Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19741 til 19760 af 52987
-
figur biologi eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal forklare hvordan rygning kan virke afstressende ved hjælp af den her figur: http://www.biologitiltiden.dk/bogensfigurer/pdf/85.pdf Jeg forstår bare intet af figuren. Nogen der kan forklare mig den? -
Lineære funktioner og differentialregning
ForumindlægHej jeg skal op i matematik, og jeg er virkelig ikke god til det, er der nogen der kan hjælpe mig med følgende: Gør rede for den lineære vækstmodel. Gør rede for tangenten til grafen for en differentiabel funktion. -
Definer begrebet tangent
ForumindlægJeg har fået til opgave at definerere begrebet tangent og udlede tangentens ligning? Jeg forstår det virkelig ikke, håber nogle kan hjælpe. -
Ligheder mellem dansk og historie fagligt
ForumindlægJeg skal op i mundtlig DHO og jeg er virkelig usikker på hvilke ligheder der er mellem dansk og historie når det handler om analyse osv. Hvilke ligheder vil i sige, der er mellem de to fag? -
Mord i mørket budskab
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med bogen " Mord i mørket's" budskaab. Har virkelig brug for hjææælp, skal aflevere en boganmeldelse imorgen...:D -
Udsatte børn og unge
ForumindlægHvor mange udsatte børn og unger var der i danmark i år 2009 og 2010 (uden grupperinger)?? pleasseeee hjælp mig, jeg har virkelig brug for tallene :D TUSIND TAKKER på forhånd :-) -
"Løgneren" af Martin A. Hansen
ForumindlægEr den ikke præget af eksistentialisme? Forfatteren udtrykker verden subjektivt gennem ekspressionistiske beskrivelser af virkeligheden. Verden fremstilles bl.a. som kaotisk .. Der er altså en kritik af mennesket -
World War I
ForumindlægHvad var det, der fik mænd til at melde sig frivilligt til at gå i krig? Levede forventningerne op til virkeligheden? Hvad var specielt ved første verdenskrig? (Paralleller til moderne tid) -
Figuren viser en trekant ABC...
ForumindlægHjælp med hensyn til formlen? Skal jeg ikke bruge Sin-1(9.5/16.2) for at beregne vinkel A, eller er jeg bare helt væk? !!! Skal virkelig også bruge hjælp til opgave B !!! Har vedhæftet et billede af selve opgaven - Tak på forhånd!!! -
Respiration..HJÆÆLP :(
ForumindlægHej alle Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig med at forklare det her billede (vedhæftet) om respiration for jeg forstår det slet ikke. Biologi er ikke mit stærke fag. Tak på forhånd. Knus -
Hjælp, tak.
ForumindlægHej, Mon der er nogle, der kan give nogle eksempler på, hvornår eller hvor man bruger eksponentielvækst, potensvækst, andengradspolynomier og vektorer i det virkelige liv? Det ville være super, hvis der var nogle, der ville hjælpe. :) -
frividen
ForumindlægEr der egentlig nogen af jer, der ved, hvorfor hjemmesiden med de brugbare matematikvideoer "frividen.dk" ikke virker mere? Eller måske er det et problem fra min side af...? Tak på forhånd. -
finde afstanden fra solen til venus
ForumindlægHej jeg har fået til opgave at finde afstanden fra solen til venus, og jeg ved virkelig ikke hvilken formel jeg skal bruge nogen som kan hjælpe. tak fo forhånd. -
cafe brazil af tanja dückers
Forumindlæger der nogen der har læst "cafe brazil" af tanja dückers? det er fordi jeg skal læse den men kan virkelig ikke nå det pga. andre lektier. er der nogle som kan fortælle hvad den handler om? -
reklamenulpunkt
ForumindlægHejsa Jeg skal til årsprøve i erhvervscase om REMA 1000 på mandag. vil i denne forbindelse gerne regne et reklamenulpunkt ud, men har ikke DB pr. stk. så ved ikke hvordan jeg skal kunne finde dette !! VIRKELIG HJÆLP!!! -
integral
ForumindlægHej.. Jeg har en funktion, hvor jeg virkelig har svært ved at finde stamfunktionen.. (3x^4-1)^5 * x^3 jeg forstår ikke hvordan jeg skal løse denne.. nogen som kan hjælpe :) -
Mangler hjælp til at oversætte tyrkisk tekst til dansk
ForumindlægJeg mangler hjælp til at oversætte godt 1,5 side computerskreven tyrkisk til dansk. Vil meget gerne sende den tyrkiske udgave til den person, der gider hjælpe mig. Håber virkelig der er en, der kan ;) -
Løs ligning på TI-30XS Multiview???
ForumindlægHey. Har lige købt en TI-30XS Multiview, kan det virkelig passe at den ikke kan regne ganske simple ligninger ud? F.eks. 2x + 3 = 4 x = ?? På forhånd tak -
Portfolie
ForumindlægJeg skal skrive en portfolie, omkring vand, atom, iagttagelse og massefylde. Jeg er virkelig i tvivl omkring min portfolis ombygning, og vil helst ha en god en, som muligt, så den er til hjælp til eksamen :) -
flygtninge
Forumindlægplz hjælp skal skrive en novelle om flygtninge og jeg har virkelig svært ved at finde ud af hvad konflikten skal være. Det skal siges at de er kommet til danmark i et asylcenter. Håber i kan hjælpe
