Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19621 til 19640 af 52987
  • Forklar ud fra 3-trins-reglen...

    Forumindlæg
    Forklar ud fra 3-trins-reglen regnereglen for differentialkvotienten for summen af funktioner (f(x)+g(x))' Jeg har virkelig store problemer med denne opgave, søger hjælp. TAK (:
  • HJÆLP Cultures?

    Forumindlæg
    hvad er "high and low context cultures2? kan der nogen der kan forklare det? og komme med nogle eksempler? hbåer virkelig der nogen der kan forklare!
  • Druesukker - Farligt ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har hørt at man skal indtage druesukker lige før eksamen, så man får noget energi. Jeg har købt det i tabletter fra matas. Kan man få overdosis af det ? har virkelig indtaget for meget
  • Dykfald i kvotienterne 2008?

    Forumindlæg
    Jeg er simpelthen så overrasket over faldet i kvotienterne! Kan det virkelig passe at næsten alle uddannelserne er faldet med et markant fald? Og hvorfor? Det er et helt uforventet billede for mange, hva synes du om det?
  • Slikbindingsplante

    Forumindlæg
    Hej jeg har i mange tilfælde støt på ordet slikbindingsplante, jeg ved ikke hvad det betyder eller hvad det er. jeg har fundet det i sammenhæng med vadegræs. jeg har virkelig brug for hjælp hilsen joachim
  • induktion og transformation

    Forumindlæg
    hej, er der nogen som ved noget om induktion og/eller transformation? Eller nogen som kender sider om emnerne på nettet? håber virkkelig at nogen kan hjælpe på forhånd tak....
  • Brøker :/

    Forumindlæg
    Hej, Her er jeg, som sidder og kæmper mig igennem de her brøker. Er der nogen af jer derude, der omhyggeligt kan hjælpe mig med følgende: 3/4+5/12-7/18 ?? Jeg håber en af jer vil hjælpe mig, er virkelig på spanden !? /:
  • Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal til optagelsesprøve på HF Jeg er rigtgi nervøs, da jeg skal kunne gøre en god samtale på engelsk. Ville jeg høre om i havde nogle gode råd til mig.? Har virkelig brug for hjælp!.. :)
  • Oxidation og reduktion

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en opgave hvor der står: del følgende reaktionsskemaer op i en oxidation og reduktion: 2Na+Cl2 -->2NaC der er flere endnu, men hvis bare jeg får hjælp til den ene er det nok, for jeg forstår det virkelig ikke
  • BIOLOGII HASTER!!!!!

    Forumindlæg
    Hej.. Har virkelig brug for hjælp. Har svaret på mange af spørgsmålene i det vedhæftet fil. Men ved ikk om mine svar er rigtige, har en eller flere tid eller lyst til at se mine svar og HJÆLPEEE!!!! TAK PÅ FORHÅND :))))
  • TI 89 Titanium KØBES

    Forumindlæg
    Hej , Jeg vil gerne køb en TI 89 lommeregner til min studie. Skal virker perfekt og være i god stand. Kontakt mig på 38101610 Med venlig hilsen LiQing
  • Hardy-weinberg-ligevægt

    Forumindlæg
    Hej Jeg ved virkelig ikke hvordan man bruger Hardy-Weinberg-ligevægt. Jeg skal beregne hvilke to genotyper man vil forvente er de mest hyppige i populationen. Hvordan gør jeg det?
  • Acetylsalicylsyres protolyseligevægt

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået dette spørgsmål: Opskriv acetylsalicylsyres protolyseligevægt. Hvad er syren, basen, den korresponderende syre og den korresponderende base? Jeg håber virkelig i kan hjælpe.
  • Hjælp til tysk

    Forumindlæg
    Hej jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til nogle tyske sætninger. Der er tale om 11 sætninger. Er der nogen der vil hjælpe og fortælle mig hvorfor man skal skrive det anderledes? Hvis der er det ville jeg være meget taknemlig
  • Pjojekt opgave idéer . Hjælp (:

    Forumindlæg
    Hej ;D Håber i kan hjælpe mig med nogle idéer om hvad min projekt opgave kan handle om . Håber i lige vil skrive nogle idéer, for er virkelig blank (:
  • HJÆÆLLP! VIGTIGT HASTER!! VØ SPØRGSMÅL!!

    Forumindlæg
    Hej Please er der en der kan hjælpe mig det haster virkelig spørgsmålet lyder sådan her: a. Hvorfor er de enkelte efterposteringer nødvendige for at få et retvisende (korrekt) regnskab???
  • Innovation

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg har virkelig brug for hjælpen til at lave en rapport om opstart af eget firma, der fremstiller et eller andet. (hvis der nogen som har en eksempel på, så kan det giver mening)
  • Ord

    Forumindlæg
    Hej Studi Jeg har VIRKELIG brug for hjælp. Er der nogen der ved hvem der udtalte denne sætning: ''Når bivirkningerne er større end virkningen, så afskaf det dog'' Tak på forhånd
  • Løgdiagram af Japan

    Forumindlæg
    Heej - har virkelig brug for hjælp !! Skal lave et løgdiagram af Japan og er helt på bunden ! Synes ikke jeg kan finde noget i hverken i mine bøger eller på nettet :( - Er åben overfor alt !! På forhånd mange tak !
  • Danske littærere perioder?

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Er der nogen der med sikkerhed ved, hvilken periode der kom før "Det moderne gennembrud"? Jeg ville virkelig værdsætte det, hvis du kunne understøtte dit svar med et link eller to :D På forhånd tak!