Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19721 til 19740 af 37418
-
hjælp
ForumindlægEr der nogle der har lavet opgave 4 i fra http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-1bi.pdf.Jeg forstå ikke hvad der er man skal.. Er der ikke nogle der kan hjælpe mig.. Bare lidt -
Bestået??
ForumindlægHey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK.... -
skummel opgave (mat2b)
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-6.pdfHvordan vil I løse opgave f... jeg er i hvert helt væk!! -
Franskeksamen
ForumindlægHej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk? -
Dusør 50kr. Til den første.
ForumindlægDusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren. -
Mundtlig mat - differentialligningsmodeller
ForumindlægDifferentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Studieportalen Sidder og forbereder til skriftlig eksamen hhx mat A er stødt på den her uden hjælpemidler nogen der har et hint til hvad jeg kan gøre? -
redox reaktioner
ForumindlægEr der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak.. -
Grænseværdi/ppm
ForumindlægHej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler... -
KEMI: mangler beskrivelse/rapport om demonstrationsforsøg m.m.!!!
ForumindlægSkal til kemi-eksamen; mangler nedenstående:- Affarvning af azorubin- pH i forskellige opløsninger af salte- fremstilling af skumplast- fremstilling af nylon -
tips til mundlig eø
Forumindlæghejsa...Jeg skal snart op i eø og ville gerne forhøre mig lidt om hvordan eksamen foregår. Så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning så ville det være dejligt... -
Dobbeltdifferentiering
ForumindlægHey jeg er igang med repetition til mundtlig eksamen og kan ikke huske hvorfor det er et maksimumspunkt når resultatet af en dobbeltdifferentiering giver et minus tal.Nogen der ved det? -
Please: Noter til Platon og Hieron!!!
ForumindlægJeg mangler VIRKELIG notater til Platons Alkibiades samt Xenophons Hieron !!!!!!!!Eksamen [email protected]å forhånd TAK!!!!!!!!!!!Marie -
Grænseværdi og kontinutet!
ForumindlægSkal til mundtlig eksamen torsdag, og blev i tvivl og den grundlæggende betydning af disse to begreber: grænseværdi og kontinutet.Nogen der vil bruge et par linier til at forklare det for mig? -
hvad lægger man mest vægt på?
Forumindlæghvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om?? -
Definition af cos,sin og tan..hjælp..
Forumindlæger der ikke en der gider hjælpe mig med at lave en definition af cos, sin og tan? skal bruge det til eksamen i morgen, så det er meget vigtig.. -
Dansk årsprøve
ForumindlægJeg ville være meget glad, hvis der er nogen, som har nogle eksamensnoter fra mundlig dansk eksamen, som jeg måtte se.Mange hilsner og tak. -
hurtig hjææælp...stikprøver- sandsynlighedsregning
Forumindlæger der nogen her inde der kan definere begrebet stikprøver i sandsynlighedsregning tusind tak hurtig hjælp... skal til eksamen imorgen vil gerne vide det... -
william wordsworth haster!
Forumindlæganalyse af "Composed upon Westmister Bridge" af Wordsworth!! både på dansk og engelsk er brugbart.skal bruges til eksamen i morgen. -
link til udregning af karakter??
Forumindlæg- Hey!!På et tidspunkt lå der et link herinde, hvor man kunne skrive sine karakterer, både eksamens og års-, og gennemsnittet blev derefter regnet ud. Hvad var det lige linket var?
