Søgning på: dansk eksamens noter. Resultater: 19861 til 19880 af 78613
-
Materiel Ytringsfrhed
ForumindlægJeg er blevet spurgt om, hvorvidt, der i forhold til ytringsfrihed er en materiel ytringsfrihed. Jeg finder det uklart. Men er der det? -
Mat ex. point.
ForumindlægHeej :) :) Jeg er MEGET dårlig til matematik og skal op på onsdag, og har det på A:( :( er der nogen som har gode råd til hvordan jeg evt. kunne få 02!? Ved i desuden hvor mange point man får for en rigtig opgave? Har nemlig hørt at man skal have 84 point for at få 02. -
Grammatikopslagsbog, hvad er det?
ForumindlægHej :-) Jeg skal til engelsk terminsprøve(skriftlig) i morgen, der står på papiret, at vi må bruge grammatikopslagsbog efter lyttedelen, men hvad er en grammatikopslagsbog? Kan man printe sådan en? Hvordan ved man om man må bruge den, hvis man... -
HJÆLP - Engelsk grammatik
ForumindlægHej alle Jeg har 2 engelsk grammatik opgave som jeg har vedhæftede. i dokumentet stå der 1. opgave og 2 opgave som er forskelligt. (Jeg har også selve opgaven det som jeg har lavet (svaret) er lidt nederst) Jeg vil meget gerne have hjælp til, at der er nogen der kan rette den. Vil være dybt takn... -
Tysk hjælp
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen. -
Overskrifter i en redegørelse?
ForumindlægHej, må man bruge overskrifter i en redegørelse? -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
vil du hjælpe
ForumindlægHej er der nogen herinde der vil hjælpe mig med en opgave.. -
Hvornår får man -3?
ForumindlægHej allesammen. Som mange af jer 3.g'ere er jeg også i gang med eksamener. Derfor er jeg selvfølgelig lidt bange for at dumpe, men hvad kræver det egentligt for at få -3 i skriftlige eksamener? Tak på forhånd :) -
BUDSKAB
ForumindlægHvordan finder man budskabet i en tekst? -
Eksamensprojekt..
ForumindlægHej! Jeg tænkte på, om man selv kan vælge fag i forbindelse med eksamensprojekt eller der er nogle særlige krav til fagkombination? Jeg kunne fx godt tænke mig at lave opgaven i biologi (C) + samfundsfag (C) - er det overhovedet muligt? Eller skal det være to naturvidenskabelige eller humanistis... -
pH
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivlt om hvad denne formel helt præcist regner ud pH= -log * (h3O+/1mol/L). -
Analyse/fortolkning
ForumindlægHej alle Håber der er en der kan give hurtigt svar, sidder med en litterær artikel, analyse og fortolkning, som jeg skal aflevere i morgen og vil bare høre om man godt kan fortolke på en tekst samtidig med man analysere? Mvh. Anders Carner -
fejlsætning
Forumindlæg6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe. -
Aktantmodel
ForumindlægKan man bruge aktantmodellen til at vise sociale forhold? -
Spørgsmål vedr. fortsættelse af HF på 2. år efter at have droppet ud efter 1. år
ForumindlægJeg har fået tilbudt et sjovt og spændende job i udlandet i et år, dog går jeg lige nu på en 2 årig HF enkeltfag, hvor jeg har gennemført det første år og været til nogle af eksamenerne , dog er nogle af fagene over 2 år. Spørgsmålet er så bare om det år jeg har gået der er spildt på de fag som j... -
hurtig oversættelse
Forumindlæghej der står i min opg: is violence ever an acceptable response to violence? why / why not er det sådan man oversætter sætningen, jeg har lagt 2 muligheder, hvilken er den rigtig oversættelse på dansk er vold aldrig et acceptabelt svar på vold el er vold aldrig et ... -
Ordbog...
ForumindlægHey er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan downloade en gratis dansk-tysk tysk-dansk ordbog??? Har brug for den... -
Er der en venlig sjæl, som har lyst til at rette min tysk aflevering. Alle rettelser er nyttige og lærelige.
ForumindlægJeg har også sende den danske version, da jeg først startede med at skrive stilen på dansk og så på tysk. -
Bærbar på en ungdomsuddannelse.
ForumindlægJa, som overskriften siger; Hvornår begyndte i at bruge en bærbar på jeres ungdomsuddannelse? Er det relevant fra første skoledag?
