Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19821 til 19840 af 114953
  • HJÆLP - TILBAGEBETALE SU

    Forumindlæg
    HEJ ALLE. hvad sker der hvis man er tilmeldt eksamen på fysik B, (suppleringskursus) og ikke dukker op, da man alligevel ikke har behov for det? Jeg har hørt at hvis ikke man dukker op, så skal man tilbagebetale hele sin SU. kan det passe???? VENLIGST SVAR HURTIGT
  • udledning vs bevise?

    Forumindlæg
    Jeg har dette spørgesmål til min mundtlig STX B eksamen: Redegørelsen skal omfatte udledning af formlerne for cosinus, sinus og tangens i retvinklede trekanter ved brug af enhedscirklen. Hvad menes der med udledning i den samhæng?
  • Ideer til problemformulering.

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver i biologi B og filosofi C og har valgt emnet fosterdiagnostik. Da jeg er lidt blank, ville det vaere dejligt, hvis en sad med ideer til nogle gode problemformuleringer til emnet, til min AT eksamen. Paa forhaand tak.
  • ??

    Forumindlæg
    Hej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:)
  • Hjælp. : ) gør rede for... betydning?

    Forumindlæg
    Hej jeg står og skal til eksamen snart i mundtlig matematik, og jeg er i tvil hvad det vil sige at:" gøre rede" eksempelvis : gør rede for den ekspontielle vækstmodel : y= b * ax Kan i hjælpe mig. jeg er total på bar bund
  • Angående powerpoint til fremlæggelsen

    Forumindlæg
    Hejsa folkens. Jeg skal om få dage op til teknologi B eksamen. Jeg ville spørge om nogle derude har et powerpoint liggende, som jeg kan bruge til inspiration, da jeg ikke har nogle ideer om, hvad sådan en powerpoint skal indeholde. Hvis nu du har en, vil du så ikke uploade den?? Tak på forhånd.
  • rette Fysik opgaver..

    Forumindlæg
    Er igang med at øve til Fysik A Skr. eksamen, og ville spørge om disse er rigtigt løst?.. Jeg var lidt i tvivl med opgave V2 b).. nogen som kunne hjælpe med at løse den ? Vedhæfter Opgave 1
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamenB niveau, om ikke så længde. Så sidder og kigger mine spørgsmål igennem. I det ene spørgsmål står der: Gør rede for løsning af optimeringsproblemer ved hjælp af differentialregning, gerne med udgangspunkt i et konkret eksempel. Er der nogle der nogle der vil hjælpe mi...
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive dispositioner til min mundtlig eksamen i mat B. Jeg sidder fast i én af opgaverne, og specielt fremgangsmåden til beviset. Jeg har vedhæftet filen. Håber i kan hjælpe.
  • Phenoler

    Forumindlæg
    hi er der nogen her som kan hjælpe mig med at skriver lidt om phenoler. jeg skal op til kemi B eksamen imorgen, og har et spørgsmål om hyroxoforbindelser som phenoler. hvad er fysik og kemiske egenskaber, isomeriforhold for phenoler? på forhond tak
  • Catcher in the Rye??

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i engelsk mdt. B niveau på torsdag og sidder og læser op. Jeg er nået til temaet growing up og romanen Catcher in the Rye. Er der nogle der ligger inde med nogle eksamensnoter, et kort summary og noget om temaer:)?? på forhånd tak!!
  • Analysemoddeller!! Haster!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal op i engelsk B mundtlig eksam i overmorgen, så er der ikke en venlig sjæl der har nogen gode analysemoddeller til engelske short stories og digte?? synes dem jeg har brugt ikke er så gode... På forhånd tusind tak for hjælpen!!
  • Egenskaber ved andengradspolynomier og parabler.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står og skal til matematik B mundtlig eksamen imorgen, og jeg kan simpelthen ikke finde svar på denne del af mit ene eksamensspørgsmål: Gør rede for egenskaber ved andengradspolynomier og parabler. Jeg håber virkelig, at det er en, der kan hjælpe mig. På forhånd tak!
  • Dumpet!

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er dumpet i min samfundsfag B-Niveau eksamen med 00, men har fået 4 i min årskarakter. Så ville høre om jeg så samlet set er dumpet? eller om min årskarakter tæller med? og i så fald hvordan??
  • Funktioner - Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg har problemer med opgave 3 b. i følgende eksamentssæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/130905%20htx132%20MAT%20A%2029082013.ashx
  • Definitation af cos,sin og tan til en vinkel i en enhedscirkel

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan forklare mig hvordan man kan definiere cosinus, sinus og tangens til en vinkel i en enhedscirkel? Jeg har kigget i et par youtube videoer, hvor de enten er for langt eller de viser helt noget andet. Det skal anvendes til Mat B mdt eksamen Tak på forhånd
  • Notater?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg skal til matematik skriftlig eksamenb niveau imorgen. Vil høre om nogle af jer, har nogle gode notater liggende, som jeg må låne, eller om i kan nogle steder hvor man kan finde relevante notater. Mange tak på forhånd. :)
  • Medialiseringen og fald i medlemmer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i morgen i samf B, og et af mine bilag viser en graf over et fald i medlemmer af de forskellige partier. Jeg ved dog bare ikke hvad dette har at gøre med medialiseringen. Er der nogen der kan hjælpe mig??
  • Energiforhold ved temperatur - og faseændringer

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg skal til Fysik B eksamen, men tænker på, hvad der kunne være mest relevant at komme ind på, hvis man får et spørgsmål, som relaterer sig til energiforhold ved temperatur - og faseændringer? Er der nogen, der lige kan give nogle hints? Mvh.
  • Indekstal

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål i forbindelse med eksamen omkring indekstal- hvordan kan indekstal bruges til at beregne procentstigtigninger Jeg mener det er denne formel jeg skal bruge: F= S: B Er der en som vil komme med et konkret eksempel på hvordan man regne procentstigning ud fra indekstal? ...