Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19601 til 19620 af 325233
-
Billede-symbolik
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med, at finde betydningsfulde detaljer i billedet herunder. På forhånd tak. Billedet er vedhæftet. Vh -
Hjælp fysik
ForumindlægHej. Er der nogen som kan hjælpe mig, med at forklare hvad forskellen mellem, spontan emission og stimuleret emission. Tak på forhånd :-) -
Kvote 2 ansøgning
ForumindlægHej. Jeg har skrevet min motiveret ansøgning, og jeg håber at der er en sød sjæl, som vil kigge på den og give mig feedback. Skriv privat for mere Info. :-) -
København, København af Jokeren
Forumindlæghej Er det evt. nogen der ligger inde med en analyse af sangen "København, København" af Jokerern? Og Hvad har denne sang med sagprosa at gøre??? -
SRP - matematik
ForumindlægHej sp Er der nogle der ved om det er et krav at inddrage et bevis i sin SRP, hvis man skriver SRP i matematik og fysik. -
Klumme om Europa-parlamentsvalg
ForumindlægNogle der har tid til, at læse min klumme igennem og komme med responds til, hvad der kan gøres bedre? -
Essay- Hjælp!!
ForumindlægHej... Jeg skal skrive et essay om at være anderlede?, har ingen ide om hvad jeg skal skrive, nogen ideer? På forhånd tak, -
Projektopgave - Downs Syndrom produkt + problemformulering
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal lave en projektopgave om Downs. Jeg har ingen idé om, hvad mit produkt kunne være. Jeg har også en problemformulering, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til. Jeg har fået at vide, at spørgsmålene er fine, men at jeg lige skal omformulere den. Problemformuleringen ... -
Ideologier!
ForumindlægHjælp Jeg er totalt lost. Alt jeg prøver på er at finde ud af, hvad facsisme er. Efter jeg har søgt lidt rundt, finder jeg ud af, at det nærmest er det samme som nazisme. Efter lidt søgen igen finder jeg ud af, at nazisme er noget med antiliberalisme og noget med at vælte demokrati. Og sådan bliv... -
Agumenter imod keynesiansk holdning - HJÆLP?
ForumindlægJeg har lige brug for hjælp til at få startet en samfundsfagsaflevering. Opgave vedhæftet. Hvilke eksempler kunne der være imod den keynesianske holdning? -
ensvinklede trekanter
Forumindlæghar problemer med at løse opgaven, som jeg har vedhæftet som billede, ved ikke helt hvordan jeg regner det ud, skulle jeg eventuelt bruge en formel eller..... -
Hjælp til opgave vedr. hormoner
ForumindlægEn der kan hjælpe? Har tænkt lidt på at en bakterie er prokaryot, men ved overhovedet ik lige hvordan jeg skal kople det sammen. Opgave vedhæftet - tak på forhånd -
jura § nødværge
ForumindlægHvad menes der med at nødværge ikke kan "mødes" med nødværge? Kan en komme med et eksempel? PÅ forhånd tak! -
komme igang med en sproglig analyse af - https://politiken.dk/debat/art5630405/Fri-mig-for-din-patetiske-solidaritet-på-Facebook
Forumindlægjeg sidder med et debatindlæg og skal til at lave en argumentationsanalyse af artiklen som er vedhæftet. nogen som kan komme med særlige gode ting i sproget som er vigtigt at påpege i min analyse, altså hvilke argumenttyper, retoriske virkemidler og sproglige virkemidler som Jornalisten formår at... -
Spørgsmål om enzymer
ForumindlægHej Jeg forstår at enzymer nedbryder eller danner bindinger. Men derudover katalyserer de også de kemiske processer i kroppen. Men hvilke kemiske processer er det, or hvordan? -
Kolera
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad effekten var på forholdsreglerne som sundhedskommissionen lavede og eventuelt hjemmeside hvor det står. -
Muhammed-krisen!
ForumindlægHåber der er nogle som vil komme med deres synspunkt/meninger. Mangler lidt inspiration. Er nemlig i gang med at skrive AT-opgave. Hvilke principper i den muslimske og den vestlige kultur mener du kom i konflikt med hinanden under Muhammed-krisen? Tak ? -
Michael.padowan.dk - har lige et spørgsmål angående tysk A - niveau
Forumindlæghej med hensyn til at jeg skal have tysk næste år vil jeg spørge dig om hvordan man bedst kan forberede sig i sommerferien. Og hvordan det så er at have tysk på A-niveau..kræves der meget mere end på B-niveau og er det meningen man skal kunne snakke perfekt tysk for at score en god karakter -
Jeres mening!
ForumindlægSyntes at jeg skal droppe skolen i morgen til fordel for en god rapport? Rapporten kommer sandsynligvis til at fylde omkring 12-13 sider (Fysik B). Jeg skal først til at gå i gang nu, kan jeg nå det nu? -
Kvote 2
ForumindlægDer er planer om, at optagelsessystemet til de videregående uddannelser skal ændres. Det bliver formentlige mere besværligt at komme ind via kvote 2 i fremtiden, men er det en ønskelig udvikling?Personligt mener jeg ikke, man skal ændre på antallet af personer, der bliver optaget gennem kvote 2, ...
