Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19541 til 19560 af 101232
-
Hjælp det haster, skal have prøve imorgen
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode tips til trigonomiske funktioner? skal have prøve imorgen ;( -
Grænseværdi...
ForumindlægHej. Jeg behøver lidt hjælp til at vise følgende: Der haves funktionen f(x)=(sin(2x)/sqrt(x)). Vis at denne har grænseværdien lim f(x)=0 , for x -> 0 På forhånd tak... -
Ret min stil
ForumindlægEr der nogen der vil rette min stil og give den en karater og komentar til hvad jeg kan gøre bedre? -
projektforslag
ForumindlægVi er tre, som skal have fundet et emne til vores projekt. Vi ønsker gerne noget som indeholder fysik/kemi, biologi osv. Det skal dog også være noget, der er meget interessant. Vi har tæmkt lidt på sygdomme (men hvilket?), global opvarmning( Er du noget spændende man kunne vise ?!) eller biotekno... -
Beregning af 3. gradspolynomium
ForumindlægHvordan beregner man en 3. gradspolynomium? Er der nogle bestemte formler man kan bruge? -
Råd til mundtlig matematik eksamen
ForumindlægSkal til Mundtlig MatB eksamen i næste uge, sider og forbereder og blev i tvivl om hvad der ville være bedst, skal jeg "forberede" udregninger og lignende så jeg ikke står og fumler med en lommeregner inde til eksamen. -
AT - Kemi Metoder
ForumindlægHej, Jeg skal snart op i AT, men er i tvivl om jeg kan benytter mig af andre end den naturvidenskabelige metoder? -
aluminium
ForumindlægHej, hvorfor var det man bruge aluminium i gamle dag? Altså det var mere 'værdifuldt' end guld.. -
Spansk!
ForumindlægHej studieportal, jeg er blevet lidt i tvivl om hvordan man oversætter linjen "Manden ved siden af damen i midten" skal oversættes, er der nogen der kan hjælpe ? :) Mvh. Christine -
Injektive funktioner
ForumindlægHvad skal en funktion opfylde for at blive injektiv ?? Det er noget med "én til én reglen", spejling og og åbne og lukkede endepunkter.. SKAL det hele være opfyldt for at funktionen eller grafen eller hvad man kalder det er injektivt ?? Tak :D -
Brug for hjælp til ordentlig besvarelse af SRP
ForumindlægHej alle.. Jeg er igang med et srp forløb. Jeg har fået til opgave at undersøge hvorledes kommunikationsstrategier udviklet til amerikansk politik overføres til og anvendes i dansk politik. Herudover skal jeg undersøge, om de ændrede kommubnikationsstrategier påvirker det politiske indhold. ... -
Engelsk grammatik forklaring
ForumindlægHvad er forklaringen for at det skal hedde "did you really think that..." i stedet for "did you really thought that..." -
bubberismen
Forumindlæghvad betyder bubberisme ? -
potensfunktion
Forumindlæghvad betyder redegøre for potensfunktion, herunder bevis for deres inverse funktioner? og EKsponentiel funktion. Redegør for formerne y=bax og y=bek x samt afbildning på logaritmisk papir. -
ANATOMI NOTER
ForumindlægHej! er det en der ligger inde med noget velbeskrevende noter til anatomi kort og præcist, skal helst være på niv med fysioterapeut studerende. på forhånd tak. H. Michal -
HJÆÆLP!! ER DESPERAT!!!
ForumindlægHej... Er der nogen der kan give mig en nem, og kemisk forklaring på hvad benzin er? Håber virkelig i kan hjælpe. -
Hjælp til en litterær artikel, please?
ForumindlægHej vennelige og hjælpsomme folk ( forhåbentlig :-) ) Jeg har skrevet en litterær artikel om storbyen i modernismen, og vil bare høre om der er en venlig sjæl der gerne vil give en hjælpende hånd og læse den igennem og give noget respons? Jeg håber virkelig der er én som er frisk på en god ge... -
Faktorisering af andengradsligning
ForumindlægHvordan faktoriserer man denne andengradsligning? x^2+3x-10=0 -
Alkohol - Ethanol
ForumindlægHej. Er der nogle herinde der ved lidt om alkohol, set i fysikkens øjne? Så kan jeg godt få brug for dig her. Vores fysiklære går meget op i at vi laver et mindmap om alle de emner vi kan komme op i tíl afgangsprøven. Lige nu er emnet om Alkohol - ethanol. - Hvad kendetegner alkohol? - Hvilke ... -
DIFFERENTIALREGNING
Forumindlægnogen der har en emneopgave om differentiation ? en ordentlig en ?
