Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19601 til 19620 af 106471
-
Hvordan er det muligt?
ForumindlægHar set på dette, og efterprøvet 5 gange, og det passede hver gang. Det er det med kottrick, hvor lige præcis det kort man tænker på forsvinder. Hvordan er det muligt? se her. http://www.skrattportalen.se/index.php?page=magic&page_key=card3 -
Vektor opgave
Forumindlægjeg har nu siddet i 4 timer og beregnet en masse opgaver som skal afleveres, jeg har lavet 4 ud af 5 opgaver, men jeg er gået i stå nu, jeg aner ikke hvordan man skal lave denne her opgave. jeg hader seriøst vektor :/, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig derude :( jeg har oploadet opgav... -
Finde VO
ForumindlægHej jeg skal finde de variable omk. men kan ikke dreje ogp. Det er som følger: Regnskab over de variable omkostninger: Lager af materialer primo 110 +varekøb 10.946 -lager af materialer ultimo 220 Forbrug af materialer 10.836 Løn ... -
er der nogle ..
ForumindlægEr der nogle der ved hvad ruthles betyder? -
Fodnoter i diskussionen?
ForumindlægHej allesammen Jeg stiller lige dette spørgsmål igen, da jeg ikke rigtig fik et svar sidste gang. Skal jeg anvende fodnoter i min diskussion (i min SRP)? Hvis ja, skal jeg anvende dem stort set alle steder, lige som i min redegørelse, analyse og undersøgelse? Vh Frederik :) -
Hjælp søges :-)
ForumindlægBevis vha. "kædereglen", at: I beviset benyttes at: -
Reaktionsligninger til kalkforsøg
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en række ligninger: 1. Den negative oxalat-ion C2O-- reagerer med Ca++ Lav reaktionsligningerne for reaktionerne. 2. Syreopløsningen indeholder H+. Carbonat-ionen CO3-- er en base og kan derfor reagere med H+. Hermed dannes CO2 og H2O. Lav reaktionsligningerne for re... -
hvordan siger man
ForumindlægHvordan siger man følgende på engelsk: Det kommer an på hvem, man er, og hvad man føler, og hvor stærke ens følelser er. PÅ forhånd tak.. -
Hjælp til fortolkning af ordsprog i novelle.
ForumindlægHej, skal lave en analyse og fortolkning af novellen "Sheila og elefanten". Jeg vedhæfter lige novellen- men har egentlig bare lidt spørgsmål til fortolknings-delen?? især den sidste linje "Blod er tykkere end vand".. Jeg tænker bare at hun modsiger sig selv lidt, med den fra... -
Referat af undervisning!
ForumindlægHvordan laver man lige er referat af undervisningen? Hvad skal det indeholde? Hvad er rellevant at inddrage? Kom gerne tips, råd osv. -
gut gemacht 2
Forumindlægkan i hjælpe med side 17 i gut gemacht 2 tak på forhånd :D -
rektangel
ForumindlægEt rektangel, hvor den ene side har længden x, indskrives i en cirkel med radius 2. a) Bestem en forskrift og definitionsmængden for den funktion, der angiver arealet af rektanglet som funktion af x. Nogen der kan hjælpe med denne opgave.. -
En glødepære ud fra Bohrs atommodel
ForumindlægEr det ikke sådan modellen beskriver lys, cirka? F.eks. ved en sparepære bliver elektroner, som kredser rundt om kviksølvatommets kerne, tilført noget energi, så elektronen går fra at være i grundtilstanden til en exiteret tilstand. Derefter går elektronen tilbage til grundtilstanden igen ved em... -
Isoler G
ForumindlægJeg har problemer med at isolere deltaG i denne formel: K=e^(-deltaG/(R*T)) -
Brøk hjælp
ForumindlægHvis jeg forkorte disse to brøker er det så det rigtige resultat jeg har fået den 1. er 6/6y = Y den 2. er 3y+9/6y = y+9/3y Er det rigtig forkortet ? håber en kan hjælpe mig -
¨vil ikke virke!!!
ForumindlægJeg har den her opgave som jeg er ret sikker på skal løses som to ligninger med to ubekendte: For en kirke med ringe volumen på 1000 m^3 er efterklangstiden 2,75 sek og for en kirke med ringe volumen på 8000 m^3 er efterklangstiden 3,25. Det gælder at i en kirke hvor ringevolumem er mellem 1000 o... -
Reduction
ForumindlægHvordan reducerer jeg følgende? (14x - 35y) / 7 + 2 (1 + x) - x (3x + 4) -
1.sæt
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=757400 -
Ordvalg????
ForumindlægHvordan ville i formulere "i en rivende udvikling"?(Sætningen: Fordi det er en sag i en rivende udvikling grundet meget national og internatiol opmærksomhed) -
rygning
Forumindlægjeg skal lave 3.g's-opgave i bio. og dansk med bio. som hovedfag. jeg har valgt emnet rygning, nu er det bare sådan at det er en for omfattende emne så jeg skal have valgt et område inden for rygning hvor man både kan skrive i biologi men hvor man også kan bruge danskdelen.
