Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19821 til 19840 af 34078
-
matematik i musik?
ForumindlægJeg skal skrive speciale om matematiske sammenhænge i musik? Er der nogen der kan anbefale noget godt littratur eller hjemmesider? -
1.g
ForumindlægHej er der nogle der ved om det er nødvendigt at tage mundtlige årsprøver, hvis man nu alligevel tager 1.g om? -
HJÆLP
ForumindlægI en model kan sammenhængen mellem højde og alder for drenge i alderen 5 år til 17 år beskrives ved y =5,5x+110 hvor y er højden målt i cm, og x er alderen målt i år efter det femte år. Gør rede for, hvad tallene i modellen fortæller om drenges højde. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet? p... -
Idræt?
ForumindlægHvis nu man har idræt på C-Niveau på gymnasiet. Vil det så sige, at man kun har det i 1 år, eller alle 3 år, men bare på et lettere niveau? -Tak på forhånd! :) -
Personlige noter og plagiat
ForumindlægHej SP, Må der gerne forekomme spor af plagiat i sine personlige noter, hvis man senere ønsker at offentliggøre dem, med henblik at være andre studerende behjælpelige? Tak! (: -
Enhedscirklen og sinus
ForumindlægHvordan kommer man ind under enhedscirklen når man redegør for sinus og cosinus :S -
plzzz hjælp hurtigst muligt ! det haster
Forumindlæg1. Beregn på baggrund af bilag 1 Danmarks import i 2010. Forklar om man på baggrund af tallene for import og eksport kan sige, om der er overskud eller underskud på betalingsbalancens løbende poster. Privatforbrug: 853 offentligt forbrug: 512 BNP: 1.746 Offentlige investeringer: 38 ... -
Integralregning
Forumindlæg -
Potens
ForumindlægHej folkens Jge kunne godt bruge lidt hjælp jeg har fået denne opgave mit gæt er at jeg kan bruge de to formler ovenfor til at finde a og be, men i så fald, er det så ligegyldigt hvad jeg bruger som x1, x2 og y1, y2 i skemaet, eller skal jeg bruge en anden metode -
Ondskab novelle! HJÆLP!
ForumindlægJeg har til i morgen at lave en synopsis op en novelle om ondskab! Nogle der kan hjælpe mig med at finde en kendt novelle? Den må maks være på 8 sider, men helst på 3-5 sider! På forhånd tak!! -
samfundsfag metode AT
Forumindlægjeg er kommet i tvivl om hvordan samfundsfagsmetoden egentlig fungerer. I AT har jeg valgt at skrive om jordskælvet i Japan sidste år, med samfundsfag og NG Det jeg reelt er i tvivl om, er hvilken metode jeg har brugt i samfundsfag. Jeg har på baggrund af analyse af nogle tekster ko... -
Skr. karakter = gennemsnit af afleveringen/prøver
ForumindlægKan det passe, at den skriftlige karakter er gennemsnittet af de opgaver, man har afleveret eller prøver, man har lavet i det kvartal? Jeg har nemlig fået 9, 10, 10, 8, 11, men jeg har mærkeligt nok fået 10 i skr. kemi (jeg blev gladeligt overrasket)? -
Eksamensstress
ForumindlægHej folkens, jeg skal op i mdt kemi b her på onsdag(det er kemi b på gsk), jeg er næsten sikker på, at jeg vil dumpe :( Der mangler så meegt, som jeg skal læse op til, jeg kan simplehelt ikke overskue det, jeg føler mig totalt fortabt. Jeg har bare ingen motivation, fordi, jeg ikke er helt ... -
Rettelse mod betaling!
ForumindlægJeg søger en der vil rette mine danske og engelske stile mod betaling. Det er self kun når jeg har fået skrevet en der skal afleveres. Jeg er så skid etræt af at mine klassekammerater kan få alverdens mennesker til at rette deres igennem. Jeg mister en hel karakter på mine stil grundet kommafejl!... -
Mundtlig årprøve
ForumindlægHej. Jeg går i ottende klasse nu, og skal snart have en årsprøve i fysik. Jeg klarer mig relativt fint i fysik er lige hjemvendt med et 10-tal fra en rapport omkring vedvarende energi. Min pointe er dog, hvordan kan man score 12 i ens mundtlige årsprøve, altså er der noget man skulle kunne gøre... -
Hvordan skal jeg det
ForumindlægOpgave c kan ikke huske hvilken formel -
Lille spørgsmål om mitochondrie?
ForumindlægHej med jer :) Jeg har et lille spørgsmål vedr. mitochondrier. Hvordan er dennes opbygning og funktion? Jeg håber, at I kan svare dybere end jeg kan, for jeg forstår det ikke helt :( -
passiv
ForumindlægHej! Hvordan konstruerer man passiv på spansk? Sætningen, jeg gerne vil have hjælp til lyder: Her bliver de hjulpet af en amerikansk dame, som .... -
Dansk analyse
ForumindlægVil høre om der er en der kan forklare mig lidt om hvordan en analyse of fortolkning af en bog skal laves?? Hvad har man af retningslinjer og hvad skal den indeholde.. På forhånd tak -
Is It Possible to Find Love Online?
ForumindlægEr der nogen andre der har trukket emnet Love? jeg har Love on the internet men kan ikke finde noget rigtigt om det.. Er der ikke nogen der kan hjælpe?;(
