Søgning på: dansk eksamens noter. Resultater: 19741 til 19760 af 78613
-
Engelsk essay om organdonation HJÆLP!
ForumindlægHej studieportalen, Jeg er simpelthen den dårligste i verden til at rette mine engelsk opgaver så jeg tænkte om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette dette lille stykke: These four texts all discuss the same dilemma. Around the world millions of people are waiting for transplantations... -
Karakter i 10kl. - Gymnasiet
ForumindlægEr det i et acceptabelt niveau for at komme på STX? - Efter jeres mening :) Dansk skriftligt: 4 Dansk mundtligt: 7 Matematik skriftligt: 7 Matematik mundtligt: 7 Fysik: 7 Engelsk mundtligt: 7 Engelsk skriftligt: 4 - Gennemsnit: 6,14 -
haster
ForumindlægEn der nogen der har noter til den her tekst? Jeg har lidt problemer med den og kunne godt bruge noget hjælp Penelope Lively: Clara's day -
Hjælp med SRP målgruppevalg og positionering
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive SRP i dansk og afsætning. I den redegørende del lyder min problem formulering sådan.. "Beskriv de forskellige promotionformer. Redegør derefter for de promotionstrategier, en virksomhed kan tage i anvendelse i forhold til deres målgruppevalg og positi... -
starte i 2.g?
Forumindlæghej :) jeg har været elev på gymnasiet på hhx. Jeg valgte at droppe ud af gymnasiet, da eksamnerne skulle igang, skulle nemlig skifte skole, og vil ikke afslutte mine fag på C, også har jeg ikke afsluttet års eksamnerne altså dansk, engelsk, matematik, jeg skulle jeg måske op i samfundsfag elle... -
Hjææælp!!
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen mandag i mundtlig dansk, men er blevet meget i tvivl med hensyn til noveller og romaner, er det ikke nogen lunde det samme? eller hvert fald den samme analysemodel man skal følge?? Og hvad med salmer?? Er det ikke bare den samme analysemodel som digte?? Håber nogen... -
Tegneserie
ForumindlægHej...Jeg skal til dansk eksamen i folkeskole i næste uge og ville høre om der ikke er nogle som ligger inde med en guide til at analysere tegneserier.... -
Genretræk / Kendetegn ved genre
ForumindlægHej derude. Jeg skal til eksamen i dansk imorgen og ville gerne vide hvis der var nogen der har et link eller en side, hvor der står præcist hvad de foreskellige genre indholder eller skal indeholde. :( -
Genrer og spalter
ForumindlægHej, da jeg skal til eksamen i dansk stil i morgen, vil jeg lige høre om man egentlig skriver kommentar, debatindlæg og essay i spalter? :-) -
glemte sidetal
ForumindlægHej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt?? -
Nedtur - Kim Fupz
ForumindlægHej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig?? -
Hjælp til analyse af debatindlæg
ForumindlægHej :-) Jeg skal til dansk eksamen i genren debatindlæg og leder efter en analyse af et debatindlæg. Er der nogen, som har en analyse, jeg kan bruge som analyse-skabelon? På forhånd tak -
Nogen der har læst Les Secrets?
ForumindlægHej med jer:)Tlnkte på om der var nogen der havde læste denne Les secrets som er et opgavesæt til en eksamen.. vil gerne lige have at kort resume bare på dansk :) -
william wordsworth haster!
Forumindlæganalyse af "Composed upon Westmister Bridge" af Wordsworth!! både på dansk og engelsk er brugbart.skal bruges til eksamen i morgen. -
opdragelse
Forumindlæghejza, er der nogen der vil hjælpe mig med en dansk aflevering om opdragelse.det er en eksamens opgave fra maj 2005.er rimelig på skideren, skal aflevere i morgen.mange tak på forhånd.mvh cfc4ever -
Gode notater
ForumindlægHej :D er der nogen herinde der har gode notater om fx komma´er eller gode ting at huske til en dansk skriftlig eksamen? Anna -
eksamenshæfte 2005
ForumindlægEr der en som har haft eksamen i 2005, og kan fortælle mig hvilke emner der er i den? Til dansk stil.Skriv skriv skriv. -
Haster!
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen om nogle dage.. Er der nogen der kender noget til den og som vil skrive noget til mig om den eller sende et link? -
Biedermeier og poetisk realisme
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i dansk og sidder lige nu og læser om romantikken, der er bare en ting jeg ikke forstår, hører Poetisk Realisme ind under Biedermeier eller er det to forskellige ting? -
hf-hold
ForumindlægHvis man skal skrive et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad er det man skal være opmærksomme på/ hvad er det man skal gøre?. Er det en speciel måde.(jeg snakker om danske eksamen)hjælp!På forhånden mange tak
