Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19841 til 19860 af 46276
-
Monotoniforhold, ekstrema, nulpunkter
ForumindlægHej Nogle som kan hjælpe med at svare på hvorfor den vedhæftede eksponentielle funktion ikke har nulpunkter og hvordan jeg finder ekstrema og mononiforhold? Se vedhæftede billede Mange tak:) -
starte i 2.g?
Forumindlæghej :) jeg har været elev på gymnasiet på hhx. Jeg valgte at droppe ud af gymnasiet, da eksamnerne skulle igang, skulle nemlig skifte skole, og vil ikke afslutte mine fag på C, også har jeg ikke afsluttet års eksamnerne altså dansk, engelsk, matematik, jeg skulle jeg måske op i samfundsfag elle... -
Hjælp dansk
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne øve mig, på analysering af udrag fra romaner, samt artikler. Nogen der kan komme med eksempler på tekster? Kan simphelthen ikke finde nogle! Tak på forhånd! -
Pværdi
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med det her. Hvad er min p værdi. Jeg har , Jeg har imellem disse svarmuligheder: Jeg forstår det virkelig ikke!!!!!! Har slået min værdi op og den ligger i mellem 0.25 og 0.10 men denne er ikkke med som svarmulighed!!!! -
Spansk hjælp?/Ekstra spansk lærer?
ForumindlægHej. Jeg jeg leder efter en ekstra spansk lærer, der kan hjælpe mig med at indhente det jeg ikke kan i spansk(hvilket er meget) da jeg har nogle indlæringsvanskligheder. Så jeg håber der er nogen derude der kan eller kender nogle der vil:) Selvfølgelig med timeløn. Jeg bor i roskilde omegn, så d... -
Projektopgaven i 9.kl.
ForumindlægHey!Jeg er en elev på 9.klassetrin der ikke har altfor mange efaringer med projektopgaven pga. sygdomså jeg tænkte, de der har fået topscore i projektopgaven i 9.kl. kunne give råd og fortælle om sine efaringer her....Venter at høre mange kloge udtalelser, -
Fransk oversættelse, HÆLP!!!!
Forumindlæghej, jeg har lidt problemer med at forstå de meste af denne tekst. vi har fået af vide at den er lidt svær. jeg ved godt den er lidt lang, men det ville virkelig hjælpe mig meget har oversat den men kan ikke rigtig få det til at give helt mening. JULlEN : J’ai le trésor ! On a gagné ! Les v... -
Hvorfor er snittet så lavt for økonomi?
ForumindlægJeg tænkte over hvorfor gennemsnittet for at læse økonomi, er så lavt? Altså kun omkring 6, når uddannelser som Medicin er over 10? Betyder det så at uddannelsen er nem? -
Yahya Hassan - Analyse
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til at skrive min SRP, hvor jeg blandt andet skal analysere Yahya Hassans digtsamling. Jeg synes virkelig det er svært at komme i gang med at analysere hans lidt spøjse digte. Hvis der er nogen som har analyseret nogle af hans digte eller måske har nogle gode noter, vill... -
At nå sin eksamensdisposition
ForumindlægHej. Jeg har det problem til eksamen at jeg sjældent når hele min disposition igennem da lærer og cencor har det med at stille mange spørgsmål. Har I oplevet dette, og hvad kan man gøre for at nå det hele.Venlige Hilsner -
Forskel på fysik c og fysik b?
ForumindlægJeg skal til at rykke op i 3. g nu her efter sommerferien, og jeg har opgraderet fysik c til fysik b. Jeg ville bare høre, om der var nogen, der havde nogle personlige erfaringer mht. sværhedsgraden, eksamen osv.? -
Skriftlige karakterer
ForumindlægOhøj alle Jeg er lige blevet færdig med alle mine skriftlige eksamener og venter med frygt på karaktererne:P Men hvornår får vi dem at vide? For man plejer jo at kunne regne sit gennemsnit ud inden den sidste mundtlige eksamen! Hilsen Kristine :) -
Jævn- og vekselstrøm..
ForumindlægHej .. Skal op til fysik eksamen i morgen, og er gået lidt i stå med emnet vekselstrøm og Induktion.. Hvad er forskellen på vekselstrøm og jævnstrøm egentlig? Jeg kunne godt tænke mig nogle forslag til hvordan en disposition til Induktion kunne se ud... Og hvilke forsøg jeg kunne lave til det? M... -
Anders Thomas Jensen
Forumindlæger der nogle der har en artikkel eller tekst om Anders thomas jensen så ville det være super fedt hvis i ville sende et link. Er der nogle der måske har manuskriptet til kortfilmen valgaften eller ved hvor jeg kan finde det, da jeg skal bruge det til min dansk eksamen. gerne hurtigt svar, på ... -
Tysk! imorgen er 00 bestået?
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen imorgen og jeg er MEGA dårlig til tysk, går i 9 nu og skal i 10 og derefter på gym. Tænkte på om 00 er godt nok til at komme på gymnasiet med, og slipper jeg så for tysk i 10 ? :D -
Rose når man bliver student?
ForumindlægEr der tradition for at man får en rose af sine nærmeste når man bliver student? (er selv en dreng). Spørger fordi jeg absolut ikke kender til disse traditioner :-S PS: Er det meningen at ens far/mor giver en huen på lige EFTER sidste eksamen? -
6 og 9 sang i Iliaden
ForumindlægEr der nogen af jer der ligger inde med en god analyse af 6 og 9 sang i Homes Iliaden ? Er så 'heldig' at have den som min afsluttende eksamen på mandag , men syntes ikke helt jeg har styr på de to sange , så det ville være en kæmpe hjælp hvis der var nogen af jer her inde der kunne hjæ... -
Dumpning
ForumindlægHej.. Jeg har naturvidenskablig studieretning, og jeg har dumpet i kemi og engelsk... og jeg afslutter desværre begge fag i år.. Hvis jeg nu ikke kommer op til eksamen i de to fag... Kan jeg så tage nogle aftenkursus'er så jeg dække dem (Jeg går i 2g nu) -
Stx matematik b (de foreløbige eksammensæt fra den 18. maj og 24. maj)
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til eksamen i matematik b i morgen og ville i den anledning høre, om nogle venlige sjæle ville sende deres eksamensopgaver til mig, således at jeg og andre kunne få gavn af det i forbindelse med vores eksamensforberedelser. På forhånd rigtig mange tak. -
Fysikeksamen om radioaktivitet - hjææælp!
ForumindlægHej alle - lige et hurtigt spørgsmål: Hvad hedder formlen man bruger for at finde ud af hvor mange elektorner man max bruger i en skal? Jeg skal op til mundtlig eksamen i emnet i morgen tidlig så jeg ville sætte stor pris på lidt hjælp! Hilsen Signe.
