Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 19621 til 19640 af 70317
-
Lineære funktioner
ForumindlægHej alle Jeg har lavet opgaverne men har brug for en facitliste til opgave E . -
Hvad burde jeg få i karater for mit dansk eventyr ?
ForumindlægGeden fører til ægteskab Der var engang en ensom og grim mand ved navn Niller som ikke har nogen børn og som bor helt alene og bruger det meste af sin tid på at v... -
Essay
ForumindlægKære Studieportalen Det er første gang jeg har skrevet en engelsk essay, og jeg ville være utrolig glad hvis én venlig sjæl herinde, ville spilde 20 minutter af deres liv på at hjælpe mig med at rette de mest væsenlige fejl og give mig skrive om mine mangler - Fx. om min opsætning er rigtig. I ... -
integrale af e^1/2x^2
ForumindlægHey, ved mon hvad argumentet for at man skal bruge substuition her. Jeg kan ikke se at vi har en diffirentieret indre funktion? For hvis x^2 diffirenteires,, så er der ikke et andet x som vi slipper af med. -
Malaria medicin
ForumindlægEr der nogle, som har et foreslag til forsøg der kan laves, når ens område er malariamedicin? :) -
Rette en stil?
ForumindlægHejsa nogle af jer som lige ville spilde jeres tid på at rette en hurtig stil igennem det vil betyde meget hvis den blev rettet inden den skulle aflevere håber der nogle søde mennesker der ville kys Sara :))) -
Finde side på en trekant
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en opgave som lyder følgende. Find længden på en ligebenet trekant. Det eneste jeg har fået som oplysning er at arealet er 0,4 kvadratcentimeter. Håber i kan hjælpe mig -
+ - * / ( )
ForumindlægHvad er det nu man regner først o.s.v.?? + - * / ( ) ( plus minus gange division parentes ) -
Bøjning
ForumindlægHej, jeg sidder og skal lave en tysk stil, men jeg er i tvivl om noget. Først: Hvad er infinitiv? Hvad er præsens og præteritum-indikativ? Hvad er perfektum participium? Hvad er præterium-konjuktiv og imperativ? -
Apartheid eller nordkoreanske fangelejr?
ForumindlægHej alle :-)) Skal til at have projektils her om et stykke tid, og er igang med at vælge emne, men kan ikke beslutte mig. Jeg havde egentligt valgt Pædofili, men en snak med min lærer fik mig lidt på andre tanker. Ved ikke rigtigt, det virker bare for useri&am... -
Engelsk
ForumindlægRasmus Vistoft Hornbek Free writing – letter Hello there. I think it is a great idea that you would like to do a sport, and I will do everything I can to help you on your way! The first thing that comes to my mind when I read this, is that you would like to make new friends, so in my ... -
Beregning - kan buschaufføren undgå en påkørsel
Forumindlæg"En elev har reflekser på sin skoletaske. Buschaufføren kan se elevens refleks på 140 meters afstand. Bussen kører 40 km/t. ................. Bussen kører videre med en hastighed på 30 km/t til det næste busstoppested. En elev står på vejen 15 meter foran bussen. Vis ved beregning, om ... -
Det forsømt forår
ForumindlægHey med jer. Skal afleverer opgave om bogen "det forsømte forår". Har dog lidt problemer med nogen spørsmål: Hvilke forskelle er der på de lærere og den læring, du møder i bogen, og de lærere og den læring du møder i din egen hverdag? -
Roller
ForumindlægHej alle sammen jeg håber virkeligt i kan hjælpe mig er gået lidt i stå. så håber i kan hjælp mig Skriv et essay om nogle af de roller, man har i samvær med andre. I dit essay skal du blandt andet komme ind på, hvem eller hvad der er med til at bestemme vores roller, samt hvilke konsekvenser d... -
Kreativt produkt til problemstillingen
ForumindlægVi har projektopgave og vi ved overhoved ikke hvad vi skal have som produkt... (vi er ikke så kreative) Som problemstilling har vi; FN’s verdensmål fordrer lige adgang til kvalitetsuddannelse. Hvilke forskelle er der i Pakistan på drenge og pigers uddannelsesmuligheder? Og hvilke konsekv... -
engelsk outline om "social media"
Forumindlæghej allesammen. jeg er ikke den bedste til engelsk og ville derfor spørge jer om i havde nogle foreslag til hvad jeg kunne skrive i en outline omkring de sociale medier. jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal snakke om og hvad der er vigtigt og havd der bliver kedeligt at høre på. hvsi i kunne hjælpe ... -
Kan man blive økonom med en erhvervsuddannelse?
ForumindlægJeg er helt overbevist om at man skal have en gymnasiel uddannelse for at læse på universitetet og derefter læse til økonom. Min ven og jeg havde en mindre diskussion omkring hvorvidt dette var sandt. Han vil gerne starte på teknisk skole og derefter læse til markedsøkonom på cphbusiness. Altså... -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, som i nok ved skal man jo altid til eksamen i 9klasse, vil bare lige høre om, i ved hvad man typisk kommer op i ved skriftlig matematik? F.eks. regnestykker osv.. -
Hjælp tak :)
ForumindlægFamilien Andersen er på ferie i malaga. De skal være på hottellet den 12. Og de rejser tilbage til Danmark den 26 hvor mange nætter har de været på hottelet ? -
hjælp
Forumindlæghvad er det nu et enderim er? hvad indebære et budskab
