Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19741 til 19760 af 50243
  • PLAGIAT

    Forumindlæg
    Hej, Hvis man til en skriftlig eksamen har brugt 3 linjer som ikke tilhøre en selv får man så plagiat? Jeg har selv skrevet 4 sider men lige de 3 linjer er taget. Er det noget med en opgaven skal være plagieret en hvis procent eller er det direkte plagiat ved en enkel sætning.
  • Matematik A maj 2008 HTX Facitliste?

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal bruge en facitliste til skriftlig eksamensopgaven HTX maj 2008. Jeg skal nemlig rettet nogle opgaver. Jeg har opgave sættet fra uvm.dk, men jeg har problemer med at finde facitlisten. Det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde facitlisten.
  • Billedkunst eller mediefag?

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl om, hvilket af disse fag jeg bør vælge som mit kunstneriske spørgsmål. Et par spørgsmål - Hvordan foregår den generelle undervisning i fagene? Hvordan foregår eksamen i fagene? Er der forskel på mængden af skriftlige afleveringer? På forhånd tak.
  • Masse af et stof v.forbrænding - opg.92,s.140,Basiskemi B

    Forumindlæg
    Hej, Jeg håber nogen kan hjælpe mig med en opgave, og give en lille forklaring til den. Forbrænding af PVC: 2C2H3Cl + 5O2 ---> 4CO2 + 2H2O + 2HCL (har ikke senket skrift) Beregn massen af HCL, som dannes ved forbrænding af af 1,00 kg PVC.
  • Sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    Jeg har aldrig rigtig været helt god til sandsynlighedsregning og skal op til skriftlig prøve i næste uge, og jeg så ville høre, om der var nogen, der havde nogle gode noter til det? Det skal helst være med det basiske og nogle regne metoder tak og gerne en forklaring til, hvorfor det er som det ...
  • Sygeeksamen i august og uni i september?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Kan man stadig få en studieplads i september på uni, hvis man skal til sygeeksamen i et skriftligtt fag sidst i august måned? Har kontaktede universitetet (SDU) og de siger at man godt kan, da de fleste supplere i starten af august, men hvad nu hvis en skriftlig eksamen er i slu...
  • Forberedelse? Forslag? Eksamen..

    Forumindlæg
    Hejza! Jeg skal jo op i skriftlig matematik (problemregning + færdighed) og jeg er jo virkelig nervøs omkring det.. - Er der egentlig nogen måder på, man kan forberede sig til problemregning? - Og får man egentlig ekstra point i problemregning hvis man har flot orden og kommunikation? n_n
  • Spørgsmål til FSA - biologi

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal så op i skriftlig biologi snart - som jo er på computer. Mit spørgsmål er så bare, om i ved hvis man får karakteren direkte at vide efter prøven? XD - Og hvilke emner mener I man bør læse op til?
  • Bioteknologi

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har brug for en hjælpende hånd. Jeg har bioteknologi på A. Jeg søger derfor en lærer/hjælper, der kan hjælpe mig med skriftlig bioteknologi. Skriv gerne til min indbakke.
  • Eksamens noter

    Forumindlæg
    hej derude :) Er der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde nogle gode noter til hvad man skal kunne til skriftlig matematik A uden hjælpemidler? Jeg synes det er en smule uoverskueligt at huske det hele lige pt... På forhånd tak :)
  • Hjælp til TI interactive

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til eksamen i skriftlig matematik imorgen, og derfor skal jeg bruge TI Interactive. Men jeg synes, at det er lidt svært at anvende, derfor kunne jeg godt bruge noget hjælp - evt. en online guide :)
  • hvornår bytter man om på a og b?

    Forumindlæg
    hej alle :) Som så mange andre skal jeg til eksamen i skriftlig matematik A Men er kommet i tvivl om hvornår man bytter om på a og b (ifølge lommeregneren) Er rimelig sikker på man gør det i eksponentiel- og potensfunktioner, men gør man det også i linenær funktioner? :S
  • afrunding

    Forumindlæg
    Hej med jer :) Jeg sidder og forbereder til min skriftlige eksamen..Jeg vil bare lige hurtigt høre jer efter, hvad i mener er passende når man skal afrunde for eksempel en vinkel i en trekant, en side i en trekant eller bare generelt, hvor man decimaler bør man huske ?
  • Dumpe årsprøve

    Forumindlæg
    Halløj :-)) Jeg går i 2g på Gymnasium på den naturvidenskabelige linje (mat A, fysik B, kemi B) På fredag skal jeg have den skriftlige årsprøve i matematik, hvis jeg dumper den, skal jeg så gå 2g om ? Mvh. Malene :-)
  • bestået i afslutning men dumpet i eksamen

    Forumindlæg
    hej. jeg har for nylig afsluttet et fag som jeg afsluttede med 7 i mundtlig og 7 i skriftlig men til eksamen fik jeg 00. faget er på b niveau i 2.g. har jeg dumpet faget eller er det bestået?
  • Hjælp (vigtigt)

    Forumindlæg
    Hej , Er der nogen der kan hjælpe mig med at Skitsere en livscyklus for en vindmølle fra vugge til vugge. altså jeg vil bare have det skriftlig også jeg kan godt skitsere det bagefter , problemmet er bare at der findes ikke nogen informationer på nettet om livscyklus for vindmøller :( tak
  • Bestemmelse af a og b i eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130820_Matematik_B_stx_140813.ashx Opgave 7,a Skal det gøres vha. cas når der er flere end 2 punkter?
  • Fransk eksamens stil 2011

    Forumindlæg
    Hejsa, Er der nogle af jer, der har været til fransk eksamen skriftlig i år (2011) fordi jeg vil meget gerne have opgaven, især oversættelsen :-) hvis i kan sætte den ind herinde, fordi min mail fungere desværre ikke
  • Omregne point til karaktere

    Forumindlæg
    Hej Hvor kan man finde en tabel, så man kan omregne point den skriftlige fysik A eksamen? Man kan vist på mellem 0 og 150 point. Hvilken karakter får man hvis man fx får 80 point?:)
  • Hjælp til Matematik aflevering

    Forumindlæg
    Hej jeg har lidt problemer med opgave 11, a i dette opgavesæt http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080821_opgave_stx_082_matB.ashx er der nogen der kan give med lidt hjælp :) ?