Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19701 til 19720 af 50243
-
bestået fag hf?
ForumindlægHej Hvordan kan man bestå eksamensfaget engelsk på hf?? kan man godt få 2 i skrif. og 2 i mundlig, og så bestå. og kan man godt bestå det samlede fag, hvis man ikke bestå mundlig men får 4 i skriftlig? -
Bekræftelse
ForumindlægHej Jeg ville lige spørge jer om, der er nogen af jer, som ved om man få et brev igen når man har bekræftet et ja tak til en studieplads. Altså om man får et brev, hvor der står på skrift at de har modtaget mit brev om bekræftelsen? -
faktoriser polynomier...??
Forumindlæg''Faktoriser hvert af polynomierne'': f(x)=4x^2+x-3 og g(x)=x^2-4x hvordan gør man det (skriftligt med hånden, og altså uden brug af lommeregner/pc)? -
2 opgaver
Forumindlæghej jeg har problemer med opgave 4.a og 4.b http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/120104%20htx113%20kemiA%2015122011.ashx er der ik en der gider hjælp mig ? -
hjælp til eksamen
ForumindlægHej Har et problem med, at komme ordenligt i gang, når jeg sidder til eksamen i skriftlig matematik. Her kommer mit spørgesmål : hvordan griber man en opgave an på nemest måde.?????????? har i nogle gode råd :-) -
Antal af eksamener
ForumindlægHej jeg begyndte i gymnasiet i 2011, jeg vil gerne vide hvor mange eksamener jeg skal til. + jeg var oppe i Mediefag sidste år og skal op i Engelsk skriftlig i år, kan jeg komme op i flere eksamener i år (2.g) -
Differentialregning - funktionstilvækst !!!
ForumindlægHvordan finder man funktionstilvæksten når man ikke kender X0 ? Funktionen er: f(x) = -x^2 - x - 1 (x^2 skal forstås som x i anden - sænket skrift virker ikke...) Hvordan finder man funktionstilvæksten af den? TAK :-) -
Nogen fra DTU turbokursus kemi 0-B fra april?
ForumindlægJeg ville høre om man kunne være så heldig at der sad nogle der havde suppleret kemi 0-B på DTU online her i foråret, og havde den skriftlige eksamensopgave og ville dele den her. Den er jo sat ned fra 4 til 3 timer, så det kunne være rart at se en version af dette. På forhånd tak -
Opslag for styrkeeksponent (pKs)?
ForumindlægHej! Jeg skal op i skriftlige kemi, og jeg stødte på nogle opgaver, hvor vi selv skulle finde pKs-værdierne i opslag som databogen o.l. Er der nogen som kan give mig et opslag over forskellige stoffers styrkeeksponenter? Der står meget lidt om pKs-værdier på nettet og i databogen? ... -
store bogstaver?
ForumindlægHalløjsa. jeg har pludselig glemt hvad det hedder når skriften er skrevet med store bogstaver - Ligesom R. Broby-Johansens ODALISK-SKØNHED.. Kan simpelthen ikke huske hvad det kaldes?? Nattens grubler. ;o) Sov godt. -
VERBIX TIL MAC!
ForumindlægHej Jeg skal op i spansk skriftlig eksamen i morgen, og skal bruge verbix. Nogen der ved hvor man kan downloade verbix til mac computer? Har fundet en masse hjemmesider med download til windows, men ikke en eneste til mac!! Hvad gøre jeg?? HJÆÆÆÆÆP!!! -
Frankrig!
Forumindlæghej alle. Jeg skal lave et diasshow fremlæggelse + en skriftlig opgave på 2 sider om Frankrig. Er der nogle der kender nogle gode hjemmesider?? Jeg syntes kun jeg kommer ind på rejsehjemmesider om landet, hvor der står 3 fakta ting..:) -
Skæring mellem linje og cirkel
ForumindlægHej SP, Jeg er igang med at læse op til den skriftlige eksamen i Mat A, og jeg har derfor kigget på eksamenssættet fra den 24 maj i år, men der er en opgave(vedhæftet), som jeg har problemer med. vh. Thomas B -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
demokrati og legitimitet
ForumindlægHej folks. Jeg sidder og knokler med en samfundsfagsaflevering der hedder demokrati og legitimitet og er fra sommeren 2010. Er der tilfældigvis nogle der ligger inde med denne som eventuelt havde den til skriftlig eksamen sidste år da jeg er lidt i tvivl om nogle af opgaverne? I ville redde m... -
Er det rimeligt?
Forumindlæghttp://puu.sh/33MY6.png Samt en SRO opgave til 10 i fysik og matematik Dette har givet mig et 7 i årskarakter. Kan ikke helt se rimeligheden i det, men måske tager jeg fejl :) Det skal lige siges at det er en skriftlig karakter, så dette er det eneste jeg er blevet bedømt på. -
Brug af vektorregning
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive større skriftlig opgave på B-niveau og har tænk på at skrive om vektorregning, som jeg har læst lidt om. Jeg kan godt finde ud af at bruge det, men jeg mangler lidt inspiration til et emne der ville passe godt. Alle forslag er velkonme! På forhånd tak! Mvh Emil -
Fysik A eksamen d. 27 maj 2013
ForumindlægEr der nogle der vil uploade en nogenlunde rigtig besvarelse af opgavesættet? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130527%20Opgaver_FYS_stx_A.ashx -
Eksamenssæt 31-05-13 MatC
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130531%202hf131%20MAT_C%2031052013%20297A.ashx Til dem der vel gennemopleve eksamen og finde ud af om de har gjort ... -
Radioaktivitet og reaktionsskemaer
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal op til skriftlig fysik på mandag, men jeg er dog ikke for skarp til radioaktivitet og opstilling af reaktionsskemaer. Er der en venlig sjæl, som kort kan forklare de forskellige henfald samt opstilling af de tilhørende reaktionsskemaer? På forhånd tak
