Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19701 til 19720 af 325233
  • navngivning

    Forumindlæg
    Hvordan navngiver jeg denne:C=C-O-CProblemet er, hvad R-C=C hedder.
  • Buddhisme?

    Forumindlæg
    HejEr der nogen der kan fortælle mig hvad buddhismen bevarer af hinduismens tankegods?
  • Opgave

    Forumindlæg
    Hvordan kan man forholde sig etisk til ebola-epidemien? Hvad menes der med etisk?
  • Gletschernes bevægelse?

    Forumindlæg
    Hejsa alle i gæve studi´erSidder og læser til geo.-eksamen og har lige et spørgsmål.1) Hvorfor bevæger isen sig hurtigere midt på gletscheren? (Det er fig. 6.39 i geografihåndbogen, hvis den oplysning er til nogen hjælp.)
  • Jerntæppet

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en ProjektOpgave om Jerntæppet... Så ville jeg lige stille nogen spørgsmål... Hvis det er Okay 1) Hvad er et Jerntæppe? 2) Hvorfor hed det Jerntæppet? 3) Hvorfor kom jerntæppet? 4) hvorfor blev det revet ned igen? Og når i har et svar til Fx: 4'ern.. Så skriv bare 4) O...
  • Gorgias

    Forumindlæg
    Hej. Hvad ville typiske eksamensspørgsmål til Platons Gorgias lyde på? Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg bør gå i dybden med i den tekst, lige her på falderebet (skal op i morgen). På forhånd tak.
  • Hjerte og lungekredsløb

    Forumindlæg
    Hvordan fungerer hjerte og lungekredsløbet?
  • Shiloh

    Forumindlæg
    Er der nogen som har læst den engelske tekst "Shiloh" af Bobbie Ann Mason? Jeg skal til eksamen snart hvor den er opgivet og kunne godt bruge en andens syn på teksten, da vi er et par stykker som er lidt uenige om den.
  • Ansøgning til udd

    Forumindlæg
    Hey.Jeg tænkt..er det ikke alle gymnasiale uddannelser der skal sende studenternes eksamensbeviser til eksamensdatabasen, så man kan søge ind på uni digitalt/online???For jeg kan åbenbart ikke, selvom jeg har digital signatur og det hele...sys det er underligt. //A
  • Motiveret ansøgning

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde der vil tage et kig på min motiveret ansøgning til Fysioterapeut uddannelsen, og give noget konstruktivt kritik eller kommentarer til den?
  • Partialtryk

    Forumindlæg
    Er der nogle kloge hoveder der kan fortælle mig hvordan man nemt kan beregne partialtrykkene, når man kender indholdet af gasserne i vol%?På forhånd tak!
  • hjælpp mig

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har styr på det hele, men jeg forstår bare ikke følgende: ?Giv dit forslag til et kulturhus beliggende ved havnen. ?1) En arkitekturmodel af kulturhuset med medfølgende skitser. ?eller ?2) Tegninger af kulturhuset - minimum 1 grundplan og 1 facadeopstalt - med medfølgende skitser. ?...
  • rigtig ordstilling?

    Forumindlæg
    Har lidt svært ved ordstilling, er det her rigitgt?Tatsache ist, dass vielen Kindern durch seinen Schulbesuch Mobbing erlebt.
  • Hjælp Ligning

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe mig med denne ligning? Er den sidte jeg mangler før jeg er færdig, og nu opgiver jeg den selv:(TF+TM-K = 14BK Matematik er desværre ikke min stærke side:(På forhånd takMVHHenrik
  • trigonomitri

    Forumindlæg
    Jeg er desværre gået helt død i to blæk opgaver:I et koordinatsystem har en trekan ABC vinkelspidserne A(3,7(, B(17,-1) og C(-2,-4)Beregn længden af højden fra ABeregn trekantens areal
  • Hjælp med lignigner

    Forumindlæg
    Hey alle sammen. Jeg har fået en blækregning for i naturfag, og jeg er totalt mongol til ligninger etc. Jeg mangler 2 ligninger og jeg kan virkelig ikke finde ud af dem. Så hvis nogle kan hjælpe mig ville det være super fedt :D ... det drejer sig om disse to.3*x/2=6/5og 2/3*x=7/6På forhånd tak :)
  • polynomie

    Forumindlæg
    f(x)= (x^2+7)*(x-4)Besten graden af polynomien hjælp!!
  • Røntgen?

    Forumindlæg
    Hvorfor bruges lige præcis røntgenstråling til pulverdiffraktion? Hvilken fordel har denne bølgelængde?
  • Definitionsmængden

    Forumindlæg
    Jeg skal angive Dm(f) og Dm(f'):1) f(x) = 0,5x^2 - f'(x) = x 2) f(x) = 1/3x^3 - f'(x) = x^23) f(x) = x^2 + x - f'(x) = 2x+1Er ikke bare Dm(f),Dm(f') = ]-uendelig; uendelig[?
  • STilll

    Forumindlæg
    Hey, Er der nogen der vil se min engelsk stil igennem? plzzzzz