Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19741 til 19760 af 42474
-
Ideologi er noget bras
ForumindlægHar brug for inspiration/hjælp til en opgave på samfundsfag A, da jeg så småt er ved at køre i stå ved to spørgsmål, som lyder; 1. Argumenter for, hvorfor din foretrukne ideologi leverer de bedste løsninger på din nutidens og fremtidens politiske udfordringer. Det er et krav at du bruger Samfunds... -
Emgelsk synopsis
ForumindlægHej jeg skal lave en synopsis, hvor jeg vil sammenligne købemotiverne for to produkter. Nu er spørgsmålet, hvordan laves en synopsis? -
Løse problemt (ny)
ForumindlægDear Mr Collins I saw your posting for part-time student employment on the job search boards at school last week, and am very interested in working as a weekday server in the school café. Currently, I am a sixth-form student with a half-time course load, consisting of morning lessons only. In my... -
Det ubestemte kendeord
ForumindlægEr der nogen der kan skære det ud i pap, kan ikke lige finde den røde linie i det. Pleace -
Gode emner til Årets AT 2013 EMNE? "Kampen for det gode liv"
ForumindlægHej Jeg er i den nød situation, at jeg ikke har valgt en emne endnu, da jeg slet ikke har noget interessant og spændende emne jeg kan komme på. Vil i ikke være søde at hjælpe mig , og kommer med nogle gode forslag? og hvordan problemformuleringen fx. ku' se ud? Tak på forhånd' ... -
Tysk
ForumindlægIch habe Marken von Coop Wählen, und das ist ânglamark und X-tra Ich denke das viele Menschen will die Marke Änglamark kaufen weil änglamark liegt auf der Qualität, der Ökologie und der natürlichen Umwelt. Der Preis liegt in Mittelklasse und alle Menschen können die Produkte Kaufen. Man Findet di... -
stil hjælp!!!!!!
Forumindlæghej det er en fransk oversættedes Adjektivets bøjning i hunkøn og flertal den skal afleveres imorgen,, så jeg håber virklige at der en der gider at ret den. Opgave 13 oversæt til fransk : l' Auvergne est un intéressante française contrée, qui être situé au milieu de francaise. ... -
højskolen og andelsbevægelse
ForumindlægMit spørgsmål lyder således: Hvilken indflydelse har højskolerne haft på andelsbevægelsen? på forhånd tak :-) -
Essay
ForumindlægHej :) Jeg har skrevet en opgave i engelsk som jeg godt kunne tænke mig at få rettet hurtigt igennem grammatisk, hvis der er nogen der vil hjælpe med det. Det vil også være meget dejligt hvis der er nogen der har nogle bedre forslag til hvordan jeg kan formulere mig. Please hjælp. -
Kommaer og indskud
ForumindlægJeg har en diskussion i gang med nogle andre omkring kommasætningen i følgende sætning: "Der har, i vores situation, været en del overhead." Se bort fra at sætningen kunne omformuleres etc. og se kun på kommasætningen. Jeg mener umiddelbart ikke, at der i denne sætning skal være ... -
Hjælp til problemstilling og hypoteser
ForumindlægHey :) Jeg mangler at lave en problemstilling til emnet "Danmark i krig", og mangler også 2 hypoteser. Jeg har lavet følgende problemstilling: Hvorfor fører en småstat som Danmark en aktivistisk udenrigspolitik, når det koster penge og menneskeliv? Og er kommet frem med en hypotese, m... -
Andreas af Vibeke Willumsen-Synopsis
ForumindlægHej, jeg skal lave en synopsis til min eksamen og jeg har valgt teksten Andreas af Vibeke Willumsen, men mit problem er bare at jeg ikke kan finde noget om Vibeke Willumsen på nettet, er der nogen, der ved hvor man kan finde noget information, som måske kunne bruges til hendes forhold til tekse... -
Anbefalinger?
ForumindlægHej allesammen! Jeg ville høre, om nogle af jer, kender til nogle engelske forfattere, der er gode at beskæftige sig med? Hvis ja, kan I så skrive jeres anbefalinger i tråden? Det er bare til frilæsning, så niveauet må gerne være lidt udfordrende. Mvh Rosekide! -
Engelsk paper - opgaver?
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der kan forklare mig, hvad forskellen er på strucuture og composition? Jeg tænker specielt på Engelsk B skriftlig, hvor man kan skrive paper`. -
hvad hedder det
Forumindlægspilder sin kaffe udover sin skjorte eller spilder sin kaffe ud over sin skjorte -
Hjælp til SSO (Engelsk)
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at skrive SSO i Engelsk :) Forventer at den skal skrives på engelsk? hehe ::))) Jeg undrer mig også over emner, har i nogen spændende forslag? tak -
Isolering af dK/d"mu" i ligning
ForumindlægHej SP Jeg skal isolere for dK/dμ i ligningen (På den ene side skal der blot så dK/dμ), men efter flere forsøg, er jeg stadig på tom for idéer. Er der nogen, der har mulighed for at hjælpe? Hilsen Jens -
Gymnasium....
ForumindlægHvad betyder det at have et fag på A-B- og C niveau? -
hjææææææææææælp
ForumindlægKære læser Jeg står i et dilemma, og det er studie valg. Jeg har sagt jobbet som SSA op, mistet hus, kun til fordel for højere uddannelse, da jeg har stor amibitioner. Min barndomsdrøm er Pilot eller flyveleder. Men ingen af delene er muligt for mig. Da jeg er 30. Jeg er ikke en haj til mat... -
Biologi - metode inden for genetik
ForumindlægInden for faget Biologi, hvordan arbejdes der rent metodemæssigt, når vi snakker genetik? Det er jo ikke den klassiske naturvidenskabelige metode, hvor man observerer en hændelse, samler empiri osv. Hvordan "forsker man" så at sige, når det handler om genetikken? Er der en konkret me...
