Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19541 til 19560 af 101232
  • Hjælp det haster, skal have prøve imorgen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle gode tips til trigonomiske funktioner? skal have prøve imorgen ;(
  • Grænseværdi...

    Forumindlæg
    Hej. Jeg behøver lidt hjælp til at vise følgende: Der haves funktionen f(x)=(sin(2x)/sqrt(x)). Vis at denne har grænseværdien lim f(x)=0 , for x -> 0 På forhånd tak...
  • Ret min stil

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil rette min stil og give den en karater og komentar til hvad jeg kan gøre bedre?
  • projektforslag

    Forumindlæg
    Vi er tre, som skal have fundet et emne til vores projekt. Vi ønsker gerne noget som indeholder fysik/kemi, biologi osv. Det skal dog også være noget, der er meget interessant. Vi har tæmkt lidt på sygdomme (men hvilket?), global opvarmning( Er du noget spændende man kunne vise ?!) eller biotekno...
  • Beregning af 3. gradspolynomium

    Forumindlæg
    Hvordan beregner man en 3. gradspolynomium? Er der nogle bestemte formler man kan bruge?
  • Råd til mundtlig matematik eksamen

    Forumindlæg
    Skal til Mundtlig MatB eksamen i næste uge, sider og forbereder og blev i tvivl om hvad der ville være bedst, skal jeg "forberede" udregninger og lignende så jeg ikke står og fumler med en lommeregner inde til eksamen.
  • AT - Kemi Metoder

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart op i AT, men er i tvivl om jeg kan benytter mig af andre end den naturvidenskabelige metoder?
  • aluminium

    Forumindlæg
    Hej, hvorfor var det man bruge aluminium i gamle dag? Altså det var mere 'værdifuldt' end guld..
  • Spansk!

    Forumindlæg
    Hej studieportal, jeg er blevet lidt i tvivl om hvordan man oversætter linjen "Manden ved siden af damen i midten" skal oversættes, er der nogen der kan hjælpe ? :) Mvh. Christine
  • Injektive funktioner

    Forumindlæg
    Hvad skal en funktion opfylde for at blive injektiv ?? Det er noget med "én til én reglen", spejling og og åbne og lukkede endepunkter.. SKAL det hele være opfyldt for at funktionen eller grafen eller hvad man kalder det er injektivt ?? Tak :D
  • Brug for hjælp til ordentlig besvarelse af SRP

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg er igang med et srp forløb. Jeg har fået til opgave at undersøge hvorledes kommunikationsstrategier udviklet til amerikansk politik overføres til og anvendes i dansk politik. Herudover skal jeg undersøge, om de ændrede kommubnikationsstrategier påvirker det politiske indhold. ...
  • Engelsk grammatik forklaring

    Forumindlæg
    Hvad er forklaringen for at det skal hedde "did you really think that..." i stedet for "did you really thought that..."
  • bubberismen

    Forumindlæg
    hvad betyder bubberisme ?
  • potensfunktion

    Forumindlæg
    hvad betyder redegøre for potensfunktion, herunder bevis for deres inverse funktioner? og EKsponentiel funktion. Redegør for formerne y=bax og y=bek x samt afbildning på logaritmisk papir.
  • ANATOMI NOTER

    Forumindlæg
    Hej! er det en der ligger inde med noget velbeskrevende noter til anatomi kort og præcist, skal helst være på niv med fysioterapeut studerende. på forhånd tak. H. Michal
  • HJÆÆLP!! ER DESPERAT!!!

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der kan give mig en nem, og kemisk forklaring på hvad benzin er? Håber virkelig i kan hjælpe.
  • Hjælp til en litterær artikel, please?

    Forumindlæg
    Hej vennelige og hjælpsomme folk ( forhåbentlig :-) ) Jeg har skrevet en litterær artikel om storbyen i modernismen, og vil bare høre om der er en venlig sjæl der gerne vil give en hjælpende hånd og læse den igennem og give noget respons? Jeg håber virkelig der er én som er frisk på en god ge...
  • Faktorisering af andengradsligning

    Forumindlæg
    Hvordan faktoriserer man denne andengradsligning? x^2+3x-10=0
  • Alkohol - Ethanol

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle herinde der ved lidt om alkohol, set i fysikkens øjne? Så kan jeg godt få brug for dig her. Vores fysiklære går meget op i at vi laver et mindmap om alle de emner vi kan komme op i tíl afgangsprøven. Lige nu er emnet om Alkohol - ethanol. - Hvad kendetegner alkohol? - Hvilke ...
  • DIFFERENTIALREGNING

    Forumindlæg
    nogen der har en emneopgave om differentiation ? en ordentlig en ?