Søgning på: tysk stil. Resultater: 19581 til 19600 af 41422
-
At glemme overskriften?
ForumindlægHej allesammen, jeg var til dansk eksamen i tirsdag. Og min PC frøs ca. 10min før tid.. "Heldigvis" havde jeg gemt en backup, men da jeg skulle afleverer fik jeg stresset mig selv så meget, at jeg ik nåede at få formuleret den afgørende overskrift til mit essay. Er der noget der virkeli... -
En håndskrevet side er?
ForumindlægHvor mange ord er en håndskrevet A4-side cirka? -
Parameterfremstilling
ForumindlægJeg prøver at starte en ny tråd op i dag om det samme emne som i går. Hvis nu at jeg ville lave en algoritme til mig selv som viste hvordan man anskueliggjorde en problemstilling omhandlende en parameter, hvad ville det første, andet og det tredje træk så være i at lave en parameterfremstilling f... -
hjælp til TI-interactive
ForumindlægJeg skal regne dette stykke ud i TI-interactive: tan^-1(6/x)-tan^-1(4/x) men er i tvivl om hvordan man skriver det ind har prøvet: solve(1=arctan(6/x)-arctan(4/x)) men den kan ikke regne det ud, hvad er det jeg har gjort forkert? Er ikke så god til ti-interactive, så hvis der er nogle der vil fo... -
Fremtilling af salte
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik/kemi eksamen fredag (folkeskolen) Jeg er ikke professor inden for fysik/kemi og jeg har et problem. Når man skal fremstille et salt, kan man f.eks. blande HCl og NaOH, men jeg ved ikke om man skal neutralisere det først, og hvis man skal, hvordan gør man så det præcist? ... -
haster, eksamen på fredag
ForumindlægJeg er SÅ nervørs for fysik eksamen her på fredag. Jeg skal op klokken 8.15 /: Men jeg er bare så bange for hvad der skal ske og den slags. ER der noge der kan hjælpe mig? Jeg er ikke den bedste til fysik/kemi men jeg kan da noget. Det er mere fordi vi har været så uheldige at vi har haft omkring... -
Sokrates/Platon imod demokratiet / Platon: Staten
ForumindlægHej alle! såhvidt jeg har forstået er Sokrates og Platon modstandere af demokratiet. Nogle der kan fortælle hvorfor? Desuden, hvad er hovedtemaet i Platons: "Staten"? -
Hvordan man laver på afslutning på essay
ForumindlægHej! Jeg har lige gennemskrevet dette essay og er nu, fuldstændig usædvanligt, gået i stå i slutningen - jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal afrunde det! Jeg har ikke rettet det igennem endnu hvis i ser fejl, men jeg havde problemer med adverbium/adjektiv og nutids-s på verberne, hvilk... -
Ny i faget
ForumindlægHey.. :) Jeg skal have erhvervsøkonomi C som valgfag her efter sommerferien, og jeg vil bare høre om der er nogen der kan fortælle mig lidt om faget, hvad man kan forvente osv? -
betydning af ord!
ForumindlægJeg har læst en engelsk tekst som hedder "Low visibility" af Margaret Murphy Jeg skal forklare hvad der menes med titlen og hvad den betyder, nogen som kan hjælpe? -
Regeringen vs folketinget
Forumindlæghvad er forskellen på regeringen og folketinget? hvad er en tjenestemand? har hver en minister en tjenestemand? -
Nogen der har skrevet om "Mule Killers" ??
ForumindlægHej! Som sagt skal jeg skrive et essay om Mule Kilers og har ret svært ved at finde gennemgående temaer i historien. Vil blive rigtig glad hvis der var nogle der havde læst den og havde nogle bud eller bedre endnu: ligger inde med et essay af denne tekst ;D Håber meget på svar og på forhånd tak... -
optagelseskrav
ForumindlægHey.. hvis man ikke har afsluttet kemi B niveau (som ellers kræves på det studie jeg vil søge ind på) bliver man så ikke optaget..? -
Varme
ForumindlægHej. Er der nogen der kort kan fortælle mig, hvad varme er for noget i det fysiske verden. -
Socialdemokratiet-->DF
ForumindlægNogen der ved hvorfor socialdemokratiet afgav mange af deres vælgere til DF? -
Diffentation af titrerkurve
ForumindlægHej. nogle der ved hvordan man differenter en titrerkurve? -
Analysemodel
ForumindlægHej.. Sidder her og skal analysere en tekst i historie. Der er vel ingen der har en model der viser hvad man skal huske.. Altså en slags huske seddel når man analysere? På forhånd tak! hilsen Tanja -
Rettelse af lille oversættelse
ForumindlægNogle der vil rette min oversættelse fra dansk til engelsk. Dansk: Familien Dobson bor i et gammelt hus nær kirken midt i byen. Frank Dobson er kaptajn og sejler mellem Newcastle og Oslo. Helen Dobson er husmor, men tre dage om ugen arbejder hun som bogholder. Hun arbejder kun den halve dag. Når... -
Billeder
ForumindlægHej, jeg skal bruge 3000 billeder. Billederne kan faktisk være næsten hvad som helst. Landskabe, vandfald, solnedgang, grønne græsplæner osv.. nogen der har nogen eller nogen forslag evt.? -
Matematik A - Aflevering i maple
ForumindlægHej, har en afleverings opgave i maple "Opgave 1209" i Mat 1 af Jens Carstensen og Jesper Frandsen. Hvis nogen har opgaven i maple, eller bare som et dokument ville jeg blive utrolig glad, opgaven er meget lang og svær. Så jeg vil ikke skrive hele opgaven her. Hvis nogen har M...
