Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19601 til 19620 af 25907
-
spanskundervisning 100kr/60min
ForumindlægJeg tilbyder privat spanskundervisning til enkeltpersoner og grupper i KBH. Pris er 100 kr/ 60min. Jeg er flydende på spansk mundtligt og skriftligt, jeg har bl.a. studeret et år på et spansk universitet. Undervisningen foregår på engelsk. Interesserede kan sende mig en mail: spanskewelina@gmai... -
Hvad betyder kasus?
ForumindlægHej, I de sproglige fag er kasus en vigtig del af forståelsen for grammatiken. Der er både kasus i engelsk, tysk og latin. Men jeg kan simpelthen ikke forstå kasus eller hvad det betyder. Jeg har haft mange mange forskellige lærer til at forklare det og flere venner, men forstår det simpelthen i... -
Hjælp ang. indtastning af program til ti-83
ForumindlægHej.. jeg har brug for lidt hjælp jeg er igang med at indtaste et program men så er der lige et problem i formlen står derRod,fkt,fktoff og fkton og da min lommeregner er engelsk så ved jeg ikke hvilken tast eller program jeg ska vælge til dem..?? håber at der er en eller anden som kan hjælpe mig... -
discussion
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med hensyn til min engelsk stil, jeg skal diskuterer om.... citat: discuss whether there is too much violence in movies, the media, computer games etc. and what influence it has on our society. jeg håber at der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak -
Kemi studier i udland
ForumindlægJeg er førsteårsstudent bachelor kemi ved universitet i stavanger (norge). Jeg ku godt tænke mig at komme til at studere 2. eller 3. år ved et universitet i udlandet, men det ska jo så hælst være engelsk-basert undervisning. Jeg ku godt tænke meg for eksempel grækenland eller et andet varmt land ... -
utællelige ord
Forumindlæghey, nogle ord på engelsk er utællige, de vigtigste man skal huske er - funiture - money - information - advice og news, ikk?? hvordan siger man: Rådene? en god nyhed? og informationerne?? the advice? a good news? the information hvornår skal man bruge a lot of/a piece of?? -
Hjælp
Forumindlægnogen der kan hjælpe?:På et engelsk-hold skal 5 af eleverne til mundtlig prøve. de beslutter at trække lod om rækkefølgen de skal op i.hvad er sandsynligheden for at anne skal op som den første`hvad er sandsynligheden for at anne skal op som den første og berit som den anden?hvad er sandsynlighed... -
Isn't eller aren't?
ForumindlægJeg sidder og skal lave en engelsk opgave og jeg skal indsætte "isn't" eller "aren't" i følgende sætning: "There (isn't/aren't) anybody in the shop. Hvis i har i forklaring på hvorfor der skal stå hvad, så ville det være et plus! På forhånd tak :-) -
stil - dronning margrethe
ForumindlægJeg skal skrive en stil om Dronning Margrethe."skriv om hvilket indtryk dette maleri gør på dig.Giv dernæst udtryk for din viden og dine tanker om Dronning Margrethe"Stilen skal afleveres i morgen. Og jeg er allerede igang med blækregning og engelsk- jeg er i tidspresHvis der er nogle d... -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt at skrive i fagene engelsk A og psykologi B i SRP. Jeg har valgt emnet omsorgssvigt. Men nu skal jeg snart til at finde emperi og jeg er helt lost. Er der nogle der har skrevet om samme emne i SRP og har nogle gode titler på bøger/film/ cases man ville kunne bruge? Det v... -
Halveringstid
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og ser på en fysik hjemmeside på engelsk. Skal finde ud af både den fysiske og biologiske halveringstid for et stof. Inde på hjemmesiden står der følgende: Distribution half life: 12 minutes Elimination half life: 100 minutes Jeg er ikke sikker på hvilken der e... -
Oversættelse
ForumindlægHey....Jeg skal lave en oversættelse fra engelsk til dansk af en synteseforskrift. Jeg er blevet lidt i tvivl om hvordan "Weighed as" skal opfattes i sammenhængen:"The cobalt was weighed as cobalt sulfate, and the bromine as silver bromide." -
Multiculturalism in Britain
Forumindlægjeg skal skrive en engelsk stil om det multikulturelle England m inspiration fra Bend it like beckham, The Stack, My son the fanatic, the lost generation og filmen East is east...nogen der har nogle gode ideer eller råd?synes den er lidt træls at gå igang m-Anne -
Navnesymbolik
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen der kender en god side hvor man fx. kan slå et navn op og få betydningen bag?Jeg skal selv bruge noget om navnet Dust. Ved godt at det betyder "støv" på engelsk, men ville høre om det også kunne have andre betydninger?Håber I kan hjælpe :) -
The Farther You GO
ForumindlægFandt en diskussion fra maj hvor der bliver diskuteret hvad man skrev til engelsk eksamen "the farther you go". Men der er desværre ingen af alle jer, som har skrevet denne opgave som har lagt den herind til glæde for os andre. Jeg skal selv skrive den og synes den er svær at komme igan... -
SRP - Emne
ForumindlægHej alle! Jeg er i gang med at undersøge hvad for nogle emner jeg finder interessante, som jeg kan bruge i min SRP. Jeg tænkte bl.a. på rasicme i USA eller Balkankrigen, indenfor historie og engelsk. Jeg har dog svært ved at finde ud af fra hvad for en vinkel, jeg skal skrive ud fra. Håber der er... -
"A simpel exchange of Niceties",
Forumindlæghejsa.. jeg sidder og er ved at skrive engelsk essay af "A simpel exchange of Niceties", her skal blandt andet svarres på -fortællerens mening om sig selv og andre,- og hoved temaet. Dette er jeg ikke helt sikker på så ville høre om der evt. var nogen der har læst den, eller selv arbejd... -
Rigtige form som skal ind i sætning?
ForumindlægHej Sp. Jeg skal op i Skriftlig engelsk, og der sær én opgave som jeg har svært ved. I denne opgave er der en sætning, hvor der så mangler et ord. (Ordet står i højre side, med fed) Og så skal man sætte ordet ind i sætningen, så formen bliver rigtigt. Men? Hvordan finder man den rigtige... -
Stil
ForumindlægHeej kloge mennesker her paa studieportalen.dk !\n\njeg soeger hjaelp til stilemner. Da jeg er maegtig god til engelsk, ville jeg gerne hoere om der er nogle af jer der har haft nogle skide gode stil emner i gerne vil dele med mig. ?\n\npaa forhaand tak -
Stil - gennemgang med mig?
ForumindlægGodeftermiddag.\n\nVil blot spørge, om der er en venlig sjæl, der vil hjælpe med min engelsk stil? Der er nogle punkter og spørgsmål, som jeg meget gerne vil have gennemgået, så vil derfor ikke lægge den her ud på studi - så hvis du har msn, ville det være en stor hjælp.\n\nMvh. Tissi
