Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19841 til 19860 af 47925
-
Terminsprøve!
ForumindlægHej! Jeg har utrolig meget brug for hjælp, jeg aner ikke hvordan man har terminsprøve i dansk! Nogle med svar? -
partiets mærkesagaer bare stikord
Forumindlæghej hvad er partiets mærkesager tak -
hvilke beviser?
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig mat A her snart. og tænkte på hvilke beviser, der er vigtige at kunne indenfor følgende emner: vektorer i rummet vektorer i planet vektorfunktioner differentialregning integralregning trigonometri funktioner - log og eksponentielle analytisk plangeometri rumgeometri ... -
Differentation af irrationelle funktioner !? HJÆLP
ForumindlægHey.. har fået følgende opgave: kom da ind på, hvordan man differentierer irrationale funktioner. Du kan se på: • f(x) = ex • f(x) = ln(x) • f(x) = √x her er jeg fuldstændig blank, er der nogen der kan hjælpe !? -
Mat-A skriftlig
ForumindlægHej, nogen der ved, hvilken karakter man får hvis man har besvaret ca. 70 procent af spørgsmålene i den skriflige Mat A -
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
Ekstraundervisning
ForumindlægHej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :) -
Forberede mig til Engelsk 0-B og & Matematik C frem til august
ForumindlægHey Jeg starter på de her to enkeltfag til august, og jeg vil gerne gerne preppe lidt frem til studiestart. Er der nogen, der kan anbefale nogen sider, materiale etc til begge fag? Jeg er også åben for et par tutortimer, hvis prisen er den rette :) -
RÅD!
ForumindlægJeg går i 3.g, og skal skrive SRP lige om lidt. Jeg har studieretningen mat-fysik-kemi. Jeg skal aflevere blanket med mit valg af fag og emne om en uge. (Jeg tror, at jeg vil skrive i mat A som sidefag, og fysik B som hovedfag) Men jeg føler virkelig ikke, at jeg har klar til det. Jeg har kigget ... -
"Det grønne bord"?
ForumindlægBordet til min sidste eksamen var ikke grønt. Var det en fejl? Så måske den eksamen slet ikke kan gøre sig gældende fordi bordet ikke havde den forventede farve? :) Ej men ærlig talt, det er et underligt udtryk... Hvor kommer det fra? Hvorfor skulle et eksamensbord være grønt? -
Gymnasiet.
ForumindlægHejsa Jeg er lige startet på gymnasiet (STX) her i år, og jeg er mega nervøs for at dumpe eksamerne i grundforløb. Nogle gode tips? Hvad sker der hvis jeg dumper alle 3 eksamer? AP, latin og NV. Tak på forhånd:)) -
spørgsmål til dem der er længere i udd.systemet
ForumindlægHej alle sammen. De opgaver man får i geografiundervisningen (folkeskole), har de opgaver noget tilfælles med de spørgsmål, man vil få til eksamen? Grunden til at jeg spørger, er fordi, at vi bare har fået nogle ark de seneste år om nogle lande, hvor der så var nogle spørgsmål som vi skulle besva... -
selvstudium
ForumindlægHej, jeg har tænkt mig at tage Engelsk B og Dansk A om med eksamen til den her kommende vinter. Er det muligt? -
Egen formelsamling?
ForumindlægJeg skal til skriftlig matematik imorgen, sprogligt højniveau og der må man jo kun have formelsamling og lommeregner med. Til terminsprøven måtte man bruge sin egen formelsamling uden nogen form for tjek. Hvilket vil sige man jo kan have skrevet en masse ting ind i den. Får man udleveret en ny nå... -
gennemsnit og mat a bestået ?
Forumindlæghey allesammen jeg har 2 spg som jeg håber i kan svare mig på, da jeg er meget usikker. spg. 1 : der er nogle uddannelser der kræver Mat A niveau bestået. men når man siger bestået er det så kun eksamens karakteren eller er det gennemsnittet af eksamenskarakteren og årskarakteren ? spg 2 : når ... -
Hvad er en lignelse, m.m. (Religion)
ForumindlægHvad er en lignelse, og hvilke andre slags tekster kan man møde, til en religions eksamen. -
Valgmuligheder ved AT
ForumindlægHejsa Er der nogen der ved om man kan vælge alle fag til AT-eksamen, eller om det skal være fag fra en studieretning? -
hilp-eksameeeen
ForumindlægHej. Ved i hvor man kan finde på nettet en beskrivelse af hvordan eksamerne foregår på forskellige niveau på stx?
