Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19761 til 19780 af 34487
-
Sagprosa
ForumindlægHej. Jeg kan komme op i sagprosa til eksamen på fredag. Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal gribe opgaven an.. Jeg ved ikke præcist, hvad sagprosa er eller hvordan man skal analysere det. Nogle der kan hjælpe? :-) -
Proteinsyntese & .. Det Centrale Dogme?
ForumindlægHej alle :) jeg skal op til eksamen meget meget snart såå har hårdt brug for hjælp. Er proteinsyntesen og det centrale dogme DET SAMME? Eller ej .. ? Hvis ikke hvad er forskellen? Tak på forhånd :)) Ps. har biologi på c niveau -
hjælp Korstog og Jihad
ForumindlægHej Er nogen der har skrevet om korstog og jihad, så har jeg lige brug for det. Jeg skal til eksam imorgen , håber der nogen der vil hjælp. p.s hvis der nogen der har skrevet noget om det , så bare skriv her så for i min email. tak på forhånd -
Opfattelse af universet
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen på B niveau i morgen men kan ikke finde ud af dette spørgsmål.. :/ nogen som kan? Forklare hvorfor atomers vekselvirkning med lys er vigtig for vor opfattelse af Universets udvikling?? :) -
Ensvinklede trekanter.. ??
ForumindlægHej alle! jeg Skal MEGET snart op til eksamen, og er stadig i tvivl om dette spørgsmål. 1. Gør rede for ensvinklede trekanter - Hvad skal jeg have sige? hvad er vigtigt at have med? Nogen der kan hjælpe?? -
En las huellas del Che
ForumindlægHej. Er der nogle der har læst En las huellas del Che og kan give mig et referat af et eller andet emne/tema som man kan fremlægge til eksamen? eller hvis der er nogle som har et godt link til en opgave om Che? -
Andengradspolynomier og uligheder
Forumindlæghej guys. Jeg skal til matematik eksamen i 1.g på STX, og på en af mine dispositioner står der at jeg skal forklare hvornår man kan bruge et andengradspolynomium og en andengradsulighed i den virkelig verden. er der nogen der har en idé til det? -
Mekanisk energi
ForumindlægHej jeg har lige trukket mekanisk energi til 24 timers eksamen. Har brug for en, der kan hjælpe med at forklare, hvordan den mekaniske energi er konstant/bevaret. Altså noget om energibevarelse. På forhånd tak (: -
Dansk demokrati og national identitet.(1800 - 1914)
ForumindlægHej alle sammen Skal til historie eksamen i morgen, og har trukket dansk demokrati og national identitet. nogen der har været oppe i det samme, og evt kan hjælpe mig.. knus laura -
Kommunikationsmodellen, Afsender - Modtager
ForumindlægJeg skal til Eksamen imorgen i IT, Og har et spørgsmål jeg syntes der driller lidt i forhold til komunikationsmodellen. Er det afsender eller modtager der bestemmer hvordan man forstår budkabet, og hvorfor? Hjælp modtages gerne hurtigst muligt. -
Tekster og skulpture
ForumindlægHej Er der nogen, der kan forklarer mig de græske teksters og skulptures betydning for senere europæisk kultur? Lige en sidste eksamensnotits inden, det går løs til den sluttelige eksamen i morgen formiddag! :-D -
KILDE TIL EUROPÆISK INTEGRATION, HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg har 24 timers historie eksamen, og har trukket emnet: Europæisk Integration. Kilderne handler om holdningerne for og imod EU - nogen der har en god idé til en supplerende kilde? -
Byggeri og anlæg !
ForumindlægHej Alle Jeg vil lige spørg jer der studere på uddannelsen el. kender el. noget helt andet.. Altså om i ved hvordan det er på studiet ? er det svært at følge med ? Hvordan er eksamerne ? -
Gymnasial suppllering C til B
ForumindlægJeg vil gerne vide, at hvis man består den skriftlige eksamen på suppleringskurset med f.eks. karakteren 4, har man så bestået sammenlagt, hvis man går hen og dumper den mundtlige del? -
Hvad betyder tangensligningen egentligt?
ForumindlægPuh, eksamen imorgen - så jeg er i fuld gang med forberedelserne. Men nu er jeg faldet over noget ! Hvis jeg har fundet en tangensligning der hedder 12x-16- hvad betyder det så ? er den aftagende eller tiltagende ? Charlotte -
orbitaler
ForumindlægHej... sidder og læser til eksamen, er stødt på en opgave som jeg ikke helt forstår.. Opskriv et eksempel på to sæt af kvantetal for to elektroner, der sidder sammen i en d-orbital??? Tak på forhånd -
Syre base balancen
ForumindlægHeeej :-) Jeg håber på jeres hjælp herinde da jeg er gået fuldstændig i stå... Skal snart til eksame og jeg skal fortælle lidt om hvordan syre base balancen i blodet bliver reguleret?? Hvad skal jeg gå ind i her?? -
Finansøkonom "Økonomisk Metode"
ForumindlægHej folkens :) Har I en eksamens-opgave fra fagen, Økonomisk Metode, som jeg må se? Det kunne være rart at have denne som inspiration; rapportens struktur, indhold og deslige. På forhånd tak. Mvh, Ole Sander -
Æg
ForumindlægHej. Jeg har ledt efter tilberedningsmetoder til æg hele dagen, men finder ikke det store. Skal op til kokke-eksamen snart, så lidt respons ville være veltrængt! Altså hvor mange forskellige måder er der at tilberede æg på? -
HASTER: Hvor lave hz kan mennesket høre?
ForumindlægHej folkens! Nogle steder står der 200, andre står der 20. Jeg er meget nervøs og skal til eksamen i dag.. Nogen der lige hurtigt kan give et klart svar?
