Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 19661 til 19680 af 90566
-
Elektricitet
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag. Er der nogen der har en formel jeg kan skyde af til tavlen eller 2 i forhold til el . -
Ikke bestået STX
ForumindlægJeg har dumpet min eksamen med et snit under 6... hva gør jeg?? Kan jeg tage et havlt år på VUC?? -
9 klasse stilemner.
ForumindlægHej. Jeg går i niende klasse, og vil virkelig gerne vide hvilke stilemner man har at vælge imellem til eksamen. -
mundtlig matematik
Forumindlæghejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der. -
Gode fif mod nervøsitet ? - fysik
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og ville gerne have nogle gode fif om hvordan man kommer med en god fremlægning uden nervøsiteten. -
tvivl
ForumindlægHej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet?? -
Analyse af Tre slags Dorthe Nors
ForumindlægHej, har valgt denne norvelle tre slags af Dorthe Nors til eksammen. Er der nogen der har analyset norvellen, synes den er svær? :) -
Energiforbrug
ForumindlægHej jeg skal til NG eksamen i morgen og ville høre hvad i ville svare til dette spørgsmål? Hvordan skal vi sikre vores energiforbrug? På forhånd tak :-) -
hei *fysik/kemi* metaller
Forumindlæghei jeg mangler førsøg til metaller...og meget gerne noter også... vil være superglad hvis nogen gad hjælpe ^^ *ska op til eksamen snart og mangler det* -
Hjælp til spørgsmål (Elektromagnetisme)
ForumindlægHej min veninde og jeg har brug for hjælp. Vi skal op til fysik eksamen i morgen, og har et spørgsmål vi skal have hjælp til. -Vis at en spole er en elektromagnet. Anne-Sofie -
Engelsk - Historie - Mad mennesker - ER LOST
ForumindlægHej! Da jeg skal op til kemi imorgen, er jeg kun fokuseret på det. Jeg skal desværre op til AT eksamen knap om 4 dage! dvs. D. 10... Jeg har kun 4 dage til at forberede mig! OG jeg er ikke engang gået i gang med min AT eksamen. Har dog synopsen selvfølgelig.. Hvad vil være klogest at starte med?... -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Geografi
ForumindlægHej Jeg har en eksame her om få dage der omhandler global opvarmning. Mit soørgsmål er: Hva påvirker den globale opvarmning, og hvordan kan tilbagekoblingsmekanismer forklares... -
Trækker det ned?
ForumindlægHey!Jeg var oppe i skr. Fransk / A-niveau igår, og det gik smadder godt.Blev ret fanget af emnerne, så¨jeg bare skrev og skrev og skrev...- Men: Nu lyder spørgsmålet, om det trækker meget ned at man har skrevet mere end det i opgavehæftet anviste antal ord?Har i den første del, hvor besvarelsen s... -
Karakterer for 1.g
ForumindlægEr det kun på vores gymnasium, at 1.g'ere først får karakterer for første gang efter juleferien? -
Regnefejl, men hvad?
ForumindlægHej math-ppl!Sidder og leger med færdighedsregning, og kan se at jeg laver fejl, men ikke direkte hvad fejlen er!Nogen der kan hjælpe??det er opgave 1.057 s. 19 i eks.opaveri matematik:En parabels skæring med akserne:I et koordinatsystem er en parabel P bestemt ved y=2x^2+5x-3Bestem koordinatsætt... -
Bevis for formlem for rødderne i et 2.gradspolynomium
ForumindlægHej..Ved I hvor jeg kan finde et bevis for formlen for rødderne i et 2.gradspolynomium?Tak. -
Ren matematik på uni.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har søgt på videregående uddannelser på ku, min 1. priotet var aktuar uddannelsen , 2.priotet matematik-økonomi og min 3. priotet var ren matematik, men er ikke sikker på mit gennemsnit bliver nok til at komme ind på aktuar uddannelsen chancen for at komme ind på matemati... -
Hvad betyder Tværsnitsareal?
ForumindlægHvad betyder tværsnitsareal? Hvordan kan man regne ud tværsnitsarealet af et lukkede tunnel ud? gerne give eksempel noget I kender til. Tak i forhånd :) -
Færdighedsregning & Emnetræning
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave der lyder sådan her: Skriv tallene i rækkefølge - det mindste først. Tallene er: 2,05 - 2 1/2 - 2,55 - 2 1/4 - 2,35 - 2,4 Jeg tror det er: (skal starte med det mindste): 2,05 - 2,4 - 2 1/2 - 2,35 - 2 1/4 - 2,55 Er det rigtigt?? På forhånd, tak!
