Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19561 til 19580 af 156873
  • Hurtig hjælp:(

    Forumindlæg
    Hvad er en redegørelse og hvordan skriver man en:(????????????
  • Hvor mange eksamener?

    Forumindlæg
    Hej SP Hvis man har 5 A-niveau fag på STX, skal man så op i 9 eller 10 eksamener i det hele?
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har brug for lidt hjælp til at få formuleret min problemformulering til min synopsis. Jeg skal skrive i religion og fysik om dommedag. Jeg skal i religion analysere Johannesevangeliet og i fysik gøre rede for rødforskydning og Hubbles lov. Jeg kan simpelthen ikke få skrevet noget ned ti...
  • Eksamener

    Forumindlæg
    Hvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer?
  • Eksamensplan

    Forumindlæg
    På ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti...
  • Forberedning til mdt. synops

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til den mundtlige synops på mandag, og jeg skal snak om en film. Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvordan jeg bliver bedst muligt forberedt til den mdt, og er der nogle forslag`? Er nemlig mega nervøs ;/
  • Dansk essay?

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvad et essay i dansk indebærer???
  • Har du lyst?

    Forumindlæg
    Nogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området.
  • Dansk essay

    Forumindlæg
    Hej Allesammen :) Jeg ville gerne spørge jer om, hvordan en god start på et essay vil være, og hvordan et godt essays midte vil kunne være. Jeg håber der er nogen, som kan svare. Mvh. Hyacinten
  • Engelsk B

    Forumindlæg
    hej Hvis man har eng på B. Skal man op i engelsk til sommeren??
  • Debatindlæg

    Forumindlæg
    Hvad er et debatindlæg og hvad er genretrækkende?
  • Udeboende SU

    Forumindlæg
    Hej... Hvis jeg bor i en andelslejlighed, hvor jeg står alene på andelsbeviset og en af min forældre vælger at flytte hjem hos mig, er jeg så berettiget udeboende SU?
  • Hvad er en kronik?

    Forumindlæg
    Hvad er en kronik? Hvordan skriver man en god kronik?
  • Ti interactiv

    Forumindlæg
    hvordan sætter man to streger under facit i Ti interactiv.
  • varmelære

    Forumindlæg
    hej jeg har en opgave i fysik hvor jeg har skrevet en rapport som handler om at finde nyttevirkningen af en vand. Vha af dybbekoger. Er gået i stå for har lavet mine beregninger men har lavet en forkert beregning vha at finde nyttevirkningen. Kan i hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg har gjort...
  • Ikke tilfreds med SRP karakter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har i dag fået min karakter for min SRP, et 4'tal, og jeg er en del skuffet, da jeg har lagt en masse arbejde i det. Jeg har tænkt mig at snakke med min virksomhedsøkonomi lærer og afsætninglærer, da det er de 2 fag jeg har valgt. Håber på at kunne få en kommentar eller 2 fra dem. ...
  • Koordinat skæring

    Forumindlæg
    HEJSA Er der nogen som vil vise mig, hvordan man regne denne opgave ud? Jeg skal lave mange af denne slags, så det kunne være godt med noget hjælp, så jeg kan regne de resterende opgave Jeg har vedhæftet opgaven
  • Hvad siger I til min danske årsprøve?

    Forumindlæg
    Nu har jeg så været til skriftlige årsprøve i dansk idag, og syntes selv det gik meget godt, men vil gerne lige høre hvad I andre mener... Jeg skrev en analyse og fortolkning af novellen Villy, skrevet af Charlotte Weitzes. I kan se min opgave her: Venlig Hilsen Bjarke
  • Gnidningsmodstand

    Forumindlæg
    HejsaJeg har et problem med denne opgave:I et glas med glycerol lader man en jernkugle der vejer 4,2g og har rumfanget 0,524 cm3 falde i. Denne kugle bliver påvirket af tyngdekraften, opdriften og gnidningsmodstand (gnidningsmodstanden som vokser med kuglens fart). Kuglen opnår hurtig en konstant...
  • forskel mellem andel og procenter

    Forumindlæg
    hej jeg har dette udsagn, som jeg er lidt i tvivl om: "andelen af forældre, der cyklede uden lys, var 10,7 % større end andelen af elever, der cyklede uden lys." jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med "andelen". er udsagnet korrekt? Hvordan finder jeg ud af det?