Søgning på: matematik noter. Resultater: 19861 til 19880 af 45346
-
HJÆLP TIL EKSISTENTIALISME OG SØREN KIERKEGAARD
ForumindlægEr der nogen som har læst Søren Kierkegaards tekster “Diapsalmata” og “Ligevægten mellem det æthiske og etniske i personlighedens udarbejdelse”? Har i evt nogle noter så man får en god forståelse for teksterne? -
Nytte etik og pligt etik
ForumindlægJeg skal op i AT på torsdag i biologi og religion. Er der nogen som har nogle rigtig gode noter til nytte etik og pligt etik og meget gerne om stamceller, da det er mit emne tak -
Opløselighed
ForumindlægEr der en der har nogle gode noter eller tip til opgaver, der omhandler opløselighed? Eksempelvis hvad der kan argumenteres ud fra når man har at gøre med et letopløseligt stof eller omvendt et tungtopløseligt stof.. -
Verdenshistorie 2
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder og læser til historie og er i tidsnød, så tænkte på om der var nogen der ligger inde med noter til verdenshistorien 2 s 11-50? ville være en kæmpe hjælp På forhånd tak Malene -
Sindelagsetik! ??
Forumindlæghej (: Jeg skal op til eksamen i religion og er kørt fast :/ Jeg forstår ikke hvad sindelagsetik går ud på?? Og er der evt. nogle der har gode noter til kristendommen, islam, buddhisme og religionskritik?? På forhånd tak (: -
Fysik/kemi nørder
Forumindlæghej, er der nogle fysik (kemi) nørder online, som lige vil hjælpe med kort at kigge min noter til FSA igennem, og/eller måske lige snakke to sek. over msn? -
tyske emner til eksamen
Forumindlæghej alle... jeg skal snart tii tysk eksamen... og jeg har bruge for hjælp til at finde nogle hjemmesider eller noter som omhandler Immigration, DDR og liebe.. håber at i ville hjælpe mig.. -
FSA - Mundtlig samfundsfag...
ForumindlægJeg skal op på tirsdag, og har lige 'missed' vores spørgetid -.- Nogle der ved om man må have noter med ind til selve prøven? Man må da ihvertfald godt til de 40 min. forberedelse... -
Trigonometri
ForumindlægHej.. Er der nogle der har nogen gode noter omkring trigonometri i forbindelse med prisme, cylinder, kegle, keglestub, pyramide, pyramidestub, kugle, kugleudsnit og kugleafsnit? Eller bare nogen af dem :) -
Partial(?) differentiering
ForumindlægDen her udledning er fundet i mine noter, som jeg ikke helt kan følge: Jeg kan ikke få det til at hænge sammen med kædereglen. Det må meget gerne foklares -
Europabevægelsens struktur
ForumindlægHej Er der evt nogle der vil hjælpe mig med, hvordan jeg kan skrive om : Europabevægelsens struktur. Jeg tror jeg skal skrive om, hvordan Europabevægelsen er strukturereret. Nogle der har nogle gode link fra nettet eller noter om det. -
PLÖTZLICH WAR MEINE HAND AUF SEINEM KNIE
ForumindlægEr der nogle der har nogle noter eller lignede til den tyske historie "PLÖTZLICH WAR MEINE HAND AUF SEINEM KNIE" skrevet af Milena Moser? -
Lav en Opgave med Ohm's Lov
ForumindlægJeg skal lave en opgave med ohms lov, kan ikke finde mine noter og kan intet huske angående det. Så vil lige hører om jeg kan få lidt hjælp her med hensyn til at lave den opgave :) ? -
hjælp
ForumindlægNogen der ved hvorfor der bruges do-omskrivning i følgende sætning: I do wish you would not laugh at me Isabel På forhånd tak :) -
Prøve i fysik
ForumindlægHej! Jeg har snart prøve i fysik i 1.g Det er taget ud fra bogen Orbit C. Hvis i har nogen gode noter til fysik der eventuelt refererer til den bog, kunne jeg helt sikkert bruge dem. Mvh. Morten -
Hurtigt spørgsmål angående logaritmefunktionen
ForumindlægHejsa, i mine noter har jeg skrevet det lidt indviklet, men er det ikke rigtigt at dem omvendte funktion af e^x er f ^-1(x)? Og denne minus formel kaldes også for Ln(x)? -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHej Allesammen.. Er der nogle der har gode engelsk noter til skriftlig eksamen, som de kan undvære? ( Engelsk på A niveau ) OG ved I hvad man skal lægge vægt på når man skriver engelsk essay? :) -
HJÆLP! Iliaden 16. sang
ForumindlægSkal havde prøve sidst på ugen om iliadens 16. sang. Synes den virker så forvirrende. Så ville høre om der ikke var nogle der havde nogle gode noter til 16. sang? på forhånd tak :) -
Dødens Kabinet
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen som har læst bogen "Dødens Kabinet" (The Cabinet of Curiosities) af Douglas Preston og Lincoln Child, som har nogen gode noter etc.? Tak på forhånd. -
Den uskyldige, af Harlan Coben
ForumindlægHej. Er der nogle som har læst bogen "Den uskyldige" (the innocent)? En bog af Harlan Coben. Og i såfald har en boganalyse eller nogle noter til den jeg kan få? :)
