Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19581 til 19600 af 52987
  • Den hellige nat - vigtigt!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet en litterær artikel om "Den hellige nat" Har brug for inspiration ? det ville virkelig være dejligt hvis der er nogen der kunne komme med nogle guldkorn eller evt sende stilen ... :) På forhånd tak .-
  • Antibiotika

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål der lyder: Hvilken betydning vil tetracyklins binding til ribosomet have for bakteriens livsprocesser ? Jeg har virkelig kigget herinde men kan simpelthen ikke finde noget...
  • Please ret for fejl! kun 150 ord!

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen! Dette er min første tysk aflevering, og jeg kan virkelig ikke finde ud af tysk:( er der please en der vil være såcsød og rettte den for mig? eller give mig nogle gode råd. Mvh Neomi
  • LIGNING!!!

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe mig med en ligning der ser sådan her ud x^2,5/2kvadrat roden af x ved godt der er svært at se hvordan den hænger sammen med mangler virkelig hjælp!
  • By, for, of

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig svært ved at skelne mellem "by, for & of", er der en regel, så jeg ved, hvornår det er mest rigtig at bruge hvad?
  • En moraliserende pegefinger

    Forumindlæg
    Hvordan ville i oversætte denne linje til engelsk for at det gav mening? "Han bruger ironi for at undgå, at hans budskab kommer til at virke som en moraliserende pegefinger"
  • IØ Eksames læsning!

    Forumindlæg
    international økonomi lærer søges! Er der nogen der gerne vil hjælpe mig op til eksamen? Løn gives efter aftale! Har virkelig brug for hjælp i dette fag, så er du frisk og vil gerne hjælpe mig så skriv!
  • Isomérer til Pentan

    Forumindlæg
    Hej alle.. jeg håber virkelig i vil hjælpe mig med det her, da jeg er helt lost. Jeg vil være dybt taknemlig til ham/hende der svarer på det her :D:D Hvordan ser de 3 isomérer til Pentan ud?
  • HJÆLP- going home

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen som har en analyse eller bare et eller andet på den tekst der hedder " Going home" af archie Weller". Skal meget gerne bruge det idag... Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe
  • Tysk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart op til tysk terminsprøve, og jeg har virkelig svært ved tysk grammatik og ordstilling Har I nogle hjemmesider eller noget, som I ved, man skal have styr på. Tak på forhånd.
  • Det haster, monotoni

    Forumindlæg
    Find minimumsstedet for denne funktion f(x)= 1/8*x3-2*x2+8*x-1 Er det lokalt, globalt eller ingen af delene? Angiv minimumsværdien det haster virklig!!!! plz udregn det
  • Hjælp til 3 opgaver!

    Forumindlæg
    Hej, jeg er snart færdig med min lange matematik opgave- har dog virkligt svært ved disse tre opgaver, nogen som kan udregne dem for mig? (Opgaverne er lagt ind som billede)
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg skal i gang med at lave en AT-synopsis med fagene biologi og religion, men jeg er ikke klar over hvordan metoderne skal laves? I gør mig virkelig en tjeneste, hvis I hjælper mig med det. På forhånd tak.
  • hjææææææææææææælp!

    Forumindlæg
    Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal starte min reportage. Jeg skal skrive om en kirkegård. Men kan overhovedet ikke komme i gang, når jeg ikke har nogen start. Nogen der kan hjælpe mig ?
  • Hvilken analysemodel?

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvilken analyse model man skal bruge til en tekst som "Maskinerne" af Johannes V. Jensen, håber VIRKELIG nogen kan svare. På forhånd tak :)
  • Salicylatreagenset

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er igang med min SRO-opgave og er stødt på ordet Salicylatreagenset. Da jeg ikke ved hvad det betyder håber jeg virkelig der er nogen af jer som ved det.
  • Potensfunktion

    Forumindlæg
    Hej, jeg er virkelig blank med disse opgaver: Hvor mange procent vokser f(x) med, når x vokser med 22% ? Hvor mange procent aftager f(x) med, når x aftager med 4% ? På forhånd tak!
  • SØGER EN SIMPEL FORKLARING I MAT

    Forumindlæg
    Hvorfor er: Det samme som: a/a+b/a=a/b Hvilke regneregler er i spil? Har kigget mine bøger igennem. Men kan virkelig ikke genenmskue det
  • SRP om psykopati

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogle herinde, der har tid til at lave en korrekturlæsning på min opgave, inden tirsdag? Jeg ville sætte utroligt meget pris på jeres hjælp, der jeg virkelig har brug for den!
  • Reaktionskema

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for lidt hjælp til min kemi. Spørgsmålet lyder sådan her: I butan substitueres et hydrogenatom med et bromatom (monosubstitution).Oopskriv reaktionskemaet. Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe mig!