Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19661 til 19680 af 52987
-
polunomiers rødder
ForumindlægHvordan finder jeg forskriften for et 4. gradspolynomium der har rødderne -1,4 og 6 (og ikke flere), og som i 1 har værdien 5. Jeg synes virkelig det er nogle sværer opgaver. -
Dumme polynomier
ForumindlægEr der ikke nogen der ville være søde at hjælpe mig med at finde forskriften for et 4. gradspolynomium der ikke har nogen rødder, og som i 1 har værdien -8? Jeg er virkelig dårlig til sådan nogle slags opg. -
hej allesammen
Forumindlægjeg har brug for hjælp til at beregne areal at en trekant men på en måde er der mange trekanter til opgaven det er ligersom en stjerne udover er der en firkant nogle som kan hjælpe mig? det haster! virkelig -
Biomasse
ForumindlægHJÆÆÆÆÆÆÆÆLP Er der nogle der vil være fantastiske og forklare mig 2 ting: Hvad er biomasse egentlig?? Hvad er et biomasse-anlæg?? Håber virkelig nogen svarer for jeg skal fremlægge i morgen!! -
chi i anden test
ForumindlægHEJ jeg er gået helt i stå med mine lektier. det vil være virkelig dejligt med lidt hjælp. TAK PÅ FORHÅND. opgaven ses i vedhæftede fil. fakta ark. ses i første kommentar :) -
Hjælp til at forstå differentiel :(
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg laver denne her opgave, jeg har altid haft svært ved differentiel. Jeg har virkelige bruge for hjælp til at regne denne opgave ud, da den skal afleveres imorgen på forhånd tak -
Analyse af Den, der graver af Elisabeth Egholm
ForumindlægHej alle herinde Jeg skal lave en analyse og fortolkning af Den, der graver af Elisabeth Egholm. Jeg har virkelig brug for at få hjælp til personkarakteristik, er der nogle som vil oplyse mig lidt? En smule er en kæmpe hjælp Tak på forhånd Mvh -
Lamberts lov...
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med opgave 1 i vedhæftede fil. Jeg kan ovehovedet ikke løse den og behøver virkelig hjælp, håber nogen kan hjælpe. Mange tak på forhånd /Rasie -
Matematikrapport om storebæltsbroen
ForumindlægEr der nogen som har lavet en matematikrapport om storebæltsbroen? Jeg går på HTX, hvis det kan hjælpe.. Jeg er virkelig lost i nogle af opgaverne, så hvis der var nogen som vil hjælpe vil det være dejligt :D -
Tysk - Hjælp Til Rettelse!?
ForumindlægHejsa! Jeg har en lille tekst jeg super gerne vil have en til at rette... PLEAS! Håber virkelig på lidt hjælp der ude!! Skriv her inde, og jeg sender den til dig. På forånd tak!!! -
lidt pinlig spørgsmål
ForumindlægHej alle sammen et lidt pinligt spørgsmål, men jeg forstår det virkelig ikke.. Hvad betyder fordelingspolitik? Værdi politik? - er det ikke hvilke holdninger de forskellige partier har til forskellige ting, fx. udlændinge politik?? På forhånd tak -
brøk
Forumindlægjaaa altså har prøvet at løse denne her brøk men kan virkelig ikk forkort brøken xy+ y i anden / xy ved ikk om den kan læses -
ekseman engelsk
Forumindlægi morgen skal jeg op til en prøveekseman , hvor jeg skal skrive stil. hvad skal jeg gøre, for at undgå meningforstyrrende i mine sætninger. jeg er virkelig brug for en hjælp . jeg vil have at det er overstået -
kids'' tv gets green light
ForumindlægHej.. Er i gang med at lave en analyse af "Kids' tv gets green light", nogle som lavet denne før, så jeg kan få lidt inspiration... Kunne virkelig bruge noget hjælp! -
opløslighed
Forumindlæghej jeg har en opgave som jeg virkelig ikke kan finde ud af det, der der nogen der kan hjælp mig. Beregn opløsligheden af zink(ll)carbonat i en opløsning der i forvejen indeholder 0,0100 M natriumcarbonat? -
kollegie el. ungdomsbolig
ForumindlægHej venner Hvis man søger et kollegie el. ungdomsbolig akut hvad skal man gøre? ønsket område: kbh el. roskilde er nr. x i køen i findbolig.dk! og det haster virkelig -
FSA problemregning ! hjælp!
ForumindlægHeej :) Jeg skal snart til FSA i matematik. Min stærke side er færdighedsregning og det har jeg ingen problemer med.. Men problemregning er jeg virkelig dårlig til :( Er der nogen gode fif til problemregning?? -
PROJEKT
ForumindlægVi er igang med at lave et projekt, men vi kan ikke finde på noget produkt. Vil i ikke være søde at hjælpe os? Det ville hjælpe os virkeligt meget. Vi har om Fattigdom i Danmark. -
Populærmusik fra Vittula?
ForumindlægHej alle.. Håber I virkelig kan hjælpe mig her?? Jeg skal skrive en analyse af Populærmusik fra Vittula? Nogen der har en opgave jeg må få, som ikke er lagt ud på nettet?? Hilsen camilla -
Stamfunktion
ForumindlægHej Alle. Jeg har mistet min vejledning til min TI-89... Så jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig!!! Kan man finde stamfunktionen til en funktion, på lommeregneren??? På forhånd tak :)
