Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19721 til 19740 af 106471
-
Opgave
ForumindlægNår et spørgsmål lyder: Beskriv ud fra Boston-modellen og PLC-kurven Eldan’s strategiske situation Hvad er det så man skal skrive? -
Udbreder Beta-stråling sig isotropt? (Lige meget i alle retninger)
ForumindlægUdbreder Beta-stråling sig isotropt?? - Altså lige meget i alle retninger. -
Åbent rør
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg vil lige spørge om, der er nogle mulige fejlkilder i forsøget der har noget at gøre med resonans i et åbent rør? -
Fedt og dets egenskaber
ForumindlægKære alle godt nytår! Jeg har svært ved at svare på det første spørgsmål i det billede jeg har vedhæftet. -
En linje gennem punkterne P&Q
ForumindlægHej, jeg har fået en opg, der lyder: En linje går gennem punkterne P(2,7) og Q(6,1). Bestem hældningskoefficienten for l. Bestem en ligning for den linje m, der går gennem B og står vinkelret på l. Det er nemt nok, at finde a. y2-y1/x2-x1 = -3/2 Men hvordan skal jeg så løse opgaven videre (... -
Resume af the Amish Adventure af Barbara Smucker
ForumindlægHjlæp mig, hvis der er nogen der har læst den vil i ¨så ikke give mig et resume af teksten.. man kan finde den i blue cat.. -
Oversættelse til engelsk. HJÆLP
ForumindlægHej kære mennesker.. Jeg skal oversætte noget biologisk, hvilket jeg har lidt svært ved! Det autonome nervesystem samt det endokrine system bliver påvirket, når vi bliver udsatte for belastninger og reagerer med stress. Det akutte stressrespons, eustress, er en positiv tilpasning, der aktiverer d... -
Kvantitativ/kvalitativ metode
ForumindlægJeg har et lille spørgsmål - jeg skriver om Designerbørn i AT. Hvis jeg har brugt den kvalitative metode så er et eksempelvis et interview med en forsker eller en ekspert ikk? Og den kvantitative metode kunne det ikke bare være den grundviden jeg har opnået siden jeg begyndte at skrive opgave. Al... -
Eksamen
ForumindlægJeg har fysik FS10 eksamen på mandag og jeg er rimelig meget på røven, da jeg ikke ved en skid om fysik, fordi jeg ikke rigtig kan få mange emner ad gangen til at sidde fast. Så det kunne være ret fedt, hvis der var nogen der gad komme med stikord, til nogle af de emner vi kan komme op i. Rad... -
HJÆLP hurtigt
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der kan give mig et referat af 1. Marie, en erindring fra Vesterhavet 2. En landsbydegns dagbog Begge af steen steensen blicher? tak! hej hej -
Hvilespænding
ForumindlægHvad er hvilespænding? Findes der en definition på den? Min bog siger at det er en elektromotoriske kraft (emk), men hvad er det? -
Nogen der kender ...
ForumindlægAnnie Brinkmann Andersen fra Aalborghus gym. Jeg skal have hende som censor i morgen og hvis der var nogen der lige kendte hende som vidste et tip eller 2 ville det være klasse :D -
Skulptur
ForumindlægHvad er forskellen mellem et hverdagsobjekt og en skulptur? -
hvad er resutaltet er hvordan det blev
Forumindlæghvad er 10x-5=10-2x -
overførselsindkomst hvad er det
Forumindlæghvad er overførselsindkomst -
Branding hjælp
ForumindlægHey, jeg skal læse om branding der er lige 2 ord som jeg ik helt aner hvad er Millennials Boomer inden for modekøb -
Frekvensspektre
ForumindlægJeg skal aflæse det her skema, og har set en video om det og det hele - men jeg forstår stadig ikke hvordan man aflæser det alligevel.. Altså, jeg kan godt forstå, hvordan han aflæser grundtonen og 1. overtone i 'toner på trompet og fløjte'. Det giver også mening, fordi 1. overtones udsl... -
Buelængde
ForumindlægHej Jeg kan ikke helt se, hvad jeg gør forkert? Har vedhæftet opgaven her og mit eget løsningsforslag i kommentaren. -
Tjek - integral
ForumindlægPlease tjek denne opgave: Find stamfunktion til følgende funktion uden brug af CASIO: f(x)=sin(x)+2x F(x)=-cos(x)+2·((1)/(2))x2+k -
HJÆLP MIG MED ESSAY!!!!
ForumindlægKAN IKKE FINDE EN ESSAY OM "DET SNER"
