Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19561 til 19580 af 325233
  • Komposition

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere et digt som består at 1 lang strofe med mange vers, og som er ustruktureret og rodet. Hvad vil forfatteren udtrykke med denne komposition? Tak for hjælpen på forhånd :)
  • Historieopgave. Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har lige lavet min historieopgave. Men er rimelig usikker på om det hele holder, og om det passer sammen. Er der ikke en som kunne tænke sig at kigge den igennem, og se om det hele fungere?
  • kontinuert

    Forumindlæg
    hvad er en kontinuert funktion? altså beskrevet med ord, ikke bar at det er en graf uden "hakker" , :)
  • fission

    Forumindlæg
    Hvordan gør man rede for at man kun kan frigive energi ved fission af tunge kerner, men ikke ved fission af lette kerner?
  • Andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig Hvad er forskellen på normerede og ikke-normerede andengradsligninger - eller er der nogen der kan forklare mig hvad det er ? ? Det haster .. :)
  • hjælp til resume

    Forumindlæg
    Er der nogen der ville læse min rapport igennem hurtigt og hjælpe mig med at lave et engelsk resume? Pleaaase? Skal aflevere om en halv time. På forhånd tak
  • lidt vigtigt.. montesquieu!

    Forumindlæg
    Hvis nu jeg har en tekst, hvori der står, at et statsapparat og regeringsparti flyder sammen, hvad viser dette om tredelingen af magten i et sådan land??
  • vis. stamfunktionen!!!

    Forumindlæg
    Hvordan skal jeg vise at F(x)=1/2(x+sinx*cosx) er en stamfunktion til f(x)=cos^2x
  • Bestået?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg var oppe i en multiple choice i går i markedsføringsøkonom, på 1. semester, og ville høre om der er nogen der ved hvor mange %, man skal have for at bestå
  • Matematik, bestået?

    Forumindlæg
    I matematik får man 2 karaktere. Men skal man bestå både mundtlig og skriftlig for at bestå faget, eller skal man have et gennemsnit der er over bestået? Mvh Louise
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp til opgave 8 b. Jeg har svært ved at se hvad jeg skal sætte til hvad... http://billedeupload.dk/showpic-1485.jpg
  • fysikrapport

    Forumindlæg
    kunne du tænke dig at lave en fysikrapport om ELEKTRICITET OG ELEKTROMAGNETISME så vi jeg gerne havde noget hjælp
  • Definition

    Forumindlæg
    Hey, kan nogen sige mig, hvad definitionen på indikationsskred er? Synes ikke at kunne finde det nogen steder. På forhånd tak
  • mundtlig matematik

    Forumindlæg
    hejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der.
  • synopsis.. metoder, fatter jeg endnu ikke.

    Forumindlæg
    En der lige har tid til at kigge på min metode afsnit i min synposis? det fylder kun 5-6 linjer.
  • Ortogonal vektor

    Forumindlæg
    Hej Jeg har tre vektorer hvor to af dem er ortogonale men den sidste er ikke hvordan får jeg den tredje til at være ortogonal med de to andre vektorer og så skal de alle tre vektorer have længden 1
  • Valget 1968

    Forumindlæg
    Der står i min bog: 4 udbryder fra SF væltede den socialdemokratiske regering i 1968 og dannede partiet venstresocialisterne. Hvad menes der med at de væltede den? Og hvordan?
  • .. Vigtigt! (PowerPoint)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. - Hvor vigtigt er det at få sin problemformulering med i sin PowerPoint hvis man skal fremlægge om sin projektopgave? Kan man godt undvære den?
  • jura karaktererernes indflydelse på jobmuligheder

    Forumindlæg
    Da jeg regner med, at jeg skal læse jura ville jeg lige høre,om der er nogen der ved, hvordan det er med karaktererne på studiet og jobmuligheder. Det siger selvfølgelig sig selv, at jo højere karaktere desto bedre jobmuligheder. Men det jeg gerne ville høre lidt om, var hvordan det er med jobmul...
  • Mistet sin eksamensbevis

    Forumindlæg
    Hvad skal man gøre hvis man har kommet til at miste sin folkeskoles eksamensbevis, skal man tage hen til ens folkeskole og be om en eller hvad?