Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19701 til 19720 af 25907
-
Hvilket emne valgte du?
ForumindlægHej Jeg er blot nysgerrig efter at vide, hvilket emne folk valgte til AT 2012, hvis de arbejdede inden for psykologi og dansk eller engelsk? Da jeg ikke selv har skrevet AT endnu savner jeg inspiration til et emne. Håber I vil hjælpe. Mvh Lone -
Dead poets soceity!
ForumindlægHej alle sammen sidder med det sidste spørgsmål til vores engelsk opgave vedr. filmen "Dead Poets Soceity", men jeg eR desværre gået i stå! Nogle der har set filmen, som kan hjælpe?? her en opgaven:Find all the different aspects of love in the film.håber i vil se på, og evt. komme med g... -
rettelse
ForumindlægDet er handelssprogs engelsk der skal rettes.1.Vi har endnu ikke udpeget en forhandler1.We have not appointed a distributor.2.Vil De være så venlig at supplere ordren.2. Will you be good enough to suppler order.3. Vi beder Dem meddele os, om at forhabdler er blevet udpeget.3. We prays you messag... -
Feedback på engelskstil??
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogen som ville give mig feedback på min næste engelsk stil... Synes opgave var lidt svær og er virkelig ikke sikker på, hvor godt den er skrevet... Derudover mangler jeg en konklusion, sådan en er jeg virkelig dårlig til. Er der en som måske kan komme med et fors... -
immigration
Forumindlæghej :-) jeg skal skrive en engelsk stil om immigration i UK udfra denne artikel.. er der nogen der kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan komme ind på, da jeg synes det er ret svært.. jeg skal også sætte den ind i argumentationsmodellen, påstand, hjemmel, belæg osv. det har jeg også lid... -
Hjælp til opgave omkring Valves
ForumindlægHej... Håber der er nogen der kan hjælpe mig med disse opgaver, er helt blank :(http://peecee.dk/?id=3911 (opgaven er på engelsk)Jeg tror nok det er lykkedes mig at lave nr 1, men det går virkelig helt galt ved nr 2 osv...På forhånd rigtig mange tak :) -
Stor Skriftlig Opgave 3.G
ForumindlægHej!!Jeg skal til at finde emne til stor skriftlig opgave, men det er så her mit problem opstår!! jeg har ingen ideér om hvad jeg skal skrive om! folk siger jeg skal skrive om noget jeg brænder for, men kan helt ærligt ikke komme i tanke om noget. Derfor spørg jeg DIG! hvis du har en god idé så s... -
SSO emner?
ForumindlægVi skal jo til at tænke over SSOpgaven. Jeg vil gerne blande Geografi (b-niveau) med Dansk/Historie/Samfundsfag eller Engelsk (alle højniveau). Men nogle som har en god idé til hvad jeg kan skrive om? Har selv lidt idéer men skader aldrig at høre andres :)Ellers er jeg bare nysgerrige i hvad I an... -
Tilbyder lektiehjælp i Århus C - tysk og andre sprog
ForumindlægHej, jeg vil gerne tilbyde lektiehjælp i tysk, spansk, engelsk og psykologi. Jeg har selv haft alle tre sprogfag på A-niveau i gymnasiet, og læser i dag psykologi på universitetet. Skriv en besked, hvis du er interesseret i privat lektiehjælp, prisen afhænger af niveauet der skal undervise... -
Virtuel anatomi for knogler
ForumindlægHej SP Jeg vil lige høre, om der findes nogle interaktive virtuelle hjemmesider, hvor man kan få et overblik over alle knogler i hele skelettet PÅ DANSK. Der findes et utal af sider på engelsk, men jeg leder altså efter de danske navne. Jeg er godt klar over, at det tilnærmelsesvist er de samme ... -
Youth and criminality
ForumindlægHej jeg har valgt emnet Youth and Criminality til Engelsk mundtlig eksamen, men jeg er hel lost. Jeg har svært ved at finde kilder og opgaver om det. Har nogen af jer lavet noget om emnet før eller kender i nogle gode hjemmesider som kan hjælpe mig :) ? -
Hjælp til at komme på flere detaljer omkr. et emne
ForumindlægHej, jeg skal snart op til engelsk eksamen (mundtlig), jeg har skrevet lidt om Travel, men hvordan kan jeg kommer på flere ting ? Jeg har skrevet lidt om hvor jeg ønsker at tage hen i rejser, LA og NY. Men hvad kan jeg ellers skrive om ? Håber der er flere som vil hjælpe (-: Tak på forhånd -
Filmen; THE ROCK
ForumindlægHej ! Jeg skal fremlægge engelsk i morgen, og på min disposition har jeg været for hurtig med at skrive at jeg har set filmen The Rock .. ja jeg har så ikke kunne få fat i filmen og ved sgu ærlig talt ikke lige hvad jeg gør! Ville høre om nogle af jer har set filmen? Den omhandler livet på Al... -
Dobbelt integrale
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe med opgave 1a og 1b? Jeg har givet det et forsøg, men tvivler stærkt på mit resultat er korrekt og er heller ikke helt sikker på sidste del af spg 1a, hvor der står y = x. Jeg har vedhæftet både opgaveformuleringen (på engelsk) og mit forsøg på løsning af opgaven. Ma... -
Rette?
ForumindlægHej alle sammen, jeg beklager, da dette er mit andet indlæge vedr. samme emne, nemlig min engelsk stil, er der slet ingen der har mulighed for at rette den, helst over e-mail, men hvis der ikke findes andre alternativer, er jeg villig til at sætte den her ind. Jeg ville være yderst taknemlig! Je... -
Fejl ved søgefunktion?
ForumindlægJeg har tilføjet min engelske stil "Bullet in the Brain", og den er da også kommet op på siden, kan jeg se. https://www.studieportalen.dk/Papers/Paper.aspx?id=8294 Men hvis man søger på "bullet in the brain" under opgaver, kommer den mærkeligt nok ikke op? -og så er der jo i... -
Hvordan oversættes det?
ForumindlægKan det passe at "post" (som i en post i et orienteringsløb), hedder "control" på engelsk? Når jeg slår det op i Gyldendals, siger den "control" i forbindelse med orienteringsløb. Synes bare det lyder lidt forkert at skrive i min stil, for det kan jo også betyde no... -
kan man sige det?
ForumindlægHej, har brug for hjælp!! har en sætning, som jeg ikke er sikker på om man kan sige?? da jeg ikke er særlig god til engelsk! "There were some jobs only white people could take education for such as teacher, police and doctor " kan man sige det? synes selv der er noget galt, men ved ik h... -
Skal gerne have hjælp hurtigt
ForumindlægHej alle. Jeg har en mundtlig engelsk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om Malcolm X. Ved i noget om hans taler og kunne i evt give mig nogen eksempler på hvordan hans taler ændrede sig gennem tiden, efter han blev muslim osv??? Håber på et svar :) -
Globaliseringen?
ForumindlægHej Jeg har trukket idag og skal op i morgen tidlig. Jeg trak Globaliseringen fra 1500-1914. Jeg fik nogle bilag om Hollandsk handel og skibsfart i Asien + noget om engelsk imperialisme... Kunne godt bruge lidt hjælp til at lave en god problemformulering - og hvis der sidder nogen derude med nogl...
