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
HHX - eksamener...
ForumindlægHey...jeg er 2.års HH'er og jeg har rettet min henvendelse her, da jeg ikke har styr på, hvor mange eksamener jeg skal op i?er det et bestemt antal? f.eks. 4 eller 5?håber på at der er nogen der gider at fortælle det... c",) -
Haster virkelig - brug for din hjælp!!
ForumindlægHej.. Jeg har besvaret nogle spg. om filmen "Good bye Lenin" som både skal aflveres skrifligt og fremlægges i morgen. Er ikke særlig god til faget derfor beder jeg Jer om en rettelse. Håber I kan hjælpe! 1. Erzähle anhand der 6 Bilder oben über Laras Rolle in”Goodbye Lenin!”... -
haster.. terminsprøve.
ForumindlægHej, nogen der ved om man også får et hæfte med forskellige emner til terminsprøven i engelsk? Altså som fx. novelle, essay osv. som man også gør i dansk? -
2006, hvordan er det gået?
ForumindlægNu er de mundtlige ved at være overstået, hvordan er det gået for alle?Jeg er selv meget tilfreds med mine.Dansk 11Engelsk 11Naturfag 11Matematik 10Tysk 8- God sommerferie . :D -
Hvad med årskarakteren?
ForumindlægALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud? -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
Engelsk
ForumindlægNogen som har været op til Engelsk(stx) i år?:) -
Engelsk B
ForumindlægNogen der ved om man SKAL op i engelsk B eftersom vi kun skal op til 10 eksaminer i alt på gym? -
sygeeksamen
ForumindlægHvordan melder jeg til sygeeksamen ?? altså, hvis jeg bliver syg den dag?? hvornår afholdes eksamen ?? -
Please :'( Er der ikke nogle som vil rette en stil?
ForumindlægHej... Den her stil er meget vigtig for mig, så er der ikke nogen som gerne vil rette den, så hurtig som muligt? -
Formelsamling til eksamen?
ForumindlægHej. Skal til 10.klasse mundtlig eksamen i morgen, så ville lige hurtigt høre om man må tage en formelsamling med? Kan ikke huske det :/ -
Diskurter virksomhedens konkurrencefordel
ForumindlægHej alle, Jeg har et lille proble, og det er hvad der står i titlen. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på, når der står "diskuter". Samt i min analyse af værdikæden hvor jeg afrunder af på den, skriver jeg om deres konurrencemæssige fordele. Nogen hjælp at hente? Tak
