Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 19541 til 19560 af 186242
-
Kemi Eksamen C
ForumindlægHej, jeg skal som så mange andre op til Kemi C Eksamen. Nogen der ved hvordan den foregår? og ved i hvor man kan finde opgaver, der kunne blive stillet til denne eksamen. -
Afstemning af redoxreaktion
ForumindlægJeg er i tvivl om noget og har også spurgt min lærer om det. Hun lød ikke sikker, og jeg har så valgt at spørge jer:Når man afstemmer ladningerne i en redoxreaktion bruger man H+ hvis det er en sur opløsning og OH- hvis det er basisk. Skal H+ eller OH- ikke være på venstre side hver gang, eller k... -
Må man skrive "jeg" i en SRO?
ForumindlægJeg undersøger nogle figurer og tabeller Er i tvivl om jeg skal skrive: Jeg kan udlede Eller: Af figuren kan det udledes Tak -
numerisk værdi?
Forumindlægder står i den bog vi bruger at de ikke vil bevise de regler der er for numerisk værdi. er der nogen der ved hvorfor ikk, og eventuelt har beviserne? -
prioriteringsskema
Forumindlæglige et lille spørgsmål til udfyldning af prioriteringsskema, eller rettere sagt prioriteringslisten...hvad skal man skrive under optagelsesområde... skal man skrive navnet på uddannelsen, eller det specifikke område man søger ind på... f.eks. hvis man søger ind på erhvervssprog og international ... -
hvor stammer den ariske tanke fra?
Forumindlægskal i min dansk historie opgave komme ind på hvor det ariske kropsideal egentlig kommer fra, og kan ikke finde noget om det. Er der nogen som ved det eller har et godt link? -
azorubin
ForumindlægHvad betyder det at azorubin har nummber E122 i Positivlisten? Hvordan kan man sammenligne det med en målt koncentration af azorubin i en rød sodavand? Vi fandt koncentrationen til at være 11,96 mg/L.. På forhånd tusind tak :) -
Længden af en diagonal
ForumindlægHey! Jeg skal måle længden af en diagonal hvor rektanglens mål er 42,66m x 16,5m Og når den er så stor kan jeg ikk lige frem lave en skitse så hvad er formlen til det her? -
division
Forumindlægplease hjælp mig med dette:(81xy)^5/(-27x)^5(det skal reduceres) -
STX - Historie eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i historie på fredag. så jeg skal trække torsdag. Men jeg ved ikk, hvordan jeg skal bruge forberedelsestiden. Jeg har en lav læsehastighed, så jeg vil helst ikke spille min tid og bilagsmaterialet består af ca. 15 sider. Er der nogle der kan hjælpe mig med at sige, hvad og hvord... -
jordskælv...2005....
ForumindlægEr der nogen der kan svare på følgende spørgsmål:1)Hvor har de største og dybeste jordskæv været i 2005? -
Emiriske formel + molekylformel = VIGTIGT!
ForumindlægHey er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den empiriske formel + molekylformlen? Opgaven er vedhæftet... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg får procenttal? ... HÅBER DER ER NOGEN DER ER SØDE AT HJÆLPE!!! -
Hvad er interferens?
Forumindlæggerne nogen eksempler som gør det lettere at forklare det... -
kærlighed
Forumindlæghey alle sammen.. er virkelig på den skal skrive en stil på tysk om kærlighed som skal afleveres imorgen så tænkte på om der ikke var en af jer der ikke kunne hjælpe mig så ville jeg virkelig være taknemlig plzzzzzzzz hjælp : ( -
Determinanten
ForumindlægGodaften, mangler lige lidt inspiration til løsningen af denne opgave...3 vektorer er givet. a(1,4) b(3,-5) og c(10,9).Jeg skal vha. determinantmetoden bestemme vektorerne u og v, så der gælder:u||a og v||b og u+v=c!Nogle der har nogle gode ideer?TakCasper -
ved økonomisk krise
Forumindlæghvis et land er i dyb økonomisk kris hvad ville en liberal regering efter al sandsynlighed fortage sig? -
Maksimal månedlig leje af studiebolig/kollegieværelse på SU
ForumindlægHej Hvis ens eneste indkomst er SU, hvor dyr en/et studiebolig/kollegieværelse kan man tillade sig at bo i ? Mvh. -
Differential regning
ForumindlægForklar definitionen på differentialkvotient. understøt forklaringen med tegning. Gør rede for hvordan tangentens ligning findes -
Analyse sagprosa
Forumindlægjeg har en analyse skema til en sagprosa tekst... Der er et spørgsmå: Positiv henholdsvis negativ valorisering... hvad betyder valorisering???\n\n -
radianer
Forumindlæghej jeg har et problem med en opgave omkring radianer.... hvis jeg har fundet eks. vinklen, eller radianen, hvordan finder jeg så hvad cos og sin er??
